Amsterdam - New York met Delta Airlines.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 05:14 schreef PLAE@ het volgende:
Zijn er nog mensen met BC ervaring de laatste tijd?
Ik vloog vorige week naar Milaan heen en weer. Nou ik was maar wat blij dat ik 2x bij de nooduitgang kon. Anders was ik echt de lul. Dan konden ze me met trombose dat vlieguig weer uitdragen![]()
ja, ik weet het: te moe het vliegtuig in.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:36 schreef Jaguarized het volgende:
Je komt ook niet altijd "geradbraakt" aan bij een economy vlucht. Indien wel dan doe je natuurlijk iets fout.
210 euro, op een ticket incl. belasting van circa 700 euro (Amsterdam - Bangkok) (bron: www.333travel.nl )quote:
Nette prijs. Hoe boek je die optie? Kan dat bij elke travel agency?quote:
ja, is niks bijzonders, alleen via internet lijkt me lastiger. Eva noemt het Evergreen klasse, maar ik meen vaag dat China Airlines ook zoiets heeft. Zou het iets specifieks voor Taiwanese carriers zijn?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nette prijs. Hoe boek je die optie? Kan dat bij elke travel agency?
Niet echt, martinair biedt een soortgelijke stoel aan, vraag is wel in hoeverre dat te vergelijken is.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:55 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Zou het iets specifieks voor Taiwanese carriers zijn?
Ok das waar, maar ik wil niet echt voor schut staan daar. Is de kans aanwezig dat ze hem geven alleen omdat je een FB member bent?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:25 schreef k_man het volgende:
Je kunt altijd om een upgrade vragen. Of je 'm krijgt is natuurlijk vers twee.
Vragen kan altijd. Negen van de 10 keer doen ze het niet overigens.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:05 schreef Public_NME het volgende:
Als je een FB card hebt (niet het hoogste leven), kan je dan ook gewoon voor upgrades vragen of is dat brutaal?!
Welk level heb je?quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij mij doen ze het 9 van de 10 keer wel en dan is de FB card nog niet eens van mij
Uit persoonlijke ervaring:quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:36 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ok das waar, maar ik wil niet echt voor schut staan daar. Is de kans aanwezig dat ze hem geven alleen omdat je een FB member bent?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |