Bij wijze van uitzondering zal ik in dit topic alleen dequote:
als PI gebruiken.
Verkeerde PI. Dat wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:19 schreef Jaguarized het volgende:
Nieuw deeltje.
Er missen nog heel wat landen op die boekenplank.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:16 schreef Jaguarized het volgende:
Ik dacht, ik show ff mijn toffe boekenplank. Er mist nog een LP Best Of Dubai.
[afbeelding]
Je meent het.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:54 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Er missen nog heel wat landen op die boekenplank.
Ik denk er allerlei bestemmingen mee te bereiken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat K-man met zijn gay bak denkt te bereiken
Ik heb voor sommige bestemmingen ook wel een plankje volquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:19 schreef k_man het volgende:
Als je voor elke bestemming drie reisgidsen koopt raakt je plankje snel vol ja.
En waar gaat de eerste grote reis naar toe?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik denk er allerlei bestemmingen mee te bereiken.![]()
Definieer 'groot'.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En waar gaat de eerste grote reis naar toe?
Minstens twee weken en verder dan het VK, Duitsland, Belgie, Luxemburg en Denemarken.quote:
Ja, Marseille.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:15 schreef Fogel het volgende:
Frankrijk ben je ook binnen een paar uur <> groot ... minimaal doorkarren naar Zuid-Frankrijk dan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |