Just in case: sirolf is dus die gast van http://bb.florisd.nl/quote:
Als ik aspiraties zou hebben had ik de baan wel aangenomen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:01 schreef ruby het volgende:
Je moet niet zo dom lopen mekkeren met je klepkut. Als je aspiraties hebt om modje te worden dan moet je gaan solliciteren bij Fok maar je hoeft niet zo te overdrijven.
Oh, dat heb ik dan verkeerd begrepen. Waarschijnlijk door deze post van je, ik meende wat frustratie te lezen, vandaar.quote:En zoals je zag had ik er een smiley achtergeplakt, het was namelijk een geintje, maar nee, opa zeiksnor moet meteen zitten janken.
Mee eensch!quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:23 schreef ruby het volgende:
Ik vind het alleen een beetje jammer als men iets zegt of meedeelt dat niet direct op de streams slaat maar indirect er wel mee te maken heeft, dat één of andere SC politie-agent meteen moet komen melden dat dat in een ander topic moet.
Het is nou eenmaal prettiger om in één topic te blijven ipv dat je steeds apart iets moet melden in het SC topic want niet iedereen leest mee in dat topic.
Ja sorry, maar nu weet ik het niet meer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:23 schreef ruby het volgende:
Frustratie is wel een erg groot woord hoor... (overdrijven is dus ook een vak).
Ik vind het alleen een beetje jammer als men iets zegt of meedeelt dat niet direct op de streams slaat maar indirect er wel mee te maken heeft, dat één of andere SC politie-agent meteen moet komen melden dat dat in een ander topic moet.
Het is nou eenmaal prettiger om in één topic te blijven ipv dat je steeds apart iets moet melden in het SC topic want niet iedereen leest mee in dat topic.
Mee eensquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja sorry, maar nu weet ik het niet meer.
Was het nou een geintje of was je gewoon je frustraties over de SC/COS regeling op mij aan het botvieren?
Of was het andersom? Jij begon namelijk een beetje overspannen te reageren. Dus over botvieren en frustraties gesproken....quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:36 schreef Pinball het volgende:
Ja sorry, maar nu weet ik het niet meer.
Was het nou een geintje of was je gewoon je frustraties over de SC/COS regeling op mij aan het botvieren?
Oh kut, dat is nooit een goed teken.quote:
Nee, geef eens antwoord.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:47 schreef ruby het volgende:
Of was het andersom? Jij begon namelijk een beetje overspannen te reageren. Dus over botvieren en frustraties gesproken....
Maar goed, de waarheid houden we maar in het midden oké?
Ik vind je stomquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh kut, dat is nooit een goed teken.
De man die vorig jaar Tanja verdedigde, degene waar de advocaat van de Duivel elk jaar met knikkende knietjes op herhalingscursus gaat, als die het met je eens is heb je een serieus probleem.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, geef eens antwoord.
Pas maar op, straks sta je ook op z'n block-listquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar weer (even tussen het kokkerellen door).
Mijn eerste reactie in het SOC-topic was als grapje bedoeld (dat jij het niet zo opvatte, is een tweede). Daar reageerde je enigszins overspannen op, zowel in het SOC-topic als in SC-topic (je had me zelfs speciaal gequote vanuit SOC naar SC).
Het logische gevolg is dat ik daarop reageer, zodoende.
Ik hoop dat je het nu begrijpt, lieve Pinballetje.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some memories are best forgotten
Room 23
Ah, mooi. Zie je, dat was niet zo'n moeilijke vraag.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:05 schreef ruby het volgende:
Mijn eerste reactie in het SOC-topic was als grapje bedoeld
Lul niet, ik gebruikte één (1) "quote:Daar reageerde je enigszins overspannen op
Ik hoop dat het bij jou ook eindelijk tot je hersenpannetje is doorgedrongen rubietje.quote:Ik hoop dat je het nu begrijpt, lieve Pinballetje.![]()
Goed zeg, je kan een topictitel lezen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |