Welk spelletje wil je spelen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
Het kan hier ook gezellig zijn als er wat meer mensjes zouden komen.....
Misschien kunnen wij ook wel een spelletje doen![]()
volgens mij waren ze dat vanmiddag ook van planquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
verstoppertje is wel een leuke......
wat voor spelletje zou jij dan spelen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij waren ze dat vanmiddag ook van plan
I don't know, ben daar nooit zo goed inquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat voor spelletje zou jij dan spelen?
naar CSI op dit momentquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
het is wel erg rustig vanavond... kijkt er niemand?
Ik ga op reis en neem mee....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:58 schreef berney het volgende:
[..]
Ik ga op reis en neem mee....![]()
Mijn pc.
In je reet?quote:
Meen je niet Morwen, check je mail ffquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:34 schreef Morwen het volgende:
HalloZo de streams maar eens aangooien al zal het nog wel 1 gezellige kliek zijn
![]()
Hej Morwenquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:34 schreef Morwen het volgende:
HalloZo de streams maar eens aangooien al zal het nog wel 1 gezellige kliek zijn
![]()
Hej Bong en Newsquote:
Hej News, ook nog de streams aan het volgen?quote:
Ik kijk wel bongetje, maar heb zwaar mijn twijfelsquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej News, ook nog de streams aan het volgen?
Ik zit er ook aan te denken om ze maar uit te gooienquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:49 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik kijk wel bongetje, maar heb zwaar mijn twijfels![]()
Het doet pijn aan mijn ogenquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken om ze maar uit te gooien
Kan me er iets bij voorstellenquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken om ze maar uit te gooien
Ik vind dit ook heel erg verwarrend allemaalquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:08 schreef newsman het volgende:
Ooh, sorry hoort bij COS, mijn fout.
Je bent niet de enige die het verwarrend vindt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind dit ook heel erg verwarrend allemaal![]()
Ik snap het wel hoor, ik ben het er alleen niet mee eensquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die het verwarrend vindt.
Maar goed, ik snap wel waarom deze regels zijn gesteld, alleen vrees ik dat het niet helemaal gaat werken.
Al ben ik blij dat ik geen mod ben, wat een mod ook doet, er is altijd wel iemand die vindt dat het niet goed is.
Het lijkt me inderdaad moeilijk, maar je kunt ook te veel regeltjes maken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die het verwarrend vindt.
Maar goed, ik snap wel waarom deze regels zijn gesteld, alleen vrees ik dat het niet helemaal gaat werken.
Al ben ik blij dat ik geen mod ben, wat een mod ook doet, er is altijd wel iemand die vindt dat het niet goed is.
Nu hebben we Janet en Tijnquote:
Ik ook niet, want ik snap de grenzen nog steeds niet. Als je druk in de COS aan het posten bent, en je wilt heel even off topic gaan, moet je dan direct naar de SC? En wanneer ben je off topic in de COS? Als je het over over de bewoners hebt, maar wat niet op de streams te zien in, moet dan naar de SC, of moet je dan naar het topic over de bewoner, of mag dat dan weer wel in COS?quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, ik ben het er alleen niet mee eens![]()
Gewoon een halt toeroepen, aanwezig zijn, erin springen indien nodig als mod zijnde en editten/verwijderen van dat soort geneuzel werkt prima lijkt mij inderdaad..quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:13 schreef Arliator het volgende:
[..]
Makkelijker zou zijn als teveel off topic geneuzel direct wordt verwijderd, dus het beruchteen
zeker als het teveel is. Maar dan nog heb je users die het er niet mee eens zijn. Moeilijk, moeilijk
Hier ben ik het dus ook mee eens, heb alleen op dit moment nogal beperkt de streams aanstaan en als ik dan in de SC iets wil zetten over de streams mag dat niet, maar m'n kooktips mogen welquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:13 schreef Arliator het volgende:
[..]
Makkelijker zou zijn als teveel off topic geneuzel direct wordt verwijderd, dus het beruchteen
zeker als het teveel is. Maar dan nog heb je users die het er niet mee eens zijn. Moeilijk, moeilijk
Modderen dusquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:13 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ook niet, want ik snap de grenzen nog steeds niet. Als je druk in de COS aan het posten bent, en je wilt heel even off topic gaan, moet je dan direct naar de SC? En wanneer ben je off topic in de COS? Als je het over over de bewoners hebt, maar wat niet op de streams te zien in, moet dan naar de SC, of moet je dan naar het topic over de bewoner, of mag dat dan weer wel in COS?
en wat is je kooktip van de dagquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hier ben ik het dus ook mee eens, heb alleen op dit moment nogal beperkt de streams aanstaan en als ik dan in de SC iets wil zetten over de streams mag dat niet, maar m'n kooktips mogen wel
quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gehaktballen met aardappelwafeltjes![]()
![]()
![]()
Volgens mij had die vanavond andere plannen, maar misschien komt ze over een paar uurquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:18 schreef Stereotomy het volgende:
is melke al gesignaleerd?
Die zit volgens mij meer bij de buren, en komt af en toe hier eens kijken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:18 schreef Stereotomy het volgende:
is melke al gesignaleerd?
ja watquote:
Nuh, melke heeft ruzie met de buren, dus ik verwacht haar zo wel hierquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Die zit volgens mij meer bij de buren, en komt af en toe hier eens kijken.
Oke, dat wist ik niet, maar ja, ik volg de buren dan ook niet zo erg.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nuh, melke heeft ruzie met de buren, dus ik verwacht haar zo wel hier
melke 4 teh win!![]()
oww ja sinds wanneer dat danquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
melke 4 teh win!![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op sommige krachten in het universum hebben wij geen invloed.![]()
nee hoor je hebt nix gemistquote:
Ik ook niet, op een gegeven moment heb je dan toch zoiets van dan blijf ik wel de hele dag in bed liggen en al helemaal als je zo'n stelletje bent. Ze moeten wel even met wat actieve opdrachten aankomen straksquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ik snap niet hoe ze dat volhouden zonder te weten of het dag of nacht is. Ik zou knetter worden.
En niet naar buiten! Zelf ben ik ook een binnenvetter en heb ik een hekel aan fel zonlicht, maar doe altijd wel een raampje open voor frisse lucht. En zelfs dat is er niet. Erg ongezond, al die stof dag en nacht inademen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ook niet, op een gegeven moment heb je dan toch zoiets van dan blijf ik wel de hele dag in bed liggen en al helemaal als je zo'n stelletje bent. Ze moeten wel even met wat actieve opdrachten aankomen straks
daarom is zeker daar nu aan het postenquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jawel, maar dat mogen de VOLlers en/of melke aan jullie delen
Heb ik ook altijd raam open en btw gaat het op een gegeven moment daar niet gigantisch stinken als er zo weinig verse lucht binnen komtquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En niet naar buiten! Zelf ben ik ook een binnenvetter en heb ik een hekel aan fel zonlicht, maar doe altijd wel een raampje open voor frisse lucht. En zelfs dat is er niet. Erg ongezond, al die stof dag en nacht inademen.
Misschien moeten ze zo wel fietsen voor hun conditie.
Check it out www.v-o-l.nl ofzoquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:32 schreef Gladys het volgende:
[..]
daarom is zeker daar nu aan het postenZwetserd
![]()
hoi latevogelquote:
O ja Melke. Die heeft toch ruzie met iedereen??quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
melke 4 teh win!![]()
melke is melke en zal zo wel terugkomen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:33 schreef Coos het volgende:
[..]
O ja Melke. Die heeft toch ruzie met iedereen??![]()
Maar doe 's effe updaten alles.
ik had een foutje gemaakt,bedoelde te zeggen dat ze daar nu aan het posten is,wijsneusquote:
Wat wil je weten?quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:33 schreef Coos het volgende:
[..]
O ja Melke. Die heeft toch ruzie met iedereen??![]()
Maar doe 's effe updaten alles.
Dat was in mei hoorquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Check it out www.v-o-l.nl ofzo![]()
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?t=1090
Alles.quote:
Zie post boven je, en voor de rest kun je zoeken op datumquote:
Ziet er gelikt uit!!quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zie post boven je, en voor de rest kun je zoeken op datum
quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:37 schreef PC eend het volgende:
Is er ruzie?
O, daar hebbie hem ook weer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:37 schreef PC eend het volgende:
Is er ruzie?
Nee, nog steeds nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:37 schreef PC eend het volgende:
Is er ruzie?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |