Welk spelletje wil je spelen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
Het kan hier ook gezellig zijn als er wat meer mensjes zouden komen.....
Misschien kunnen wij ook wel een spelletje doen![]()
volgens mij waren ze dat vanmiddag ook van planquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
verstoppertje is wel een leuke......
wat voor spelletje zou jij dan spelen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij waren ze dat vanmiddag ook van plan
I don't know, ben daar nooit zo goed inquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat voor spelletje zou jij dan spelen?
naar CSI op dit momentquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
het is wel erg rustig vanavond... kijkt er niemand?
Ik ga op reis en neem mee....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:58 schreef berney het volgende:
[..]
Ik ga op reis en neem mee....![]()
Mijn pc.
In je reet?quote:
Meen je niet Morwen, check je mail ffquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:34 schreef Morwen het volgende:
HalloZo de streams maar eens aangooien al zal het nog wel 1 gezellige kliek zijn
![]()
Hej Morwenquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:34 schreef Morwen het volgende:
HalloZo de streams maar eens aangooien al zal het nog wel 1 gezellige kliek zijn
![]()
Hej Bong en Newsquote:
Hej News, ook nog de streams aan het volgen?quote:
Ik kijk wel bongetje, maar heb zwaar mijn twijfelsquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej News, ook nog de streams aan het volgen?
Ik zit er ook aan te denken om ze maar uit te gooienquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:49 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik kijk wel bongetje, maar heb zwaar mijn twijfels![]()
Het doet pijn aan mijn ogenquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken om ze maar uit te gooien
Kan me er iets bij voorstellenquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken om ze maar uit te gooien
Ik vind dit ook heel erg verwarrend allemaalquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:08 schreef newsman het volgende:
Ooh, sorry hoort bij COS, mijn fout.
Je bent niet de enige die het verwarrend vindt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind dit ook heel erg verwarrend allemaal![]()
Ik snap het wel hoor, ik ben het er alleen niet mee eensquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die het verwarrend vindt.
Maar goed, ik snap wel waarom deze regels zijn gesteld, alleen vrees ik dat het niet helemaal gaat werken.
Al ben ik blij dat ik geen mod ben, wat een mod ook doet, er is altijd wel iemand die vindt dat het niet goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |