ik ookquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:27 schreef ruby het volgende:
Nou, ik ga er voor zitten hoor. 's Kijken wat ze er van gemaakt hebben.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Links: Rik op de GayPride
Die rechter was ook bij de kick off..quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Links: Rik op de GayPride
quote:
dat is stream talkquote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 04:29 schreef Gladys het volgende:
[..]
dat is stream talknog trug gelezen toevallig ? (in SC )
Haha het zou me niets verbazen als ze dat ook nog gaan opsplitsen. Hebben ze bij de rest ook gedaan. Vorige BB was het allemaal veel gemoedelijkerquote:Op maandag 21 augustus 2006 04:35 schreef arneaux het volgende:
Ik ga dus eeeeeeeeeeeeeegnie ook noggis in verschillende streamtopics zitten ouwehoeren.
Ik ga nu het stream topic van vandaag even lezenquote:Op maandag 21 augustus 2006 08:21 schreef Sassefras het volgende:
volgens mij heeft het wel potentie ja! Ik heb ook nog niet veel via internet gekeken, maar ik vond de uitzending van gisteren leuk!
ik ga het streamverslagen topic volgen vanaf mijn werk. streams kan ik hier niet kijken.
quote:
Omgquote:uit het stream topic
De andere groep met de twee blondines, Etienne, Simeh, Tijn en Micheline hebben een politiek correct gesprek over homo's.
"Toen mijn moeder mij een speen gaf, deed ik hem al in het verkeerde gaatje"
ach trek het je niet aan!quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:44 schreef soylent het volgende:
Ik krijg zelfs een SC topic gekilld.
Volgens mij hoort dit in COSquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:45 schreef lienlien het volgende:
hoi allemaal
geweldig big-brother is weer begonnen in kan niet wachten totdat iedereen zich wat echter gaat gedragen.
ik zat gister te kijken naar de live uitzending en daar zaten in de studio een tante en ik geloof 2 vrienden van jeroen das verder niet gek maar, het programma erna postcode loterij
daar zit die vriend weer nu vragen te beandwoorden voor een miljoen.
is dit nog meer mensen opgevallen?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:05 schreef ruby het volgende:
Mijn eerste reactie in het SOC-topic was als grapje bedoeld
Ah, aap uit de mouw. Het was geen geintje, maar tóch de SC/COS discussie.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:06 schreef ruby het volgende:
Ik heb nu even een klein beetje geknipt en geplakt uit het SC-topic aangezien ik daar gisteren ook een discussie over had met iemand.
Op deze manier wordt het er niet leuker op.quote:
Ja, want het is ook zo moeilijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:13 schreef mazaru het volgende:
Je weet bij god niet meer wat waar moet
Ik heb ze nu ook niet aan.. maar niet echt wat gemist heb ik het idee..quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan pas vanavond om half 11 streams kijken, eerst sporten 2 uur lang
het niveau is helaas nog lager dan datquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:25 schreef Maurisico het volgende:
Hallo allemaal....daar gaan we weer! Alles goed hier? Goed om wederom de bekende namen terug te zien. Zelfs Scanman is terug!
Viel zojuist binnen bij BB [op tv] en de eerste zin die ik hoorde was: "het was een fiasco" [ een blondje], "Euh huh.. wat is dat een fiasco" [jong gasje] "euuh, tja...[lange stilte]...maar het was wel een fiasco.... als dat het niveau wordt, mooi man! Heb er weer zin in!
Damn, jij bent actief!quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ok ik heb heel me trainingsschema aangepast.... voor BB![]()
in COS is het drukkerquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:37 schreef Kleintje het volgende:
Bij mij zijn de streams traag, fok niet... maar de reacties hier in het topic gaan wel traag
Thanx, was bijna op, maar ik heb gewoon een nieuw pak gepaktquote:
quote:
2 oude bekenden.quote:
Heeyquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:28 schreef BBscanner het volgende:
Hallo allemaal,
Toch maar weer eens terug op Fok, kon het toch niet weerstaan, om niet, nee dit jaar echt niet, naar BB te kijken, het is echt een verslaving! Zie toch weer veel bekende, Teamlead en Flugel als mod. veel succes ermee. Weet niet, veel veranderingen sinds de vorige editie, of dit het goede topic is...
Grtz BBscanner
haha, dat noemen ze echt verslaafd hequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:32 schreef ruby het volgende:
Hoiiiiiii.
Lekker hoor, internet op je werk.
Vond de COS en SC samen topic veel leuker altijd.. maar helaas is dat dit jaar niet zoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:44 schreef ruby het volgende:
Ja, die komt denk ik wel ff zwaaien zometeen.
Hier kun je over alles klessebessen, PH52. Heerlijk niet waar?
Een hele verademing in die brij van topics waarin je verplicht bent over BB te praten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:44 schreef ruby het volgende:
Ja, die komt denk ik wel ff zwaaien zometeen.
Hier kun je over alles klessebessen, PH52. Heerlijk niet waar?
Ik vond het bij BB5 ook veel leuker in de SC dan nu het geval is. Terwijl ik in de COS niks te zoeken heb, want ik kijk geen streams.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:10 schreef ruby het volgende:
Vanaf BB1 ben ik van de partij dus ja, dat is al een tijdje.
Ik zie dat jij het ondertussen ook naar je zin hebt hierzo. Je bent lekker op dreef.
Ik heb Gert Timmermans nog niet gezien. Waar zou hij toch uithangen?
Tamaartje; I agree, hoewel het SOC topic niet helemaal een SC-topic hoeft te worden van mij (er zijn grenzen...)
Maar goed, daar heb ik gisteren al discussies over gehad in het FB-topic dus ik ben er enigszins klaar mee.![]()
Wat ik begreep is dat je hier best over de streams mag praten.. tussendoor.. alleen niet constant achter elkaarquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:33 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik vond het bij BB5 ook veel leuker in de SC dan nu het geval is. Terwijl ik in de COS niks te zoeken heb, want ik kijk geen streams.
In mijn optiek is een COS alleen om de streamers te corrigeren, dingen aan te kaarten welke niet op de juiste wijze zijn samengevat.
Op de manier waarmee men er nu meer omgaat is het een veredelde SC geworden, waarmee de eigenlijke SC de nek is omgedraaid, want daar mag je niet over de streams praten, dus moet je iedere keer je commentaar op een schaaltje wegen.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:46 schreef ruby het volgende:
Nee, COS was volgens mij nooit bedoeld om streamers te corrigeren. Maar meer een soort van topic met "live" commentaar en geen uitgebreide verslagen ofzo.. Beetje een topic met een knipoog.
Eventuele opmerkingen en vragen over de streamverslagen kun je weer kwijt in dit topic Commentaren en huldes over de StreamVERSLAGEN.
Dus dat is weer andere koek.
Die gezelligheid heb je toch ook in COS?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:37 schreef Tamaartje het volgende:
Ik mis die oude gezelligheid een beetje van het kletsen tussendoor .. maar goed misschien ben ik wel 1 van de weinige die dat leuk vonddat zou ook kunnen..
Daar gaat het echt alleen over de streamsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Die gezelligheid heb je toch ook in COS?
Ik weet hetquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:38 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Daar gaat het echt alleen over de streamsin vorige bb ging het ook vaak over andere dingen buiten BB om zegmaar
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:00 schreef PH52 het volgende:
Een hele verademing in die brij van topics waarin je verplicht bent over BB te praten.
Ja ik vond het echt veel gezelliger..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Vorig jaar af en toe naar de streams gekeken (nu nog niets gezien) en de uitzendingen op tv sloeg ik ook over, 1x in de week naar de live uitzending was wel genoeg maar heb toch een paar maanden veel lol gehad in SC
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |