Ik twijfel aan wel meer geaardheden in het huis.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Op een jongen met een diadeem in zijn haar![]()
Graag bespreken in het SC-topic, dank u.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik kan niet zien wie er meelezen, maar zelfs dan is Fok! nog maar 1 van de vele sites. Ik heb dat wel eens aan Sirolf gevraagd voor een indicatie, ik zal eens kijken of ik dat nog kan vinden.
Het zal mij verder worst wezen. Maar een diadeem als man, dat kan niet. Doe dan een band in je haar zoals Semih.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik twijfel aan wel meer geaardheden in het huis.
Misschien denkt Tjen wel dat ie David Beckham is. Net als Sjaan vindt dat ze op Naomi lijkt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het zal mij verder worst wezen. Maar een diadeem als man, dat kan niet. Doe dan een band in je haar zoals Semih.
Whahahaha Ruby, je zat erop te wachten, hèquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Graag bespreken in het SC-topic, dank u.
Beckham is misschien wel de mooiste man op aarde. Tjen (leuk, die houden we erin!) mag nog niet eens zijn schoenen poetsen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien denkt Tjen wel dat ie David Beckham is. Net als Sjaan vindt dat ze op Naomi lijkt.![]()
Ja, inderdaad. Ik moet steeds zo op m'n tenen lopen...quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whahahaha Ruby, je zat erop te wachten, hè![]()
Etienne wordt daadwerkelijk Tjen genoemd door intimi, dus ik heb het niet verzonnen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Beckham is misschien wel de mooiste man op aarde. Tjen (leuk, die houden we erin!) mag nog niet eens zijn schoenen poetsen.
Drankquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik moet steeds zo op m'n tenen lopen...
On topic: Is er al drank of drugs geleverd?
Eerst zelf kijken, dan blaten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:37 schreef ruby het volgende:
Graag bespreken in het SC-topic, dank u.
jullie zitten hier elkaar gek te maken dat hij racist is... gebaseerd op 1 fotootje waar hij in de camera zwaait.... stelletje sukkeltjesquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Toch raar dat die jongen die gedachten heeft... hij is zelf half indo/chinees
Ik snap ook niet waar dat op is gebaseerd. Zodra je je arm omhoog steekt, ben je tegenwoordig blijkbaar al een neonazi.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:44 schreef koolheid het volgende:
[..]
jullie zitten hier elkaar gek te maken dat hij racist is... gebaseerd op 1 fotootje waar hij in de camera zwaait.... stelletje sukkeltjesoveral even vermelden (op deze site) dat hij nazi is etc, moeten jullie weten, maar echt objectief zijn jullie hier niet
![]()
volgens mij is janine echt een nazi!quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar dat op is gebaseerd. Zodra je je arm omhoog steekt, ben je tegenwoordig blijkbaar al een neonazi.
Beetje lief doen hoor.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Eerst zelf kijken, dan blaten.
Stond namelijk al in de SC.
Niet zo onaardig doen meteen lieverd, nergens voor nodig.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Eerst zelf kijken, dan blaten.
Stond namelijk al in de SC.
Nee hoor, zij is de nieuwe Naomi. Zegt ze tenminste zelf, en dan moet 't wel waar zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
volgens mij is janine echt een nazi!
daarbij komt ook nog dat die foto misschien wel een paar jaar geleden iis emaakt?quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:44 schreef koolheid het volgende:
[..]
jullie zitten hier elkaar gek te maken dat hij racist is... gebaseerd op 1 fotootje waar hij in de camera zwaait.... stelletje sukkeltjesoveral even vermelden (op deze site) dat hij nazi is etc, moeten jullie weten, maar echt objectief zijn jullie hier niet
![]()
quote:
Doe dat maar in de SC.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:46 schreef ruby het volgende:
Niet zo onaardig doen meteen lieverd, nergens voor nodig.![]()
Heb je de site al gezien ? www.cu2.nl/hollandsetrots .Vol met Lonsdale en kreten over moslims...quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar dat op is gebaseerd. Zodra je je arm omhoog steekt, ben je tegenwoordig blijkbaar al een neonazi.
Jawel, je zag hem kijken... "Verzuip ik haar nu, of wacht ik nog even..."quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daarbij komt ook nog dat die foto misschien wel een paar jaar geleden iis emaakt?
Mensenn veranderen.... als ik een racist was geweest dan had ik ehct niet met Janine in het zwembad gaan zitten hoor![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:50 schreef arneaux het volgende:
Ja vooral hoe ze die slang rechstreeks in de maag van de eenden doen zodat ze maar zo snel mogelijk vetgemest kunnen worden, en af en toe he kan de maag het allemaal niet aan en dan ontploft de eend, Echt wat een fantastische maaltijd idd. Ik ben geen vegetarier maar dit zou ik nooit eten.
Ok laat LOnsdale eruit. Ik heb ook 3 lonsdale vesten, die overigens heeeel erg lekker zitten. EN IK BEN GEEN RACIST! (ik ga volgende maand zelfs met een spanjaard (ja dat is ook een buitenlander) trouwen)quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Heb je de site al gezien ? www.cu2.nl/hollandsetrots Vol met Lonsdale en kreten over moslims...![]()
Eend, gans. Potato, Potata.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:52 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Jij hebt het over Ganzenlever, ook
trouwens, maar wat ze in BB gaan eten is waarschijnlijk gewoon de lever van een varken ofzo
Het gaat mij om de context waarin Lonsdale gebruikt is. Ik heb niets tegen de kleding of het dragen ervan. Het gaat mij om de context en toon van de site...quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok laat LOnsdale eruit. Ik heb ook 3 lonsdale vesten, die overigens heeeel erg lekker zitten. EN IK BEN GEEN RACIST! (ik ga volgende maand zelfs met een spanjaard (ja dat is ook een buitenlander) trouwen)
Tjah en die anti moslim kreten.....
Gaan de theoriën ook niet meer op dat Marcel z'n vader niet is....quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Heb je de site al gezien ? www.cu2.nl/hollandsetrots .Vol met Lonsdale en kreten over moslims...![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:55 schreef arneaux het volgende:
Mensen, SC in het daarvoorbestemde SC topic.
dat is foie gras....ganzeleverpatéquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:50 schreef arneaux het volgende:
Ja vooral hoe ze die slang rechstreeks in de maag van de eenden doen zodat ze maar zo snel mogelijk vetgemest kunnen worden, en af en toe he kan de maag het allemaal niet aan en dan ontploft de eend, Echt wat een fantastische maaltijd idd. Ik ben geen vegetarier maar dit zou ik nooit eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |