De eerste ken ik niet. Die andere twee wel.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:44 schreef Jaguarized het volgende:
Nee, die stond onderaan de funiculaire.
Vandaag twee nieuwe boeken binnen gekregen:
- Een leven in Tibet, isbn 9041703179.
- De treinreiziger door Christopher Portway, isbn 9041704418.
Vorige week al The Undutchables (engelse versie) ontvangen.
je hebt nog tot en met zondag de tijdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:51 schreef Jaguarized het volgende:
Ik moet werken en me OV nog ophalen.
Dan ga je toch couchsurfen of liftenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:07 schreef Jaguarized het volgende:
OV is niet geldig in het weekend.
Slaapplek is het punt niet. Treinkaartje kost weer 36,80 + 7,20 bus.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dan ga je toch couchsurfen of liften![]()
Dan moet je inderdaad wel de hele voorraad Lonely Planets fo andere reisgidsen kopen om er voordeel uit te halen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:11 schreef Jaguarized het volgende:
Slaapplek is het punt niet. Treinkaartje kost weer 36,80 + 7,20 bus.![]()
![]()
Precies. En ik heb nu ook al een lijntje bij LP om goedkoop die gidsen te regelen. Zo vond ik maandag in mijn brievenbus 2x Best Of Dubai voor 7 euro ps incl porto.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dan moet je inderdaad wel de hele voorraad Lonely Planets fo andere reisgidsen kopen om er voordeel uit te halen...
hello Goodbye is een dramatisch programma over mensen die afscheid nemen of wachten op familie, vrienden etc. op Schiphol. Gepresenteerd door Joris Linssen oid.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:41 schreef Douwe het volgende:
Ik vind het zo'n achterlijke zin, en ik vraag me af of het daadwerkelijk goed Nederlands is
Maar goed, wat is Hello Goodbye en waar kan ik het zien? Of ben ik alweer te laat?
Zo klopt ie.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt een interessant reisprogramma dus.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |