Ook dat haal je niet onder de 500 euroquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:43 schreef Douwe het volgende:
6x heen en weer naar Lissabon?
Vrij kansloos niet?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:43 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, ik doe er alles aan om jouw postaantal zo hoog mogelijk te krijgen door het stellen van wedervragen
Goede vraag, ik zou het niet weten. Ik neem aan per persoon per enkele reis. Dat is in ieder geval de afstand.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:46 schreef Fogel het volgende:
Zijn die airmiles ook een totaal voor 2 personen dan?
Spammen? Waar? Hooguit in het nieuws- en aanbiedingentopicquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:49 schreef Douwe het volgende:
DutchTrain roept users op te spammenAls mod
Dat ik een FF card van SAS wilde gebruiken, wil natuurlijk alleen maar zeggen dat ik met de StarAlliance vliegquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:02 schreef Douwe het volgende:
Hmm, SAS dus. Ik gok Seattle, om alsnog je dream-trainride naar LA te maken?
quote:17 countries, 25 destinations, 1 ticket.
With a Star Alliance™ African Airpass, you can choose from 25 airport destinations across Sub-Saharan Africa and take between four and ten flights. It’s the perfect way to discover the diversity that this fascinating continent has to offer – seeing more than the average tourist, while paying much less than the average fare.
There’s so much to experience in Africa, whether it’s the beauty of the landscapes, bustle of the cities, the animals of the savannah, game park or forest, or the myriad of cultures.
One day you could be on the shores of Lake Malawi or the famous beaches of South Africa, Mauritius or Kenya, the next experiencing the wonders of Victoria Falls, discovering ancient rock paintings, or enjoying the latest sounds in downtown Lagos, Johannesburg or Maputo. The choice is yours.
Ik denk dat ik net 2 punten heb gekregen met die 3 nachten in het SAS Radisson.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:23 schreef Fogel het volgende:
Hou je er wel rekening mee dat je bij Eurobonus in boekingsklasse W, U, K, L en G maar 25% van de punten krijgt? (voor het geval je al een nieuwe trip aan het plannen was van je nog te vergaren punten)
Gelukkig is het Mestalla er anders was het helemaal een kut stadquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:05 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ga dr nou ook eens heen dan! Sagardi, ontsporende metro's, megagroot strand, goedkope bussen en taxi's...
Lissabon leuk???quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:43 schreef Douwe het volgende:
Transavia supersale is vandaag al. Vaencia zit er bij! Maar Lissabon is wel leuker
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:50 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hallo, en de groeten vanuit Singapore airport. Z e hebben hier in ieder geval gratisinternet
, nu nog 3 uur wachten
voordat we verder gaan.
quote:
Zeker niet. Die in Lissabon zijn allemaal wel bijzonder op een eigen manier; in een stadion gebouwd, Colombo met een kartbaan en achtbaan erin en Vasco da Gama met bijzondere architectuur. Gewoon mooie centra om inkopen te doen of rond te hangen op de foodcourts (met veel healhy food)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:16 schreef Douwe het volgende:
De winkelcentra in Valencia hebben dat syndroom nog een factor erger
Zoiets maar dan net anders.quote:
We hadden het over de mate waarin winkels standaard zijn of nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zeker niet. Die in Lissabon zijn allemaal wel bijzonder op een eigen manier; in een stadion gebouwd, Colombo met een kartbaan en achtbaan erin en Vasco da Gama met bijzondere architectuur. Gewoon mooie centra om inkopen te doen of rond te hangen op de foodcourts (met veel healhy food)
Ik kan me niet voorstellen dat geen van jullie tweeën de verleiding kan weerstaan om in te loggen in het komende weekend.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:55 schreef Douwe het volgende:
We hadden het over de mate waarin winkels standaard zijn of niet
Morgen naar Oslo!En Jag naar Parigi, zal wel saai worden hier
t Carltonquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:57 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat geen van jullie tweeën de verleiding kan weerstaan om in te loggen in het komende weekend.![]()
Welk hotel is het nou geworden?
Ja mzzl he.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:57 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat geen van jullie tweeën de verleiding kan weerstaan om in te loggen in het komende weekend.![]()
Welk hotel is het nou geworden?
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je je laptop niet meeneemt ?![]()
ken jij restaurant Morena, vlakbij het vliegveld, aan de Rio / jachthaven ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:59 schreef flipsen het volgende:
(..)Hé Diego, als je niets te doen hebt, ik ga met een zooi wilde wijven eten in Las Cañitas, restaurant La Espuela. Op de hoek van Chenaut en Arce, naast de pizzeria. 21:00 daar. Daarna misschien nog even naar Van Koning of de Jackie O (boven). Heb mobiel mee , 15 65727969.
de vraag was voor beidenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:44 schreef k_man het volgende:
Flipsen? Of Diego?
Diego is namelijk weer eens geband.
Tot hier dacht ik ¨spannend!¨quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:41 schreef Douwe het volgende:
Om mn wijven imago nog maar even een schop te geven,
quote:dit heb ik uiteraard opgelost door in OsloCity er flink op los te shoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |