Bij wijze van uitzondering zal ik in dit topic alleen dequote:
als PI gebruiken.
Verkeerde PI. Dat wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:19 schreef Jaguarized het volgende:
Nieuw deeltje.
Er missen nog heel wat landen op die boekenplank.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:16 schreef Jaguarized het volgende:
Ik dacht, ik show ff mijn toffe boekenplank. Er mist nog een LP Best Of Dubai.
[afbeelding]
Je meent het.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:54 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Er missen nog heel wat landen op die boekenplank.
Ik denk er allerlei bestemmingen mee te bereiken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat K-man met zijn gay bak denkt te bereiken
Ik heb voor sommige bestemmingen ook wel een plankje volquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:19 schreef k_man het volgende:
Als je voor elke bestemming drie reisgidsen koopt raakt je plankje snel vol ja.
En waar gaat de eerste grote reis naar toe?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik denk er allerlei bestemmingen mee te bereiken.![]()
Definieer 'groot'.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En waar gaat de eerste grote reis naar toe?
Minstens twee weken en verder dan het VK, Duitsland, Belgie, Luxemburg en Denemarken.quote:
Ja, Marseille.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:15 schreef Fogel het volgende:
Frankrijk ben je ook binnen een paar uur <> groot ... minimaal doorkarren naar Zuid-Frankrijk dan.

't is van Le Corbusier... en zijn ideeën moeten je wel aanspreken. Hij had namelijk het plan om het hele centrum van Parijs te vervangen voor 18 van dit soort hoge flatsquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:19 schreef Fogel het volgende:
Het is nét iets mooier dan de standaard jaren 50-60 voorstad woonfabrieken, maar om daarvoor nu naar Marseille te gaan... vertel, vertel, wat is er zo speciaal aan? Staat het 'op stelten' zodat de zee er onderdoor spoelt bij vloed ofzo?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Proraquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:24 schreef Fogel het volgende:
Uhm... waren die lui geinspireerd door Hitler's 1km lange hotel (kom even niet op de naam)????
Aangezien de Fransen nog nooit een oorlog gewonnen hebben, lijkt me deze vergelijk niet echt gepastquote:
Kut Bushquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:27 schreef Fogel het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
= 18 maal 5 legers in Risk
Die zit er niet bij.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:21 schreef Douwe het volgende:
Ga dan gelijk voor een 1GB MP3 speler... brengt ineens de mogelijkheid om een iPod te kopen
Voor laagvliegen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:08 schreef Jaguarized het volgende:
Airmiles?
Het zou al een hele revolutie zijn om uberhaupt een mp3-spelert te hebben.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:55 schreef Douwe het volgende:
Zonder iPod tel je niet mee, k_man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |