En dan eerst de mensen die aan het desbetreffende airmiles-programma meedoen. En daarvan dan de mensen in de hogere categorieën.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:05 schreef daanski82 het volgende:
Ik hoor soms dat mensen geupgrade worden van uit hun economy class naar Business Class
.
wanneer gebeurt dit eigenlijk wanneer je geboekt heb en de vlucht is vol geboekt.
of iets anders ?
Vooral bij het voordelig reizen door middel van ''stand by'' kan je ge-upgrade worden. Stand by houdt in dat je als reserve passagier staat ingeschreven zodat bij een ''no show (of hoe het ook geschreven is)'' jij dat plekje inneemt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:05 schreef daanski82 het volgende:
Ik hoor soms dat mensen geupgrade worden van uit hun economy class naar Business Class
.
wanneer gebeurt dit eigenlijk wanneer je geboekt heb en de vlucht is vol geboekt.
of iets anders ?
En die een beetje degelijk gekleed zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En dan eerst de mensen die aan het desbetreffende airmiles-programma meedoen. En daarvan dan de mensen in de hogere categorieën.
Waar?quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:54 schreef k_man het volgende:
Hopelijk vertelt Diego hier even hoe het werkt. Die krijgt namelijk negen van de tien keer een upgrade. zegt ie
quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij mij doen ze het 9 van de 10 keer wel en dan is de FB card nog niet eens van mij
Dat lukt alleen met KLM en daar ben ik al een tijd niet meer meegevlogenquote:
Ik geloof er niks van dat je enkel een upgrade krijgt als je een fullfare ticket hebt, wellicht wel eerder.. Simpelweg omdat er gewoon zó weinig passagiers met een fullfare ticket zijn, met alle andere classes en fares van tegenwoordig..quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:45 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Je moet dan wel een duur economyticket hebben, heb je een goedkoop ticket gaat het niet op.
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat als je vooraf wilt upgraden met je punten, dan heb je een duur economy ticket nodig. Geboekt in B of S klasse economy. Zeker naar bestemmingen als de VS en met name Azie (Tokyo met name, Bangkok), daar zit de business altijd vol.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:33 schreef ROG het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat je enkel een upgrade krijgt als je een fullfare ticket hebt, wellicht wel eerder.. Simpelweg omdat er gewoon zó weinig passagiers met een fullfare ticket zijn, met alle andere classes en fares van tegenwoordig..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |