ik ookquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:27 schreef ruby het volgende:
Nou, ik ga er voor zitten hoor. 's Kijken wat ze er van gemaakt hebben.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Links: Rik op de GayPride
Die rechter was ook bij de kick off..quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Links: Rik op de GayPride
quote:
dat is stream talkquote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 04:29 schreef Gladys het volgende:
[..]
dat is stream talknog trug gelezen toevallig ? (in SC )
Haha het zou me niets verbazen als ze dat ook nog gaan opsplitsen. Hebben ze bij de rest ook gedaan. Vorige BB was het allemaal veel gemoedelijkerquote:Op maandag 21 augustus 2006 04:35 schreef arneaux het volgende:
Ik ga dus eeeeeeeeeeeeeegnie ook noggis in verschillende streamtopics zitten ouwehoeren.
Ik ga nu het stream topic van vandaag even lezenquote:Op maandag 21 augustus 2006 08:21 schreef Sassefras het volgende:
volgens mij heeft het wel potentie ja! Ik heb ook nog niet veel via internet gekeken, maar ik vond de uitzending van gisteren leuk!
ik ga het streamverslagen topic volgen vanaf mijn werk. streams kan ik hier niet kijken.
quote:
Omgquote:uit het stream topic
De andere groep met de twee blondines, Etienne, Simeh, Tijn en Micheline hebben een politiek correct gesprek over homo's.
"Toen mijn moeder mij een speen gaf, deed ik hem al in het verkeerde gaatje"
ach trek het je niet aan!quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:44 schreef soylent het volgende:
Ik krijg zelfs een SC topic gekilld.
Volgens mij hoort dit in COSquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:45 schreef lienlien het volgende:
hoi allemaal
geweldig big-brother is weer begonnen in kan niet wachten totdat iedereen zich wat echter gaat gedragen.
ik zat gister te kijken naar de live uitzending en daar zaten in de studio een tante en ik geloof 2 vrienden van jeroen das verder niet gek maar, het programma erna postcode loterij
daar zit die vriend weer nu vragen te beandwoorden voor een miljoen.
is dit nog meer mensen opgevallen?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:05 schreef ruby het volgende:
Mijn eerste reactie in het SOC-topic was als grapje bedoeld
Ah, aap uit de mouw. Het was geen geintje, maar tóch de SC/COS discussie.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:06 schreef ruby het volgende:
Ik heb nu even een klein beetje geknipt en geplakt uit het SC-topic aangezien ik daar gisteren ook een discussie over had met iemand.
Op deze manier wordt het er niet leuker op.quote:
Ja, want het is ook zo moeilijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:13 schreef mazaru het volgende:
Je weet bij god niet meer wat waar moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |