1 klasse?quote:Op maandag 11 september 2006 07:23 schreef Eilanden het volgende:
Nelisse was waarschijnlijk pissig dat Pino mocht invallen en niet hij, maar inderdaad triest gedrag. De basis kan hij sowieso vergeten want Fortune speelt gewoon een klasse beter
En de 5-0 tegen RKC gemist!quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:27 schreef zatoichi het volgende:
Man ik ben drie weken op vakantie en alles is omgegooid; Tiendalli weg omdat ie hogerop wilde (gaat ie naar feyenoord...) Bosschaart naar ADO, Charisteas(!) bij Feyenoord. Drie weken weg, en ik snap de hele competitie niet meer...
Nou ja snel maar weer naar het stadion dus; dinsdag eerste kans!
Zwart wit , heracles kleurenquote:Op zondag 17 september 2006 20:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom was het uitvak in het wit ?
Wil je ECHT een reactie?????quote:Op zondag 17 september 2006 22:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik vond trouwens vd Gun wel een paar mooie acties maken![]()
Of had je iets gebruikt?quote:Op maandag 18 september 2006 00:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja was geweest en hij kwam voor mn neus voorbijrennen misschien dat het daardoor mooi leek![]()
dan had ie hier staan schreeuwen dat we gewonnen haddenquote:
Hoezo helaas. we zijn geen fan van een club die 30 kilometer westerlijk licht hoor die dan een wek sagie zijn. Volgende week weer een nieuwe kans. OF beter morgen avond al een nieuwe kans.quote:Op maandag 18 september 2006 11:21 schreef Breemz het volgende:
Helaas jongen, succes verder in de competitie!
Welke Bus?quote:Op woensdag 20 september 2006 11:31 schreef zatoichi het volgende:
Ik vond de sfeer de 2de helft in ieder geval prima; waarschijnlijk ook omdat ze onze kant op speelde. Veel beter natuurlijk; met name omdat ze met zijn 20-en toch maar aan een kant van het veld bleven hangen
Voor 6,50 heb ik in ieder geval een prima avondje gehad! En nog zat plek in de bus
stationbus gok ikquote:
Haha. Volgende ronde maar weer ASWH - Utrecht doen? Voor Alje ook makkelijk, kan ie gelijk zijn broertje zien spelen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:04 schreef thaduck het volgende:
Twas nog best drukHeb mensen gesproken die hele 1e helft niet hebben gezien
Veel kansen, weinig doelpunten en een niet echt aantrekkelijk duel. Wel goed gewonnen. En JP erin, heerlijk!!!
En ASWH ook nog door, waar blijft onze ASWH fan?
Lijkt me een leuk duel.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Haha. Volgende ronde maar weer ASWH - Utrecht doen? Voor Alje ook makkelijk, kan ie gelijk zijn broertje zien spelen.
Alleen moet Eilanden dan wel zijn batterij opladen.
Ooh die werdt door een stewert aan z'n kraag naar beneden gedragen.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:16 schreef CaMeRooN het volgende:
Vraag me af of ze dan gezellig hebben mee gezongen in de tweede helft met al die vrolijke anti ajax liederen
weheheh ja ik dacht al wat gebeurd daar allemaal , vechten ofzoquote:Op woensdag 20 september 2006 19:38 schreef Druppel het volgende:
[..]
Ooh die werdt door een stewert aan z'n kraag naar beneden gedragen.
Ik ga niet meer gelijk uit van een zege na VVVquote:
Ik ook niet maar we spelen nu tegen rijnsburgse boys en niet tegen VVVquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:46 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik ga niet meer gelijk uit van een zege na VVV
We snappen jequote:Op vrijdag 22 september 2006 10:32 schreef thaduck het volgende:
Ben blij dat het in ieder geval thuiswedstrijd is voor ons, dat vind ik veel belangrijker dan de tegenstander eik
Deze dagen was het voor zowel Ajakkes, PSV als Feyenoord moeilijk zat op bezoek bij de kleine clubs, ze zijn dan nog meer gedreven.
Twas overigens jammer dat Heerenveen gister niet gelijkmaakte, ik had graag een verlenging gezien van 30 minuten waarna ze in de strafschoppenserie eruit werden geknikkerd. Hoe meer vermoeidheid, hoe beter zullen we maar zeggen
Ik mag toch hopen dat RB toch niet aan voetbal toe mag komen, met alle respect maar netzoals tegen AGOVV moeten ze toch wel redelijk onder druk worden gehouden.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
Rijnsburgse Boys qua niveau verge hun eigen visielijkbaar met ons vorig seizoen, wat mij betreft. Dus dat wint Utrecht uiteraard wel. Wel een voetballende ploeg, als ze hun eigen visie trouw blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |