Zijn er in het Noors geen boeken over internationaal zakendoen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:44 schreef Fogel het volgende:
Iemand tips voor een goed guidebook voor Istanbul? De reisregels bij de nieuwe baas verplichten me namelijk de aankoop van een guidebook(zodat je kan lezen over eventuele culturele verschillen, do's and don'ts, etc. Dat soort zaken zijn dus belangrijker dan wat er te zien is)
Ja ik denk inderdaad dat je een project niet binnenhaalt als je een fles met je linkerhand aangeeft in plaats van met je rechterquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:39 schreef Fogel het volgende:
Vast wel, heb me er niet in verdiept. Mag ook best in het Engels.
Het gaat trouwens niet om het zakendoen, project is al lang en breed binnen. Echt de 'standaard' do and don't. Iets als met je linkerhand iets aangeven dat dat niet kan enzo, en of je water uit de kraan kan drinken of niet (uit de kraan drinken kan natuurlijk altijd, maar of je er een enge ziekte aan overhoudt is meer van belang), etc.
Ik zal proberen te herinneren om maandag een kopie van het de regels mee te nemen.
Thanksquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:46 schreef Jaguarized het volgende:
DT, de last minutes waren niet goedkoop.
Ja, organiseer eens een meet dan, zou ik zeggenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:14 schreef Jaguarized het volgende:
Dat weet niemand, alleen mensen die op bepaalde meets komen.
Ik weet niet of dat iets is om van de daken te schreeuwen...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb Talpa in Argentinie
=>quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:44 schreef Fogel het volgende:
Iemand tips voor een goed guidebook voor Istanbul? De reisregels bij de nieuwe baas verplichten me namelijk de aankoop van een guidebook(zodat je kan lezen over eventuele culturele verschillen, do's and don'ts, etc. Dat soort zaken zijn dus belangrijker dan wat er te zien is)
Het is misschien ook wel de vraag of je die wíl begrijpen...quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:44 schreef ultra_ivo het volgende:
De afgelopen weken nog een extra land aan m'n totaal van bezochte landen toegevoegd, Bosnië & Herzegovina. Een weirde sfeer daar in een aantal plekken, vooral als je de diverse signalen op de huizen begrijpt.
Ik wel. Maar ik heb ze niet altijd aan m'n reisgenoten uitgelegd....quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het is misschien ook wel de vraag of je die wíl begrijpen...
Ik stel me iets voor als "pas op voor sluipschutters" en "Niet oversteken in het donker"quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:49 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik wel. Maar ik heb ze niet altijd aan m'n reisgenoten uitgelegd....
Toch wel informatie die ik zou willen weten, als ik een reisgenoot zou zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:50 schreef DutchTrain het volgende:
Ik stel me iets voor als "pas op voor sluipschutters" en "Niet oversteken in het donker"
Zo subtiel waren ze daar niet. Meer opschriften bestaand uit een Ustasha-teken gecombineerd met de naam Ante.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kogelgaten dus
Ante Pavelic, fascistisch leider van Kroatië tijdens de oorlog, hij leidde het Duitse protectoraat in Kroatië.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En wie is Ante?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |