quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:34 schreef Jaguarized het volgende:
[flipsen]
Dit topic verdient mijn TVP.
[/flipsen]
Op?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Fogel geeft geen antwoord
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:47 schreef flipsen het volgende:
Dan zal je vraag niet boeiend genoeg zijn geweest...
Ik kan me daar iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:47 schreef flipsen het volgende:
Dan zal je vraag niet boeiend genoeg zijn geweest...
Fietstas?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:50 schreef Douwe het volgende:
Zo, net terug van het Kasteel. Stoer he
tvp ja
Na de wijnpreuverij van gisteravond had ik inderdaad enigszins moeite om te realiseren dat het zaterdag is toen de wekker ging.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:46 schreef Fogel het volgende:
Mijn interpretatie van DT's post: "Ik werd wakker, blij, en toen vroeg ik me af waar ik was".
Nee. Deze:quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:25 schreef Fogel het volgende:
Welk kasteel? De nieuwe kastelen?
... alwaar k_man op je stond te wachten op een rustig plekjequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:01 schreef Jaguarized het volgende:
... ben daarna de parkeerplaatsen nog even afgelopen ...
Er stonden wel 2 van die foute SLK's met iemand er in te wachten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
... alwaar k_man op je stond te wachten op een rustig plekje
Zijn er in het Noors geen boeken over internationaal zakendoen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:44 schreef Fogel het volgende:
Iemand tips voor een goed guidebook voor Istanbul? De reisregels bij de nieuwe baas verplichten me namelijk de aankoop van een guidebook(zodat je kan lezen over eventuele culturele verschillen, do's and don'ts, etc. Dat soort zaken zijn dus belangrijker dan wat er te zien is)
Ja ik denk inderdaad dat je een project niet binnenhaalt als je een fles met je linkerhand aangeeft in plaats van met je rechterquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:39 schreef Fogel het volgende:
Vast wel, heb me er niet in verdiept. Mag ook best in het Engels.
Het gaat trouwens niet om het zakendoen, project is al lang en breed binnen. Echt de 'standaard' do and don't. Iets als met je linkerhand iets aangeven dat dat niet kan enzo, en of je water uit de kraan kan drinken of niet (uit de kraan drinken kan natuurlijk altijd, maar of je er een enge ziekte aan overhoudt is meer van belang), etc.
Ik zal proberen te herinneren om maandag een kopie van het de regels mee te nemen.
Thanksquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:46 schreef Jaguarized het volgende:
DT, de last minutes waren niet goedkoop.
Ja, organiseer eens een meet dan, zou ik zeggenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:14 schreef Jaguarized het volgende:
Dat weet niemand, alleen mensen die op bepaalde meets komen.
Ik weet niet of dat iets is om van de daken te schreeuwen...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb Talpa in Argentinie
=>quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:44 schreef Fogel het volgende:
Iemand tips voor een goed guidebook voor Istanbul? De reisregels bij de nieuwe baas verplichten me namelijk de aankoop van een guidebook(zodat je kan lezen over eventuele culturele verschillen, do's and don'ts, etc. Dat soort zaken zijn dus belangrijker dan wat er te zien is)
Het is misschien ook wel de vraag of je die wíl begrijpen...quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:44 schreef ultra_ivo het volgende:
De afgelopen weken nog een extra land aan m'n totaal van bezochte landen toegevoegd, Bosnië & Herzegovina. Een weirde sfeer daar in een aantal plekken, vooral als je de diverse signalen op de huizen begrijpt.
Ik wel. Maar ik heb ze niet altijd aan m'n reisgenoten uitgelegd....quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het is misschien ook wel de vraag of je die wíl begrijpen...
Ik stel me iets voor als "pas op voor sluipschutters" en "Niet oversteken in het donker"quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:49 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik wel. Maar ik heb ze niet altijd aan m'n reisgenoten uitgelegd....
Toch wel informatie die ik zou willen weten, als ik een reisgenoot zou zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:50 schreef DutchTrain het volgende:
Ik stel me iets voor als "pas op voor sluipschutters" en "Niet oversteken in het donker"
Zo subtiel waren ze daar niet. Meer opschriften bestaand uit een Ustasha-teken gecombineerd met de naam Ante.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kogelgaten dus
Ante Pavelic, fascistisch leider van Kroatië tijdens de oorlog, hij leidde het Duitse protectoraat in Kroatië.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En wie is Ante?
Ik heb dat toch uitgelegd? Als ik meteen al je vragen had beantwoord, had je direct mijn auto kunnen vinden op een paar autosites. En daarmee dus het kenteken. Nu is de advertentie overal weg en speelt dat niet meer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:33 schreef Jaguarized het volgende:
Wat mij stoorde is dat het allemaal zo vaag moest. "Ik heb een SLK gekocht." That's it. Meer info geef je niet. Fototje komt van google.![]()
Dan doe je het toch niet? Alsof mij het een ruk interesseert.quote:Je denkt toch niet dat ik dat ga teruglezen?![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan doe je het toch niet? Alsof mij het een ruk interesseert.
Wie?quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Rellen, rellen, rellen
Nicky kan toch het beste rellen van allemaal
Vielleicht... Ach, we zijn nog 3 weken samen en daarna zien we wel. Gaat zij terug naar Wenen met toekomstplannen in de richting van India en ik vlieg een week later terug voor 2 weken Amsterdam en toekomsplannen in Argentinië. Da´s niet zo compatible dusquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:02 schreef Jaguarized het volgende:
Die terugkomt heeft zin interesse in een Nederlandse vriend wonende in Argentinie?
oehhh milaan! Dat is een prijs neemik aan? waarvandaan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:27 schreef Jaguarized het volgende:
Milaan: 88,25.
jaiksquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:47 schreef Jaguarized het volgende:
Das duurder, kost 223,76 euro.
ja het is meer dat ik me afvraag of het wel veilig is daaroquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:03 schreef Jaguarized het volgende:
Zo ver weg is dat niet hoor. Das 8-9 minuten met de metro.
Nee 96th street is halverwege Central Park. Harlem begint pas bij 110th. Ik zat zelf op 103rd en was binnen 10 minuten op TS.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja het is meer dat ik me afvraag of het wel veilig is daaro
Volgens mij is dat al voorbij central park, toch?
studiereis, heb nauwelijks wat betaaldquote:
Ik hoef niet op TS te zitten, maar ik wil wel in de avond veilig naar mn hotel kunnen komenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:09 schreef Jaguarized het volgende:
Mjah ik vind het persoonlijk wat overdreven van mensen die ik weet niet hoeveel voor een hotel betalen om dan midden op TS te zitten terwijl je voor veel minder ook iets verder kan zitten en wat minder tussen de touristen zit.
het gaat me niet om de metro maar om de buurt, moppiequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:56 schreef Jaguarized het volgende:
Metro is veilig zat. 's Avonds zou ik nou ook niet in de Bronx gaan zitten oid.
Barcelona boek je voor zop'n 180 - 200 euro retour op dit moment. Kun je aardig winkelen en het strand is ook niet ver weg. Voor 260 euro vlieg je naar Lissabon, alwaar je enkele van de grootste winkelcentra van Europa kan vinden en ook het strand niet ver weg is (en het leven iets goedkoper en veiliger als in Barcelona)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:28 schreef Aarti het volgende:
klein vraagje:
Nu heb ik zomaar woensdag 30 en do 31 aug vrij, waardoor ik van woensdag tot en met zaterdag vrij ben. Tijd voor een leuk uitje dus.
Iemand leuke ideetjes?
Mijn wensen: vliegtuig, zonnig, winkelen. Budget: max 500 euro pp voor vlucht en hotel.
Ligt er aan of het Eastside of Westside is. West is vlakbij Columbia university en die buurt is niets mis mee. East Side is wat minder dat ik me kan herinneren.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:52 schreef Aarti het volgende:
Ik keek voor 4 dagen NY, 600 euro, dat is te doen. alleen het hotel zit op 96th street, is een beetje ver weg
Oh ja, het is al dinsdagquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:43 schreef Douwe het volgende:
Transavia supersale is vandaag al. Vaencia zit er bij! Maar Lissabon is wel leuker
Ga dr nou ook eens heen dan! Sagardi, ontsporende metro's, megagroot strand, goedkope bussen en taxi's...quote:
Ah we mogen het weer niet weten?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:38 schreef DutchTrain het volgende:
Ow, en ik heb zojuist $1,225.62 uitgegeven aan een paar tickets naar 6238 airmiles vanaf Schiphol
Dubai is denk ik dichterbij en naar Azië kom je nog niet onder de 500 euroquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:39 schreef Fogel het volgende:
Richting Azie?
Nee, ik doe er alles aan om jouw postaantal zo hoog mogelijk te krijgen door het stellen van wedervragenquote:
Ook dat haal je niet onder de 500 euroquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:43 schreef Douwe het volgende:
6x heen en weer naar Lissabon?
Vrij kansloos niet?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:43 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, ik doe er alles aan om jouw postaantal zo hoog mogelijk te krijgen door het stellen van wedervragen
Goede vraag, ik zou het niet weten. Ik neem aan per persoon per enkele reis. Dat is in ieder geval de afstand.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:46 schreef Fogel het volgende:
Zijn die airmiles ook een totaal voor 2 personen dan?
Spammen? Waar? Hooguit in het nieuws- en aanbiedingentopicquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:49 schreef Douwe het volgende:
DutchTrain roept users op te spammenAls mod
Dat ik een FF card van SAS wilde gebruiken, wil natuurlijk alleen maar zeggen dat ik met de StarAlliance vliegquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:02 schreef Douwe het volgende:
Hmm, SAS dus. Ik gok Seattle, om alsnog je dream-trainride naar LA te maken?
quote:17 countries, 25 destinations, 1 ticket.
With a Star Alliance™ African Airpass, you can choose from 25 airport destinations across Sub-Saharan Africa and take between four and ten flights. It’s the perfect way to discover the diversity that this fascinating continent has to offer – seeing more than the average tourist, while paying much less than the average fare.
There’s so much to experience in Africa, whether it’s the beauty of the landscapes, bustle of the cities, the animals of the savannah, game park or forest, or the myriad of cultures.
One day you could be on the shores of Lake Malawi or the famous beaches of South Africa, Mauritius or Kenya, the next experiencing the wonders of Victoria Falls, discovering ancient rock paintings, or enjoying the latest sounds in downtown Lagos, Johannesburg or Maputo. The choice is yours.
Ik denk dat ik net 2 punten heb gekregen met die 3 nachten in het SAS Radisson.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:23 schreef Fogel het volgende:
Hou je er wel rekening mee dat je bij Eurobonus in boekingsklasse W, U, K, L en G maar 25% van de punten krijgt? (voor het geval je al een nieuwe trip aan het plannen was van je nog te vergaren punten)
Gelukkig is het Mestalla er anders was het helemaal een kut stadquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:05 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ga dr nou ook eens heen dan! Sagardi, ontsporende metro's, megagroot strand, goedkope bussen en taxi's...
Lissabon leuk???quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:43 schreef Douwe het volgende:
Transavia supersale is vandaag al. Vaencia zit er bij! Maar Lissabon is wel leuker
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:50 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hallo, en de groeten vanuit Singapore airport. Z e hebben hier in ieder geval gratisinternet
, nu nog 3 uur wachten
voordat we verder gaan.
quote:
Zeker niet. Die in Lissabon zijn allemaal wel bijzonder op een eigen manier; in een stadion gebouwd, Colombo met een kartbaan en achtbaan erin en Vasco da Gama met bijzondere architectuur. Gewoon mooie centra om inkopen te doen of rond te hangen op de foodcourts (met veel healhy food)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:16 schreef Douwe het volgende:
De winkelcentra in Valencia hebben dat syndroom nog een factor erger
Zoiets maar dan net anders.quote:
We hadden het over de mate waarin winkels standaard zijn of nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zeker niet. Die in Lissabon zijn allemaal wel bijzonder op een eigen manier; in een stadion gebouwd, Colombo met een kartbaan en achtbaan erin en Vasco da Gama met bijzondere architectuur. Gewoon mooie centra om inkopen te doen of rond te hangen op de foodcourts (met veel healhy food)
Ik kan me niet voorstellen dat geen van jullie tweeën de verleiding kan weerstaan om in te loggen in het komende weekend.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:55 schreef Douwe het volgende:
We hadden het over de mate waarin winkels standaard zijn of niet
Morgen naar Oslo!En Jag naar Parigi, zal wel saai worden hier
t Carltonquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:57 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat geen van jullie tweeën de verleiding kan weerstaan om in te loggen in het komende weekend.![]()
Welk hotel is het nou geworden?
Ja mzzl he.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:57 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat geen van jullie tweeën de verleiding kan weerstaan om in te loggen in het komende weekend.![]()
Welk hotel is het nou geworden?
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je je laptop niet meeneemt ?![]()
ken jij restaurant Morena, vlakbij het vliegveld, aan de Rio / jachthaven ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:59 schreef flipsen het volgende:
(..)Hé Diego, als je niets te doen hebt, ik ga met een zooi wilde wijven eten in Las Cañitas, restaurant La Espuela. Op de hoek van Chenaut en Arce, naast de pizzeria. 21:00 daar. Daarna misschien nog even naar Van Koning of de Jackie O (boven). Heb mobiel mee , 15 65727969.
de vraag was voor beidenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:44 schreef k_man het volgende:
Flipsen? Of Diego?
Diego is namelijk weer eens geband.
Tot hier dacht ik ¨spannend!¨quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:41 schreef Douwe het volgende:
Om mn wijven imago nog maar even een schop te geven,
quote:dit heb ik uiteraard opgelost door in OsloCity er flink op los te shoppen.
Misschien had je andere redenen om het hotel niet uit te komen...quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:52 schreef Jaguarized het volgende:
Tuurlijk wel.Maw, als je het hotel uitkomt, kom je Ivo tegen?
Neuh, we hadden overigens een appartement met nog 4 andere backpackers. Was erg leuk, ook een zeer goede locatie.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Misschien had je andere redenen om het hotel niet uit te komen...
Ik had m'n fiets niet bij me deze keerquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:54 schreef Fogel het volgende:
Zag je die ene vent op de racefiets dan niet? Die ene, zónder stokbrood bij zich
Naja, je boekt gewoon een love-hostel in Montmatre en zorgt dat de kamer het liefst zo groot mogelijk is. Als in, een 10 mixed dorm is natuurlijk toffer dan een 4 male dorm.quote:
Heb jij ooit een reden gezien om dat te doenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:08 schreef Douwe het volgende:
Waarom heb ik altijd het idee dat niemand Jeroen serieus neemt?
net of het in NL zo veilig is... ik zat gisteren op het strand en toen kwamen er 3 van deze dingen langs:quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:03 schreef Fogel het volgende:
Mijn vrouw is het er sinds vandaag niet meer mee eens dat ik volgende maand naar Istanbul ben voor een vergadering...
Gewoon zeggen dat je niet gaat zuipen en neuken daar en daarom geen gevaar loopt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:10 schreef Fogel het volgende:
Leg jij het aan der uit?
Over 3-4 weken herinnert niemand zich hier nog wat van.
Dat dacht ik ook toen ik uitgenodigd werd... "Wat moet ik doen op het strand met dit weer", maar het bleek mooi zonnig te zijn en goed gezelschapquote:
Gezien de gemiddelde omvang van deze bevolkingsgroepen is dat niet verwonderlijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:24 schreef Douwe het volgende:
Daarbij zijn er alleen maar Britten gewond, geen Noren
Budapest?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:49 schreef Douwe het volgende:
Neem eens een kijkje in een zuip-en-neuk oord, praten we dan verder
Lijkt me wel wat voor jou. Beetje de chickies playen in je pimpmobielquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:53 schreef k_man het volgende:
Ik kijk wel uit. Waarom zou je daar vrijwillig heen gaan?
Niemand 'verdient het' om verminkt terug te komen.
Of de boys.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:03 schreef Douwe het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat voor jou. Beetje de chickies playen in je pimpmobiel
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:28 schreef Douwe het volgende:
En Britten in zuip-en-neuk oorden verdienen het ook om verminkt thuis te komen.
Zeker zo'n ludiek bedoeld topic. Doe maar liever niet.quote:
Hij zat toch in Oslo?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:32 schreef Jaguarized het volgende:
Douwe, wat deed jij in Parijs vrijdagavond?
Dat zou ik ook zeggen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:21 schreef Douwe het volgende:
Ik draag nooit -ik herhaal- nooit overhemden
En ik maar denken een rustig weekendje te hebben in Parijs.quote:
Kan ook.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:50 schreef Fogel het volgende:
Weet je zeker dat het Douwe was en niet k_man? Je weet immers niet hoe k_man eruit ziet...
De eerste ken ik niet. Die andere twee wel.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:44 schreef Jaguarized het volgende:
Nee, die stond onderaan de funiculaire.
Vandaag twee nieuwe boeken binnen gekregen:
- Een leven in Tibet, isbn 9041703179.
- De treinreiziger door Christopher Portway, isbn 9041704418.
Vorige week al The Undutchables (engelse versie) ontvangen.
je hebt nog tot en met zondag de tijdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:51 schreef Jaguarized het volgende:
Ik moet werken en me OV nog ophalen.
Dan ga je toch couchsurfen of liftenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:07 schreef Jaguarized het volgende:
OV is niet geldig in het weekend.
Slaapplek is het punt niet. Treinkaartje kost weer 36,80 + 7,20 bus.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dan ga je toch couchsurfen of liften![]()
Dan moet je inderdaad wel de hele voorraad Lonely Planets fo andere reisgidsen kopen om er voordeel uit te halen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:11 schreef Jaguarized het volgende:
Slaapplek is het punt niet. Treinkaartje kost weer 36,80 + 7,20 bus.![]()
![]()
Precies. En ik heb nu ook al een lijntje bij LP om goedkoop die gidsen te regelen. Zo vond ik maandag in mijn brievenbus 2x Best Of Dubai voor 7 euro ps incl porto.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dan moet je inderdaad wel de hele voorraad Lonely Planets fo andere reisgidsen kopen om er voordeel uit te halen...
hello Goodbye is een dramatisch programma over mensen die afscheid nemen of wachten op familie, vrienden etc. op Schiphol. Gepresenteerd door Joris Linssen oid.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:41 schreef Douwe het volgende:
Ik vind het zo'n achterlijke zin, en ik vraag me af of het daadwerkelijk goed Nederlands is
Maar goed, wat is Hello Goodbye en waar kan ik het zien? Of ben ik alweer te laat?
Zo klopt ie.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt een interessant reisprogramma dus.
quote:
En dat is het dan misschien ook welquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:21 schreef Jaguarized het volgende:
Naja, als je zegt "Niet een echt interessant reisprogramma dus." dan lijkt het net of het geen mening is maar een feit.
Je hebt het vanmiddag gezien?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:23 schreef Douwe het volgende:
Ik heb het eens gezien, en ik deel DT's mening, dus is het een feit
Ah zo ineens.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:33 schreef Douwe het volgende:
Nee, toen DutchTrain het had over Joris Linssen bedacht ik me dat ik dat programma wel eens had gezien
Ahja, de verslaggever?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:16 schreef Douwe het volgende:
Ja, vervelende NoorderlingWas de aflevering met Arnold Karskens
Dat zeg je er weer niet bij bentelvavje.quote:
Ik las dat Bariloche zeg maar "klein zwitserland" is?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:45 schreef flipsen het volgende:
Vrijdag Bariloche, bidden jullie voor voldoende sneeuw? Anders moet ik noodgedwongen 10 dagen in bed doorbrengen met m´n ski-lerares
Montevideo was zoals gewoonlijk saai, maar het Four Points by Sheraton hotel kan ik echt iedereen aanradenEn dat voor slechts 50 euri!
Is ze zo lelijk dat je liever sneeuw hebt?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:45 schreef flipsen het volgende:
Vrijdag Bariloche, bidden jullie voor voldoende sneeuw? Anders moet ik noodgedwongen 10 dagen in bed doorbrengen met m´n ski-lerares
Tirolquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik las dat Bariloche zeg maar "klein zwitserland" is?
Hoezo? Wilde je je doelen verleggen nu UIO niet geïnteresseerd blijkt?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
wat is dat gelul over de geaardheid van SLK_man?
Oh in mijn boek stond Zwitserland. Qua bergen is Tirol en Zwitserland niet zo denderend verschillend.quote:
Nee, er zijn verschillende users die denken dat je gay bent omdat je in een gay bak rijdt en geen vriendin hebt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoezo? Wilde je je doelen verleggen nu UIO niet geïnteresseerd blijkt?![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, er zijn verschillende users die denken dat je gay bent omdat je in een gay bak rijdt en geen vriendin hebt.
Sorry Diego, net als UIO val ik toch echt op het andere geslacht. Misschien kun je je geluk eens proberen bij wat andere users.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, er zijn verschillende users die denken dat je gay bent omdat je in een gay bak rijdt en geen vriendin hebt.
Ach, hij moet wat nu SCH geband is natuurlijk...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:21 schreef k_man het volgende:
Sorry Diego, net als UIO val ik toch echt op het andere geslacht. Misschien kun je je geluk eens proberen bij wat andere users.
Misschien dat jullie dan maar eens samen op pad moetenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:21 schreef k_man het volgende:
Sorry Diego, net als UIO val ik toch echt op het andere geslacht.
Een beetje hulpvaardiger had ik toch wel van je verwacht DT.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:47 schreef DutchTrain het volgende:
Ach, hij moet wat nu SCH geband is natuurlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |