Misschien had je andere redenen om het hotel niet uit te komen...quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:52 schreef Jaguarized het volgende:
Tuurlijk wel.Maw, als je het hotel uitkomt, kom je Ivo tegen?
Neuh, we hadden overigens een appartement met nog 4 andere backpackers. Was erg leuk, ook een zeer goede locatie.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Misschien had je andere redenen om het hotel niet uit te komen...
Ik had m'n fiets niet bij me deze keerquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:54 schreef Fogel het volgende:
Zag je die ene vent op de racefiets dan niet? Die ene, zónder stokbrood bij zich
Naja, je boekt gewoon een love-hostel in Montmatre en zorgt dat de kamer het liefst zo groot mogelijk is. Als in, een 10 mixed dorm is natuurlijk toffer dan een 4 male dorm.quote:
Heb jij ooit een reden gezien om dat te doenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:08 schreef Douwe het volgende:
Waarom heb ik altijd het idee dat niemand Jeroen serieus neemt?
net of het in NL zo veilig is... ik zat gisteren op het strand en toen kwamen er 3 van deze dingen langs:quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:03 schreef Fogel het volgende:
Mijn vrouw is het er sinds vandaag niet meer mee eens dat ik volgende maand naar Istanbul ben voor een vergadering...
Gewoon zeggen dat je niet gaat zuipen en neuken daar en daarom geen gevaar loopt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:10 schreef Fogel het volgende:
Leg jij het aan der uit?
Over 3-4 weken herinnert niemand zich hier nog wat van.
Dat dacht ik ook toen ik uitgenodigd werd... "Wat moet ik doen op het strand met dit weer", maar het bleek mooi zonnig te zijn en goed gezelschapquote:
Gezien de gemiddelde omvang van deze bevolkingsgroepen is dat niet verwonderlijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:24 schreef Douwe het volgende:
Daarbij zijn er alleen maar Britten gewond, geen Noren
Budapest?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:49 schreef Douwe het volgende:
Neem eens een kijkje in een zuip-en-neuk oord, praten we dan verder
Lijkt me wel wat voor jou. Beetje de chickies playen in je pimpmobielquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:53 schreef k_man het volgende:
Ik kijk wel uit. Waarom zou je daar vrijwillig heen gaan?
Niemand 'verdient het' om verminkt terug te komen.
Of de boys.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:03 schreef Douwe het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat voor jou. Beetje de chickies playen in je pimpmobiel
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:28 schreef Douwe het volgende:
En Britten in zuip-en-neuk oorden verdienen het ook om verminkt thuis te komen.
Zeker zo'n ludiek bedoeld topic. Doe maar liever niet.quote:
Hij zat toch in Oslo?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:32 schreef Jaguarized het volgende:
Douwe, wat deed jij in Parijs vrijdagavond?
Dat zou ik ook zeggen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:21 schreef Douwe het volgende:
Ik draag nooit -ik herhaal- nooit overhemden
En ik maar denken een rustig weekendje te hebben in Parijs.quote:
Kan ook.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:50 schreef Fogel het volgende:
Weet je zeker dat het Douwe was en niet k_man? Je weet immers niet hoe k_man eruit ziet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |