was een druk weekendquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:22 schreef pfaf het volgende:
hoi
Ben je nog niet weg?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:26 schreef tong8O het volgende:
kan een moddje de fout uit de titel halen?
Holland 8 uitgeschakeldd op WK Roeien
Dank jequote:
en gelijk een schop geven naar ONZ.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:48 schreef tong80 het volgende:
Kan een mod het woord dames vervangen door mannen >
WK Dames Rolstoelrugby.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:49 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
en gelijk een schop geven naar ONZ.
Kom op man, lefgozert.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:34 schreef pfaf het volgende:
Let's give it a try....
Erg oprecht geinteresseerd komt de TS niet over.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Heb je wat tegen paralymipische sporten ofzo.
done deal.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:03 schreef Fir3fly het volgende:
[F1] F1 nieuwtjes deel 8
Kan deze dicht? Ik was net te laat
Kom eens op IRC slet!quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:17 schreef zjroentje het volgende:
Ik stoorde me er trouwens ook aan.
En as usual lees ik weer banaan-vraag ipv ban-aanvraag.
\\lang leven de zoekfunctie........ die vond m nietquote:Op maandag 4 september 2006 15:31 schreef mitt het volgende:
is gewoon nog een topic over zie ik.
bovendien de topiclist nog welDaar verder: Holland Sport # 7 Nieuw seizoen!! 06/07
If you have a problem and no one else can help and if you can find them, maybe you can hire... the hulpmodjes.quote:
De Lite-versie was 100 keer beter.quote:Op maandag 4 september 2006 15:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
\\lang leven de zoekfunctie........ die vond m niet
Hij stond bij mij op pag 4 van mijn favo,s dan zal het bij jou wel pag 20 zijn geweest.quote:Op maandag 4 september 2006 17:30 schreef tong80 het volgende:
Ik kon hem gisteren ook niet vinden vandaar mijn nieuwe topic
Wat heb ik nu weer gedaan, lieve schat?quote:
2006 of 2007?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:54 schreef Spooky4u het volgende:
Kan de TT van [F1] Schumacher gestopt ? gewijzigd worden in [F1]Silly season 2006 #2
en terecht, daar is het feedbacktopic voorquote:Op donderdag 7 september 2006 15:28 schreef Remzz het volgende:
En dan morgen wij niet slowchatten in schaatstopic's
Misschien kan er in het schaatstopic alvast een waarschuwing geplaatst worden!quote:Op donderdag 7 september 2006 15:28 schreef Remzz het volgende:
En dan morgen wij niet slowchatten in schaatstopic's
als je die reactie leest komt het daar wel op neer. al zegt hij het niet met zoveel woorden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:15 schreef Spooky4u het volgende:
check Policy.... crash verwensing... is dat een doodsverwensing?
probeer daar maar eens overheen te lezen straks ga ik ook nog dingen wensen over schumacher, iets wat olav mol op zijn weblog al gedaan heeftquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:39 schreef pfaf het volgende:
Is niet lief inderdaad, maar dat gehap hoeft ook niet. Gewoon overheen lezen.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:04 schreef WEST het volgende:
[..]
Waar slaat dat op? ik moet je niet tegen komen op straat ik breek namelijk al je botten.![]()
graag gedaan.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:10 schreef Sally het volgende:
Ik en andere F1-fans zijn u - bij voorbaat al - zeer erkentelijk!![]()
![]()
![]()
Thnx!quote:
Ga je nu opeens een relatie met een ander aan pfaf?quote:
Op het gevaar van Slow chat af:quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:22 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ga je nu opeens een relatie met een ander aan pfaf?![]()
Thanksquote:
Je kon erop wachten. Ik had je zelfs nog een 'waarschuwing' gegeven.quote:
Stel je toch niet zo aan.quote:Op zondag 10 september 2006 15:14 schreef WEST het volgende:
[F1] GP Itali op Monza, #2!
ik heb eerder keer iets gezegt dat ik dit niet leuk vind....., ik reageer er niet op maar hopen dat jullie nu eens in actie komen.![]()
Lik me reet domme slet. Je bent toch geen mod, ofwel?quote:Op zondag 10 september 2006 11:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Je kon erop wachten. Ik had je zelfs nog een 'waarschuwing' gegeven.
Lees het nu pas.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:13 schreef WEST het volgende:
[F1] Grand Prix of Italy Monza
kan deze persoon ff zijn klep houden door een crash verwensing te doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |