Vielleicht... Ach, we zijn nog 3 weken samen en daarna zien we wel. Gaat zij terug naar Wenen met toekomstplannen in de richting van India en ik vlieg een week later terug voor 2 weken Amsterdam en toekomsplannen in Argentinië. Da´s niet zo compatible dusquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:02 schreef Jaguarized het volgende:
Die terugkomt heeft zin interesse in een Nederlandse vriend wonende in Argentinie?
oehhh milaan! Dat is een prijs neemik aan? waarvandaan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:27 schreef Jaguarized het volgende:
Milaan: 88,25.
jaiksquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:47 schreef Jaguarized het volgende:
Das duurder, kost 223,76 euro.
ja het is meer dat ik me afvraag of het wel veilig is daaroquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:03 schreef Jaguarized het volgende:
Zo ver weg is dat niet hoor. Das 8-9 minuten met de metro.
Nee 96th street is halverwege Central Park. Harlem begint pas bij 110th. Ik zat zelf op 103rd en was binnen 10 minuten op TS.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja het is meer dat ik me afvraag of het wel veilig is daaro
Volgens mij is dat al voorbij central park, toch?
studiereis, heb nauwelijks wat betaaldquote:
Ik hoef niet op TS te zitten, maar ik wil wel in de avond veilig naar mn hotel kunnen komenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:09 schreef Jaguarized het volgende:
Mjah ik vind het persoonlijk wat overdreven van mensen die ik weet niet hoeveel voor een hotel betalen om dan midden op TS te zitten terwijl je voor veel minder ook iets verder kan zitten en wat minder tussen de touristen zit.
het gaat me niet om de metro maar om de buurt, moppiequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:56 schreef Jaguarized het volgende:
Metro is veilig zat. 's Avonds zou ik nou ook niet in de Bronx gaan zitten oid.
Barcelona boek je voor zop'n 180 - 200 euro retour op dit moment. Kun je aardig winkelen en het strand is ook niet ver weg. Voor 260 euro vlieg je naar Lissabon, alwaar je enkele van de grootste winkelcentra van Europa kan vinden en ook het strand niet ver weg is (en het leven iets goedkoper en veiliger als in Barcelona)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:28 schreef Aarti het volgende:
klein vraagje:
Nu heb ik zomaar woensdag 30 en do 31 aug vrij, waardoor ik van woensdag tot en met zaterdag vrij ben. Tijd voor een leuk uitje dus.
Iemand leuke ideetjes?
Mijn wensen: vliegtuig, zonnig, winkelen. Budget: max 500 euro pp voor vlucht en hotel.
Ligt er aan of het Eastside of Westside is. West is vlakbij Columbia university en die buurt is niets mis mee. East Side is wat minder dat ik me kan herinneren.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:52 schreef Aarti het volgende:
Ik keek voor 4 dagen NY, 600 euro, dat is te doen. alleen het hotel zit op 96th street, is een beetje ver weg
Oh ja, het is al dinsdagquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:43 schreef Douwe het volgende:
Transavia supersale is vandaag al. Vaencia zit er bij! Maar Lissabon is wel leuker
Ga dr nou ook eens heen dan! Sagardi, ontsporende metro's, megagroot strand, goedkope bussen en taxi's...quote:
Ah we mogen het weer niet weten?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:38 schreef DutchTrain het volgende:
Ow, en ik heb zojuist $1,225.62 uitgegeven aan een paar tickets naar 6238 airmiles vanaf Schiphol
Dubai is denk ik dichterbij en naar Azië kom je nog niet onder de 500 euroquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:39 schreef Fogel het volgende:
Richting Azie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |