Turn 7???? Je bedoeld de lange linker doordraaier die eigenlijk uit 3 bochten bestaat?quote:
Thanks! Was ik vergeten op te nemen in de OP. Heb ze er nu bijgezet!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:56 schreef ElmarO het volgende:
Hier nog de tijden en stand om beide kampioenschappen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan haal ik ze weer weg. Beetje zinloos om ze er twee keer te laten staan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:01 schreef sanger het volgende:
[..]
Thanks! Was ik vergeten op te nemen in de OP. Heb ze er nu bijgezet!
Daar ben ik ook nog niet helemaal achter. Het lijkt of er verschillende tellingen zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:37 schreef oort83 het volgende:
Waarom is die lange doorlopende bocht hier als bocht 7 aangeduid en in de F-1 pagina als bocht 8??
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:04 schreef Spooky4u het volgende:
We mogen weer naar cijfertjes gaan kijken vandaag!![]()
Niet miepen, het is toch weer begonnen!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:13 schreef oort83 het volgende:
Ja, cijfertjes waar we weinig aan hebben....
Waren we maar 54 uur verder dan nu!!!
Ik ben dan nog tussendoor ff naar Rotterdam geweest, dus ik had er minder moeite mee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:38 schreef oort83 het volgende:
Ik ben er ook wel blij mee hoor Spooky4u! Na 3 weken zonder de hele heisa, heb ik er wel weer zin in!!
De jouwe ook alquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:39 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik ben dan nog tussendoor ff naar Rotterdam geweest, dus ik had er minder moeite mee.
De vriendin thuis is alweer voorbereid dat het weer zover is, dus die is wat minder blij.![]()
Chips, biertje, borrelhapjes etc.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:42 schreef Spooky4u het volgende:
Ze hoeven zich niet te vervelen hoor.. Ik kan zat dingen gebruiken op de bank die ze voor me kan halen.
-Beertender op tafel wanneer ze zich rustig kan houden en je vooral niet uit lastigvalt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Chips, biertje, borrelhapjes etc.....
Ik loop nog te twijfelen.Ze heeft in een kroeg gewerkt, dus kan ze mooi de Beertender bedienen Ik zet de Beertender op tafel voor me
Wat moet ik doen!
Gelukkig is ze tijdens de Kwali aan het werk.Maar dan kan ik geen bier drinken want moet nog rijden daarna.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:59 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
-Beertender op tafel wanneer ze zich rustig kan houden en je vooral niet uit lastigvalt.
-Haar de beertender alleen laten bedienen wanneer ze geen bier verspilt en je wederom niet stoort met "ik ben lief voor je he, dat ik dit allemaal doe." Mens, laat me met rust en zit niet te zeiken, dat is je werk!
-Beertender op tafel en ze alvast naar Mexico sturen met de vermelding dat je na Monza haar wel komt opzoeken.
Zelfs de mijne nog, op die afstand...quote:
Honda-fanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zelfs de mijne nog, op die afstand...
De kans lijkt me zeer klein dat Button weer wint, maar ik ga hem gewoon weer aanmoedingen, en zo als iedere race de afgelopen 3 jaar
Jep, iedere zaterdag en zondagquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:12 schreef Spooky4u het volgende:
Zwarte markt is op zondag open?
Met 2 Honda's in het bezit, en ook altijd Honda gereden kan je ook moeilijk andersquote:
quote:
das te ver om die van mij heen te sturen, die is na 10km de weg al kwijt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Zaterdag zelfs tot 20.00 dacht ik tegenwoordig
In Belgie (Tessenderloo) heb je er ook 1!!!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:32 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
das te ver om die van mij heen te sturen, die is na 10km de weg al kwijt.
Vrouwonvriendelijk? Ik ben altijd heel vriendelijk tegen vrouwen, als ze me maar niet storen tijdens F1 (en sport algemeen). En als ze willen storen weet ik wel een paar manieren, maar die bedoelen ze dan vaak niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:43 schreef Sally het volgende:
Hmmm, ik geloof dat de posts weer een beetje naar "Vrouwonvriendelijk" beginnen te neigen....
Da's dan weer minder. Bovendien heerlijk OFF-topic.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:48 schreef Spooky4u het volgende:mijn vriendin Belgie insturen? Neej dank je wel, ik hou het er wel op dat er niets open is op zondag. Dan gaat ze ook niet zeuren of ik mee ga.
Liefst kimi, maar voor het WC is het beter dat shumi wintquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:46 schreef -Evert- het volgende:
Ik hoop dat Ferrari gaat winnen
Schumi 1quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:49 schreef Giem het volgende:
[..]
Liefst kimi, maar voor het WC is het beter dat shumi wint
Dit zou leuk zijn voor het kampioenschapquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Schumi 1
Button 2
Kimi 2 3
Massa 3 4
Alonso 4 5
Nee Alonso moet eens uitvalen, dan hebben ze allebei 100 punten, dan mogen ze er nog echt even aan trekken bij renault, zonder hun massa dempersquote:
En hopen dat Ferrari de leiding over neemt bij de constructeurs. Dan moeten ze er ook nog aardig aan gaan trekken bij Renault.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:52 schreef Giem het volgende:
[..]
Nee Alonso moet eens uitvalen, dan hebben ze allebei 100 punten, dan mogen ze er nog echt even aan trekken bij renault, zonder hun massa dempers
Ah joh: ik was vroegah samen met m'n (inmiddels ex-)vriend aan t kijken naar de race! En het is eigenlijk een heerlijk tijdverdrijf op een 'lazy Sunday', toch?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Vrouwonvriendelijk? Ik ben altijd heel vriendelijk tegen vrouwen, als ze me maar niet storen tijdens F1 (en sport algemeen). En als ze willen storen weet ik wel een paar manieren, maar die bedoelen ze dan vaak niet.
En ik vind het helemaal niet offtopic hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah joh: ik was vroegah samen met m'n (inmiddels ex-)vriend aan t kijken naar de race! En het is eigenlijk een heerlijk tijdverdrijf op een 'lazy Sunday', toch?
P.S. Ik zal de knipoog nog wat 'vetter' maken:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()