En dat is het dan misschien ook welquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:21 schreef Jaguarized het volgende:
Naja, als je zegt "Niet een echt interessant reisprogramma dus." dan lijkt het net of het geen mening is maar een feit.
Je hebt het vanmiddag gezien?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:23 schreef Douwe het volgende:
Ik heb het eens gezien, en ik deel DT's mening, dus is het een feit
Ah zo ineens.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:33 schreef Douwe het volgende:
Nee, toen DutchTrain het had over Joris Linssen bedacht ik me dat ik dat programma wel eens had gezien
Ahja, de verslaggever?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:16 schreef Douwe het volgende:
Ja, vervelende NoorderlingWas de aflevering met Arnold Karskens
Dat zeg je er weer niet bij bentelvavje.quote:
Ik las dat Bariloche zeg maar "klein zwitserland" is?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:45 schreef flipsen het volgende:
Vrijdag Bariloche, bidden jullie voor voldoende sneeuw? Anders moet ik noodgedwongen 10 dagen in bed doorbrengen met m´n ski-lerares
Montevideo was zoals gewoonlijk saai, maar het Four Points by Sheraton hotel kan ik echt iedereen aanradenEn dat voor slechts 50 euri!
Is ze zo lelijk dat je liever sneeuw hebt?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:45 schreef flipsen het volgende:
Vrijdag Bariloche, bidden jullie voor voldoende sneeuw? Anders moet ik noodgedwongen 10 dagen in bed doorbrengen met m´n ski-lerares
Tirolquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik las dat Bariloche zeg maar "klein zwitserland" is?
Hoezo? Wilde je je doelen verleggen nu UIO niet geïnteresseerd blijkt?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
wat is dat gelul over de geaardheid van SLK_man?
Oh in mijn boek stond Zwitserland. Qua bergen is Tirol en Zwitserland niet zo denderend verschillend.quote:
Nee, er zijn verschillende users die denken dat je gay bent omdat je in een gay bak rijdt en geen vriendin hebt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoezo? Wilde je je doelen verleggen nu UIO niet geïnteresseerd blijkt?![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, er zijn verschillende users die denken dat je gay bent omdat je in een gay bak rijdt en geen vriendin hebt.
Sorry Diego, net als UIO val ik toch echt op het andere geslacht. Misschien kun je je geluk eens proberen bij wat andere users.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, er zijn verschillende users die denken dat je gay bent omdat je in een gay bak rijdt en geen vriendin hebt.
Ach, hij moet wat nu SCH geband is natuurlijk...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:21 schreef k_man het volgende:
Sorry Diego, net als UIO val ik toch echt op het andere geslacht. Misschien kun je je geluk eens proberen bij wat andere users.
Misschien dat jullie dan maar eens samen op pad moetenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:21 schreef k_man het volgende:
Sorry Diego, net als UIO val ik toch echt op het andere geslacht.
Een beetje hulpvaardiger had ik toch wel van je verwacht DT.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:47 schreef DutchTrain het volgende:
Ach, hij moet wat nu SCH geband is natuurlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |