abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40996910
Ik hoor soms dat mensen geupgrade worden van uit hun economy class naar Business Class
.
wanneer gebeurt dit eigenlijk wanneer je geboekt heb en de vlucht is vol geboekt.
of iets anders ?
Sorry voor de evt. spelfouten maar ik heb een lichte vorm van dyslectie
  Moderator zondag 20 augustus 2006 @ 14:27:30 #2
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_40997545
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 14:05 schreef daanski82 het volgende:
Ik hoor soms dat mensen geupgrade worden van uit hun economy class naar Business Class
.
wanneer gebeurt dit eigenlijk wanneer je geboekt heb en de vlucht is vol geboekt.
of iets anders ?
En dan eerst de mensen die aan het desbetreffende airmiles-programma meedoen. En daarvan dan de mensen in de hogere categorieën.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator zondag 20 augustus 2006 @ 14:31:41 #3
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_40997667
Overigens kun je in dit topic: Vragen over vliegen terecht met al je vragen over vliegen.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  zondag 20 augustus 2006 @ 14:32:06 #4
156273 Wisselbeker
Nee dat vind ik niet leuk
pi_40997682
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 14:05 schreef daanski82 het volgende:
.
of iets anders ?
Vooral bij het voordelig reizen door middel van ''stand by'' kan je ge-upgrade worden. Stand by houdt in dat je als reserve passagier staat ingeschreven zodat bij een ''no show (of hoe het ook geschreven is)'' jij dat plekje inneemt.

Voordeel: Goedkoper, kans op upgraden, grote kans om te vliegen als het vliegtuig zowieso niet volgeboekt staat.

Nadeel: Niet zeker of je een plek hebt, geldt alleen voor KLM personeel op KLM vluchten of die van samenwerkende airlines.
pi_40998209
sorry die topic helemaal niet gezien shame on me
Sorry voor de evt. spelfouten maar ik heb een lichte vorm van dyslectie
pi_41009394
Hopelijk vertelt Diego hier even hoe het werkt. Die krijgt namelijk negen van de tien keer een upgrade. zegt ie
  Moderator zondag 20 augustus 2006 @ 21:17:44 #7
45833 crew  Fogel
pi_41010371
Wel minimaal 9 van de 10 keer he
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  zondag 20 augustus 2006 @ 21:25:57 #8
67385 ROG
Go on, say it.
pi_41010701
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 14:27 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

En dan eerst de mensen die aan het desbetreffende airmiles-programma meedoen. En daarvan dan de mensen in de hogere categorieën.
En die een beetje degelijk gekleed zijn.
pi_41020862
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:54 schreef k_man het volgende:
Hopelijk vertelt Diego hier even hoe het werkt. Die krijgt namelijk negen van de tien keer een upgrade. zegt ie
Waar?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_41027805
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 07:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waar?
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 01:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij mij doen ze het 9 van de 10 keer wel en dan is de FB card nog niet eens van mij
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:17:20 #11
67385 ROG
Go on, say it.
pi_41031530
Hahaha!
pi_41039235
Upgraden is in de eerste plaats, het gratis omzetten van je economyticket naar een businessticket, door middel van punten gespaard in het Frequent Flyer programma van de desbetreffende airline. Je moet dan wel een duur economyticket hebben, heb je een goedkoop ticket gaat het niet op.

Indien er op een vlucht de businesclass vrij is en je hebt een kaart, wil het wel eens dat de maatschappij frequente vliegers zelf overhevelt als een stukje extra service. Gebeurt wel eens op verre vluchten. Zijn ook wel meestal flinke spaarder die redelijk wat voor hun economy ticket hebben betaalt, al heb je natuurlijk altijd uitzonderingen.
pi_41041626
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:15 schreef k_man het volgende:

[..]

[..]

Dat lukt alleen met KLM en daar ben ik al een tijd niet meer meegevlogen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 01:33:03 #14
67385 ROG
Go on, say it.
pi_41049415
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:45 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Je moet dan wel een duur economyticket hebben, heb je een goedkoop ticket gaat het niet op.
Ik geloof er niks van dat je enkel een upgrade krijgt als je een fullfare ticket hebt, wellicht wel eerder.. Simpelweg omdat er gewoon zó weinig passagiers met een fullfare ticket zijn, met alle andere classes en fares van tegenwoordig..
pi_41069563
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:33 schreef ROG het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van dat je enkel een upgrade krijgt als je een fullfare ticket hebt, wellicht wel eerder.. Simpelweg omdat er gewoon zó weinig passagiers met een fullfare ticket zijn, met alle andere classes en fares van tegenwoordig..
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat als je vooraf wilt upgraden met je punten, dan heb je een duur economy ticket nodig. Geboekt in B of S klasse economy. Zeker naar bestemmingen als de VS en met name Azie (Tokyo met name, Bangkok), daar zit de business altijd vol.

Indien een airline jou ter plaatse wil upgraden, omdat ze toevallig plaats over hebben, kunnen ze iedereen pakken natuurlijk. Al zullen 'duurdere reizigers' en mensen met een hoge frequent flyer kaart natuurlijk eerder worden uitgekozen.
pi_41070521
En Diego.
pi_41071545
You got it
pi_41074800
Heb twee keer een upgrade gehad. Beiden zonder deel te nemen aan een frequent flyer programma en beide keren het goedkoopste ticket gehad. Moet zeggen dat ik er best aan kan wennen.

Volgens mij is het gewoon geluk hebben (en zeker niet als laatste aankomen)
Nobody expects the Spanish Inquisition!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')