Welk spelletje wil je spelen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
Het kan hier ook gezellig zijn als er wat meer mensjes zouden komen.....
Misschien kunnen wij ook wel een spelletje doen![]()
volgens mij waren ze dat vanmiddag ook van planquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
verstoppertje is wel een leuke......
wat voor spelletje zou jij dan spelen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij waren ze dat vanmiddag ook van plan
I don't know, ben daar nooit zo goed inquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat voor spelletje zou jij dan spelen?
naar CSI op dit momentquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
het is wel erg rustig vanavond... kijkt er niemand?
Ik ga op reis en neem mee....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:58 schreef berney het volgende:
[..]
Ik ga op reis en neem mee....![]()
Mijn pc.
In je reet?quote:
Meen je niet Morwen, check je mail ffquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:34 schreef Morwen het volgende:
HalloZo de streams maar eens aangooien al zal het nog wel 1 gezellige kliek zijn
![]()
Hej Morwenquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:34 schreef Morwen het volgende:
HalloZo de streams maar eens aangooien al zal het nog wel 1 gezellige kliek zijn
![]()
Hej Bong en Newsquote:
Hej News, ook nog de streams aan het volgen?quote:
Ik kijk wel bongetje, maar heb zwaar mijn twijfelsquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej News, ook nog de streams aan het volgen?
Ik zit er ook aan te denken om ze maar uit te gooienquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:49 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik kijk wel bongetje, maar heb zwaar mijn twijfels![]()
Het doet pijn aan mijn ogenquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken om ze maar uit te gooien
Kan me er iets bij voorstellenquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken om ze maar uit te gooien
Ik vind dit ook heel erg verwarrend allemaalquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:08 schreef newsman het volgende:
Ooh, sorry hoort bij COS, mijn fout.
Je bent niet de enige die het verwarrend vindt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind dit ook heel erg verwarrend allemaal![]()
Ik snap het wel hoor, ik ben het er alleen niet mee eensquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die het verwarrend vindt.
Maar goed, ik snap wel waarom deze regels zijn gesteld, alleen vrees ik dat het niet helemaal gaat werken.
Al ben ik blij dat ik geen mod ben, wat een mod ook doet, er is altijd wel iemand die vindt dat het niet goed is.
Het lijkt me inderdaad moeilijk, maar je kunt ook te veel regeltjes maken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die het verwarrend vindt.
Maar goed, ik snap wel waarom deze regels zijn gesteld, alleen vrees ik dat het niet helemaal gaat werken.
Al ben ik blij dat ik geen mod ben, wat een mod ook doet, er is altijd wel iemand die vindt dat het niet goed is.
Nu hebben we Janet en Tijnquote:
Ik ook niet, want ik snap de grenzen nog steeds niet. Als je druk in de COS aan het posten bent, en je wilt heel even off topic gaan, moet je dan direct naar de SC? En wanneer ben je off topic in de COS? Als je het over over de bewoners hebt, maar wat niet op de streams te zien in, moet dan naar de SC, of moet je dan naar het topic over de bewoner, of mag dat dan weer wel in COS?quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, ik ben het er alleen niet mee eens![]()
Gewoon een halt toeroepen, aanwezig zijn, erin springen indien nodig als mod zijnde en editten/verwijderen van dat soort geneuzel werkt prima lijkt mij inderdaad..quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:13 schreef Arliator het volgende:
[..]
Makkelijker zou zijn als teveel off topic geneuzel direct wordt verwijderd, dus het beruchteen
zeker als het teveel is. Maar dan nog heb je users die het er niet mee eens zijn. Moeilijk, moeilijk
Hier ben ik het dus ook mee eens, heb alleen op dit moment nogal beperkt de streams aanstaan en als ik dan in de SC iets wil zetten over de streams mag dat niet, maar m'n kooktips mogen welquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:13 schreef Arliator het volgende:
[..]
Makkelijker zou zijn als teveel off topic geneuzel direct wordt verwijderd, dus het beruchteen
zeker als het teveel is. Maar dan nog heb je users die het er niet mee eens zijn. Moeilijk, moeilijk
Modderen dusquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:13 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ook niet, want ik snap de grenzen nog steeds niet. Als je druk in de COS aan het posten bent, en je wilt heel even off topic gaan, moet je dan direct naar de SC? En wanneer ben je off topic in de COS? Als je het over over de bewoners hebt, maar wat niet op de streams te zien in, moet dan naar de SC, of moet je dan naar het topic over de bewoner, of mag dat dan weer wel in COS?
en wat is je kooktip van de dagquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hier ben ik het dus ook mee eens, heb alleen op dit moment nogal beperkt de streams aanstaan en als ik dan in de SC iets wil zetten over de streams mag dat niet, maar m'n kooktips mogen wel
quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gehaktballen met aardappelwafeltjes![]()
![]()
![]()
Volgens mij had die vanavond andere plannen, maar misschien komt ze over een paar uurquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:18 schreef Stereotomy het volgende:
is melke al gesignaleerd?
Die zit volgens mij meer bij de buren, en komt af en toe hier eens kijken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:18 schreef Stereotomy het volgende:
is melke al gesignaleerd?
ja watquote:
Nuh, melke heeft ruzie met de buren, dus ik verwacht haar zo wel hierquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Die zit volgens mij meer bij de buren, en komt af en toe hier eens kijken.
Oke, dat wist ik niet, maar ja, ik volg de buren dan ook niet zo erg.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nuh, melke heeft ruzie met de buren, dus ik verwacht haar zo wel hier
melke 4 teh win!![]()
oww ja sinds wanneer dat danquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
melke 4 teh win!![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op sommige krachten in het universum hebben wij geen invloed.![]()
nee hoor je hebt nix gemistquote:
Ik ook niet, op een gegeven moment heb je dan toch zoiets van dan blijf ik wel de hele dag in bed liggen en al helemaal als je zo'n stelletje bent. Ze moeten wel even met wat actieve opdrachten aankomen straksquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ik snap niet hoe ze dat volhouden zonder te weten of het dag of nacht is. Ik zou knetter worden.
En niet naar buiten! Zelf ben ik ook een binnenvetter en heb ik een hekel aan fel zonlicht, maar doe altijd wel een raampje open voor frisse lucht. En zelfs dat is er niet. Erg ongezond, al die stof dag en nacht inademen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ook niet, op een gegeven moment heb je dan toch zoiets van dan blijf ik wel de hele dag in bed liggen en al helemaal als je zo'n stelletje bent. Ze moeten wel even met wat actieve opdrachten aankomen straks
daarom is zeker daar nu aan het postenquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jawel, maar dat mogen de VOLlers en/of melke aan jullie delen
Heb ik ook altijd raam open en btw gaat het op een gegeven moment daar niet gigantisch stinken als er zo weinig verse lucht binnen komtquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En niet naar buiten! Zelf ben ik ook een binnenvetter en heb ik een hekel aan fel zonlicht, maar doe altijd wel een raampje open voor frisse lucht. En zelfs dat is er niet. Erg ongezond, al die stof dag en nacht inademen.
Misschien moeten ze zo wel fietsen voor hun conditie.
Check it out www.v-o-l.nl ofzoquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:32 schreef Gladys het volgende:
[..]
daarom is zeker daar nu aan het postenZwetserd
![]()
hoi latevogelquote:
O ja Melke. Die heeft toch ruzie met iedereen??quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
melke 4 teh win!![]()
melke is melke en zal zo wel terugkomen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:33 schreef Coos het volgende:
[..]
O ja Melke. Die heeft toch ruzie met iedereen??![]()
Maar doe 's effe updaten alles.
ik had een foutje gemaakt,bedoelde te zeggen dat ze daar nu aan het posten is,wijsneusquote:
Wat wil je weten?quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:33 schreef Coos het volgende:
[..]
O ja Melke. Die heeft toch ruzie met iedereen??![]()
Maar doe 's effe updaten alles.
Dat was in mei hoorquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Check it out www.v-o-l.nl ofzo![]()
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?t=1090
Alles.quote:
Zie post boven je, en voor de rest kun je zoeken op datumquote:
Ziet er gelikt uit!!quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zie post boven je, en voor de rest kun je zoeken op datum
quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:37 schreef PC eend het volgende:
Is er ruzie?
O, daar hebbie hem ook weer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:37 schreef PC eend het volgende:
Is er ruzie?
Nee, nog steeds nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:37 schreef PC eend het volgende:
Is er ruzie?
quote:
Volgens mij is ze verplicht aan de rode spa gezetquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Ziet er gelikt uit!!
Dus Lovebear is nu mod? Kan ze inmiddels spellen??![]()
hier op de bank hebben er 3 ruziequote:
whehehe nee ik hou me er buitenquote:
Ik had niet anders verwachtquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik was je eerlijk gezegd al vergeten.![]()
ha die Coosquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:42 schreef Coos het volgende:
Ik denk dat ik toch nog even wacht met kijken naar BB6.
Ik merk vanzelf wel aan de hysterische posts van sommige Amsterdommers wanneer ik aan moet haken.![]()
quote:
quote:
quote:
Wat is het nou?quote:
Ik zal het langzaam voor je opbouwenquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:42 schreef Coos het volgende:
Ik denk dat ik toch nog even wacht met kijken naar BB6.
Ik merk vanzelf wel aan de hysterische posts van sommige Amsterdommers wanneer ik aan moet haken.![]()
ligt er aan waar je bedoeltquote:
Nâh, ik doelde nu niet zo zeer op jou.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zal het langzaam voor je opbouwen![]()
Alle ruzies zijn goedquote:
Valt weinig te typen, het is dood hier.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alle ruzies zijn goed![]()
Maar typ af en toe wat hier, anders hebben we er zo weinig aan![]()
ik zie iig nergens ruziequote:Op zondag 20 augustus 2006 02:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alle ruzies zijn goed![]()
Maar typ af en toe wat hier, anders hebben we er zo weinig aan![]()
Goed gedaanquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Valt weinig te typen, het is dood hier.
Neuh lamaaquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:58 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik zie iig nergens ruzieMaar wil je ruzie dan?
keejquote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh, ik doelde nu niet zo zeer op jou.![]()
COS is dan ook veel leuker, daar heb je tenminste wat aanquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Valt weinig te typen, het is dood hier.
Morguh Millie,quote:Op zondag 20 augustus 2006 08:44 schreef bb-millie het volgende:
Vraagje over bb, waren ze er nou achter waarom ze op noodrantsoen zijn gezet?
Da's moeilijk te vermijden dit keer, het is gewoon een enorme zeekoe...oook qua herseninhoud!quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:17 schreef Bocaj het volgende:
Hey bommie jij zei ook al zeekoeWe zitten op één lijn merk ik!
Nee hoor,ik slaap nogquote:
ja lekkerquote:
20.30quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
hoelaat begint het vanavond eigenlijk?
Nee volgens mij volgende week pasquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
ok thx.... en morgen gewoon alweer een live uitzending?
Erg he?quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik merk dat ik al lichtelijk verslaafd ben.... hoe ga ik mijn dagen doorkomen als ik aan het werk ben? Ik ben alleen op een woensdag, zaterdag en zondag vrij
en dan werk ik ook nog eens van 8:00 - 17:30 uur
En sport ik altijd 2 uur per dag![]()
ik ben vanaf 6 september 2,5 week vrij.... Maar ik denk niet dat vriendjelief (dan manlief) het leuk vind als ik hele dagen BB ga kijken......quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:54 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Erg he?
Ik ben gelukkig komende 14 dagen nog vrij, maar daarna moet ik gewoon weer dagelijks naar school![]()
Big Brother 6quote:
Volgende keer eerder opstaan als je vliegen wilt vangen.quote:
Even zwaaien naar Pinball.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Volgende keer eerder opstaan als je vliegen wilt vangen.
Ik ben helemaal niet onaardig. Ik probeer de COS een beetje leefbaar te houden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:50 schreef ruby het volgende:
Even zwaaien naar Pinball.
Wat ben jij trouwens onaardig zeg. Heb je het een beetje op heupen?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Big Brother 6
Niemand weet denk ik exact hoeveel mensen er naar die streams kijken. Behalve als alle providers die cijfers bijhouden en braaf aan Talpa doorgeven, dan weet Talpa het dus wel.
Klepkutquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet onaardig. Ik probeer de COS een beetje leefbaar te houden.
En het laatste wat ik dan nodig heb is een klepkut net als jij die -omdat ik haar een keer naar de SC heb gestuurd- op een foutje van mij loopt te azen zodat ze even goedkoop kan scoren.
Je moet niet zo dom lopen mekkeren met je klepkut. Als je aspiraties hebt om modje te worden dan moet je gaan solliciteren bij Fok maar je hoeft niet zo te overdrijven. En zoals je zag had ik er een smiley achtergeplakt, het was namelijk een geintje, maar nee, opa zeiksnor moet meteen zitten janken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:55 schreef Pinball het volgende:
Ik ben helemaal niet onaardig. Ik probeer de COS een beetje leefbaar te houden.
En het laatste wat ik dan nodig heb is een klepkut net als jij die -omdat ik haar een keer naar de SC heb gestuurd- op een foutje van mij loopt te azen zodat ze even goedkoop kan scoren.
go ruby go rubyquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:01 schreef ruby het volgende:
[..]
Je moet niet zo dom lopen mekkeren met je klepkut. Als je aspiraties hebt om modje te worden dan moet je gaan solliciteren bij Fok maar je hoeft niet zo te overdrijven. En zoals je zag had ik er een smiley achtergeplakt, het was namelijk een geintje, maar nee, opa zeiksnor moet meteen zitten janken.
De groeten met je.
Just in case: sirolf is dus die gast van http://bb.florisd.nl/quote:
Als ik aspiraties zou hebben had ik de baan wel aangenomen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:01 schreef ruby het volgende:
Je moet niet zo dom lopen mekkeren met je klepkut. Als je aspiraties hebt om modje te worden dan moet je gaan solliciteren bij Fok maar je hoeft niet zo te overdrijven.
Oh, dat heb ik dan verkeerd begrepen. Waarschijnlijk door deze post van je, ik meende wat frustratie te lezen, vandaar.quote:En zoals je zag had ik er een smiley achtergeplakt, het was namelijk een geintje, maar nee, opa zeiksnor moet meteen zitten janken.
Mee eensch!quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:23 schreef ruby het volgende:
Ik vind het alleen een beetje jammer als men iets zegt of meedeelt dat niet direct op de streams slaat maar indirect er wel mee te maken heeft, dat één of andere SC politie-agent meteen moet komen melden dat dat in een ander topic moet.
Het is nou eenmaal prettiger om in één topic te blijven ipv dat je steeds apart iets moet melden in het SC topic want niet iedereen leest mee in dat topic.
Ja sorry, maar nu weet ik het niet meer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:23 schreef ruby het volgende:
Frustratie is wel een erg groot woord hoor... (overdrijven is dus ook een vak).
Ik vind het alleen een beetje jammer als men iets zegt of meedeelt dat niet direct op de streams slaat maar indirect er wel mee te maken heeft, dat één of andere SC politie-agent meteen moet komen melden dat dat in een ander topic moet.
Het is nou eenmaal prettiger om in één topic te blijven ipv dat je steeds apart iets moet melden in het SC topic want niet iedereen leest mee in dat topic.
Mee eensquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja sorry, maar nu weet ik het niet meer.
Was het nou een geintje of was je gewoon je frustraties over de SC/COS regeling op mij aan het botvieren?
Of was het andersom? Jij begon namelijk een beetje overspannen te reageren. Dus over botvieren en frustraties gesproken....quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:36 schreef Pinball het volgende:
Ja sorry, maar nu weet ik het niet meer.
Was het nou een geintje of was je gewoon je frustraties over de SC/COS regeling op mij aan het botvieren?
Oh kut, dat is nooit een goed teken.quote:
Nee, geef eens antwoord.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:47 schreef ruby het volgende:
Of was het andersom? Jij begon namelijk een beetje overspannen te reageren. Dus over botvieren en frustraties gesproken....
Maar goed, de waarheid houden we maar in het midden oké?
Ik vind je stomquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh kut, dat is nooit een goed teken.
De man die vorig jaar Tanja verdedigde, degene waar de advocaat van de Duivel elk jaar met knikkende knietjes op herhalingscursus gaat, als die het met je eens is heb je een serieus probleem.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, geef eens antwoord.
Pas maar op, straks sta je ook op z'n block-listquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar weer (even tussen het kokkerellen door).
Mijn eerste reactie in het SOC-topic was als grapje bedoeld (dat jij het niet zo opvatte, is een tweede). Daar reageerde je enigszins overspannen op, zowel in het SOC-topic als in SC-topic (je had me zelfs speciaal gequote vanuit SOC naar SC).
Het logische gevolg is dat ik daarop reageer, zodoende.
Ik hoop dat je het nu begrijpt, lieve Pinballetje.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some memories are best forgotten
Room 23
Ah, mooi. Zie je, dat was niet zo'n moeilijke vraag.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:05 schreef ruby het volgende:
Mijn eerste reactie in het SOC-topic was als grapje bedoeld
Lul niet, ik gebruikte één (1) "quote:Daar reageerde je enigszins overspannen op
Ik hoop dat het bij jou ook eindelijk tot je hersenpannetje is doorgedrongen rubietje.quote:Ik hoop dat je het nu begrijpt, lieve Pinballetje.![]()
Goed zeg, je kan een topictitel lezen!quote:
Het is duidelijk, we kunnen elkaar maar niet overtuigen van ons eigen gelijk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:33 schreef Pinball het volgende:
Ah, mooi. Zie je, dat was niet zo'n moeilijke vraag.
[..]
Lul niet, ik gebruikte één (1) "" in mijn post. Als je dat overspannen vindt ben je niet goed bij je hoofd.
[..]
Ik hoop dat het bij jou ook eindelijk tot je hersenpannetje is doorgedrongen rubietje.
is het gezellig?quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:05 schreef Bergie88 het volgende:
Ik praat wel tegen mijzelf in de slowchat, Sem en die vriendin van hem zijn echt lachuh, gaan ze de wc cleanen
Hier ook rustig en heb streams niet aan staan, zit me nog steeds kapot te lachen om 010quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:07 schreef Bergie88 het volgende:
Hey manu, nee het is hier te rustig maar in het huis gebeuren wel leuke dingen
Feyenooitquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:10 schreef Bergie88 het volgende:
en 010 is??? Heeft natuurlijk te maken met rotterdam
That's the spiritquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:19 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Oh dat, tja ik kom uit rotterdam maar ben voor psv dus vier feest![]()
Ja. Er wonen iets van 600.000 mensen in Rotterdam, maar mij noemen ze 010.quote:
Dat komt omdat jij nou eenmaal heel speciaal bent.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja. Er wonen iets van 600.000 mensen in Rotterdam, maar mij noemen ze 010.
Niet gespannen maar ik ga wel kijken al zal ik de dagelijkse uitzendingen niet kijken ik kijk liever gewoon de streams. Meestal kijk ik allleen de live-uitzending.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:20 schreef ruby het volgende:
Ja ja, de kick-off begint zo. Zijn jullie ook zo gespannen?
ik ookquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:27 schreef ruby het volgende:
Nou, ik ga er voor zitten hoor. 's Kijken wat ze er van gemaakt hebben.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Links: Rik op de GayPride
Die rechter was ook bij de kick off..quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Links: Rik op de GayPride
quote:
dat is stream talkquote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 04:29 schreef Gladys het volgende:
[..]
dat is stream talknog trug gelezen toevallig ? (in SC )
Haha het zou me niets verbazen als ze dat ook nog gaan opsplitsen. Hebben ze bij de rest ook gedaan. Vorige BB was het allemaal veel gemoedelijkerquote:Op maandag 21 augustus 2006 04:35 schreef arneaux het volgende:
Ik ga dus eeeeeeeeeeeeeegnie ook noggis in verschillende streamtopics zitten ouwehoeren.
Ik ga nu het stream topic van vandaag even lezenquote:Op maandag 21 augustus 2006 08:21 schreef Sassefras het volgende:
volgens mij heeft het wel potentie ja! Ik heb ook nog niet veel via internet gekeken, maar ik vond de uitzending van gisteren leuk!
ik ga het streamverslagen topic volgen vanaf mijn werk. streams kan ik hier niet kijken.
quote:
Omgquote:uit het stream topic
De andere groep met de twee blondines, Etienne, Simeh, Tijn en Micheline hebben een politiek correct gesprek over homo's.
"Toen mijn moeder mij een speen gaf, deed ik hem al in het verkeerde gaatje"
ach trek het je niet aan!quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:44 schreef soylent het volgende:
Ik krijg zelfs een SC topic gekilld.
Volgens mij hoort dit in COSquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:45 schreef lienlien het volgende:
hoi allemaal
geweldig big-brother is weer begonnen in kan niet wachten totdat iedereen zich wat echter gaat gedragen.
ik zat gister te kijken naar de live uitzending en daar zaten in de studio een tante en ik geloof 2 vrienden van jeroen das verder niet gek maar, het programma erna postcode loterij
daar zit die vriend weer nu vragen te beandwoorden voor een miljoen.
is dit nog meer mensen opgevallen?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:05 schreef ruby het volgende:
Mijn eerste reactie in het SOC-topic was als grapje bedoeld
Ah, aap uit de mouw. Het was geen geintje, maar tóch de SC/COS discussie.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:06 schreef ruby het volgende:
Ik heb nu even een klein beetje geknipt en geplakt uit het SC-topic aangezien ik daar gisteren ook een discussie over had met iemand.
Op deze manier wordt het er niet leuker op.quote:
Ja, want het is ook zo moeilijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:13 schreef mazaru het volgende:
Je weet bij god niet meer wat waar moet
Ik heb ze nu ook niet aan.. maar niet echt wat gemist heb ik het idee..quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan pas vanavond om half 11 streams kijken, eerst sporten 2 uur lang
het niveau is helaas nog lager dan datquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:25 schreef Maurisico het volgende:
Hallo allemaal....daar gaan we weer! Alles goed hier? Goed om wederom de bekende namen terug te zien. Zelfs Scanman is terug!
Viel zojuist binnen bij BB [op tv] en de eerste zin die ik hoorde was: "het was een fiasco" [ een blondje], "Euh huh.. wat is dat een fiasco" [jong gasje] "euuh, tja...[lange stilte]...maar het was wel een fiasco.... als dat het niveau wordt, mooi man! Heb er weer zin in!
Damn, jij bent actief!quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ok ik heb heel me trainingsschema aangepast.... voor BB![]()
in COS is het drukkerquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:37 schreef Kleintje het volgende:
Bij mij zijn de streams traag, fok niet... maar de reacties hier in het topic gaan wel traag
Thanx, was bijna op, maar ik heb gewoon een nieuw pak gepaktquote:
quote:
2 oude bekenden.quote:
Heeyquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:28 schreef BBscanner het volgende:
Hallo allemaal,
Toch maar weer eens terug op Fok, kon het toch niet weerstaan, om niet, nee dit jaar echt niet, naar BB te kijken, het is echt een verslaving! Zie toch weer veel bekende, Teamlead en Flugel als mod. veel succes ermee. Weet niet, veel veranderingen sinds de vorige editie, of dit het goede topic is...
Grtz BBscanner
haha, dat noemen ze echt verslaafd hequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:32 schreef ruby het volgende:
Hoiiiiiii.
Lekker hoor, internet op je werk.
Vond de COS en SC samen topic veel leuker altijd.. maar helaas is dat dit jaar niet zoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:44 schreef ruby het volgende:
Ja, die komt denk ik wel ff zwaaien zometeen.
Hier kun je over alles klessebessen, PH52. Heerlijk niet waar?
Een hele verademing in die brij van topics waarin je verplicht bent over BB te praten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:44 schreef ruby het volgende:
Ja, die komt denk ik wel ff zwaaien zometeen.
Hier kun je over alles klessebessen, PH52. Heerlijk niet waar?
Ik vond het bij BB5 ook veel leuker in de SC dan nu het geval is. Terwijl ik in de COS niks te zoeken heb, want ik kijk geen streams.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:10 schreef ruby het volgende:
Vanaf BB1 ben ik van de partij dus ja, dat is al een tijdje.
Ik zie dat jij het ondertussen ook naar je zin hebt hierzo. Je bent lekker op dreef.
Ik heb Gert Timmermans nog niet gezien. Waar zou hij toch uithangen?
Tamaartje; I agree, hoewel het SOC topic niet helemaal een SC-topic hoeft te worden van mij (er zijn grenzen...)
Maar goed, daar heb ik gisteren al discussies over gehad in het FB-topic dus ik ben er enigszins klaar mee.![]()
Wat ik begreep is dat je hier best over de streams mag praten.. tussendoor.. alleen niet constant achter elkaarquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:33 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik vond het bij BB5 ook veel leuker in de SC dan nu het geval is. Terwijl ik in de COS niks te zoeken heb, want ik kijk geen streams.
In mijn optiek is een COS alleen om de streamers te corrigeren, dingen aan te kaarten welke niet op de juiste wijze zijn samengevat.
Op de manier waarmee men er nu meer omgaat is het een veredelde SC geworden, waarmee de eigenlijke SC de nek is omgedraaid, want daar mag je niet over de streams praten, dus moet je iedere keer je commentaar op een schaaltje wegen.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:46 schreef ruby het volgende:
Nee, COS was volgens mij nooit bedoeld om streamers te corrigeren. Maar meer een soort van topic met "live" commentaar en geen uitgebreide verslagen ofzo.. Beetje een topic met een knipoog.
Eventuele opmerkingen en vragen over de streamverslagen kun je weer kwijt in dit topic Commentaren en huldes over de StreamVERSLAGEN.
Dus dat is weer andere koek.
Die gezelligheid heb je toch ook in COS?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:37 schreef Tamaartje het volgende:
Ik mis die oude gezelligheid een beetje van het kletsen tussendoor .. maar goed misschien ben ik wel 1 van de weinige die dat leuk vonddat zou ook kunnen..
Daar gaat het echt alleen over de streamsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Die gezelligheid heb je toch ook in COS?
Ik weet hetquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:38 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Daar gaat het echt alleen over de streamsin vorige bb ging het ook vaak over andere dingen buiten BB om zegmaar
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:00 schreef PH52 het volgende:
Een hele verademing in die brij van topics waarin je verplicht bent over BB te praten.
Ja ik vond het echt veel gezelliger..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Vorig jaar af en toe naar de streams gekeken (nu nog niets gezien) en de uitzendingen op tv sloeg ik ook over, 1x in de week naar de live uitzending was wel genoeg maar heb toch een paar maanden veel lol gehad in SC
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |