Turn 7???? Je bedoeld de lange linker doordraaier die eigenlijk uit 3 bochten bestaat?quote:
Thanks! Was ik vergeten op te nemen in de OP. Heb ze er nu bijgezet!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:56 schreef ElmarO het volgende:
Hier nog de tijden en stand om beide kampioenschappen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan haal ik ze weer weg. Beetje zinloos om ze er twee keer te laten staan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:01 schreef sanger het volgende:
[..]
Thanks! Was ik vergeten op te nemen in de OP. Heb ze er nu bijgezet!
Daar ben ik ook nog niet helemaal achter. Het lijkt of er verschillende tellingen zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:37 schreef oort83 het volgende:
Waarom is die lange doorlopende bocht hier als bocht 7 aangeduid en in de F-1 pagina als bocht 8??
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:04 schreef Spooky4u het volgende:
We mogen weer naar cijfertjes gaan kijken vandaag!![]()
Niet miepen, het is toch weer begonnen!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:13 schreef oort83 het volgende:
Ja, cijfertjes waar we weinig aan hebben....
Waren we maar 54 uur verder dan nu!!!
Ik ben dan nog tussendoor ff naar Rotterdam geweest, dus ik had er minder moeite mee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:38 schreef oort83 het volgende:
Ik ben er ook wel blij mee hoor Spooky4u! Na 3 weken zonder de hele heisa, heb ik er wel weer zin in!!
De jouwe ook alquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:39 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik ben dan nog tussendoor ff naar Rotterdam geweest, dus ik had er minder moeite mee.
De vriendin thuis is alweer voorbereid dat het weer zover is, dus die is wat minder blij.![]()
Chips, biertje, borrelhapjes etc.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:42 schreef Spooky4u het volgende:
Ze hoeven zich niet te vervelen hoor.. Ik kan zat dingen gebruiken op de bank die ze voor me kan halen.
-Beertender op tafel wanneer ze zich rustig kan houden en je vooral niet uit lastigvalt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Chips, biertje, borrelhapjes etc.....
Ik loop nog te twijfelen.Ze heeft in een kroeg gewerkt, dus kan ze mooi de Beertender bedienen Ik zet de Beertender op tafel voor me
Wat moet ik doen!
Gelukkig is ze tijdens de Kwali aan het werk.Maar dan kan ik geen bier drinken want moet nog rijden daarna.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:59 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
-Beertender op tafel wanneer ze zich rustig kan houden en je vooral niet uit lastigvalt.
-Haar de beertender alleen laten bedienen wanneer ze geen bier verspilt en je wederom niet stoort met "ik ben lief voor je he, dat ik dit allemaal doe." Mens, laat me met rust en zit niet te zeiken, dat is je werk!
-Beertender op tafel en ze alvast naar Mexico sturen met de vermelding dat je na Monza haar wel komt opzoeken.
Zelfs de mijne nog, op die afstand...quote:
Honda-fanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zelfs de mijne nog, op die afstand...
De kans lijkt me zeer klein dat Button weer wint, maar ik ga hem gewoon weer aanmoedingen, en zo als iedere race de afgelopen 3 jaar
Jep, iedere zaterdag en zondagquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:12 schreef Spooky4u het volgende:
Zwarte markt is op zondag open?
Met 2 Honda's in het bezit, en ook altijd Honda gereden kan je ook moeilijk andersquote:
quote:
das te ver om die van mij heen te sturen, die is na 10km de weg al kwijt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Zaterdag zelfs tot 20.00 dacht ik tegenwoordig
In Belgie (Tessenderloo) heb je er ook 1!!!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:32 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
das te ver om die van mij heen te sturen, die is na 10km de weg al kwijt.
Vrouwonvriendelijk? Ik ben altijd heel vriendelijk tegen vrouwen, als ze me maar niet storen tijdens F1 (en sport algemeen). En als ze willen storen weet ik wel een paar manieren, maar die bedoelen ze dan vaak niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:43 schreef Sally het volgende:
Hmmm, ik geloof dat de posts weer een beetje naar "Vrouwonvriendelijk" beginnen te neigen....
Da's dan weer minder. Bovendien heerlijk OFF-topic.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:48 schreef Spooky4u het volgende:mijn vriendin Belgie insturen? Neej dank je wel, ik hou het er wel op dat er niets open is op zondag. Dan gaat ze ook niet zeuren of ik mee ga.
Liefst kimi, maar voor het WC is het beter dat shumi wintquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:46 schreef -Evert- het volgende:
Ik hoop dat Ferrari gaat winnen
Schumi 1quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:49 schreef Giem het volgende:
[..]
Liefst kimi, maar voor het WC is het beter dat shumi wint
Dit zou leuk zijn voor het kampioenschapquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Schumi 1
Button 2
Kimi 2 3
Massa 3 4
Alonso 4 5
Nee Alonso moet eens uitvalen, dan hebben ze allebei 100 punten, dan mogen ze er nog echt even aan trekken bij renault, zonder hun massa dempersquote:
En hopen dat Ferrari de leiding over neemt bij de constructeurs. Dan moeten ze er ook nog aardig aan gaan trekken bij Renault.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:52 schreef Giem het volgende:
[..]
Nee Alonso moet eens uitvalen, dan hebben ze allebei 100 punten, dan mogen ze er nog echt even aan trekken bij renault, zonder hun massa dempers
Ah joh: ik was vroegah samen met m'n (inmiddels ex-)vriend aan t kijken naar de race! En het is eigenlijk een heerlijk tijdverdrijf op een 'lazy Sunday', toch?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Vrouwonvriendelijk? Ik ben altijd heel vriendelijk tegen vrouwen, als ze me maar niet storen tijdens F1 (en sport algemeen). En als ze willen storen weet ik wel een paar manieren, maar die bedoelen ze dan vaak niet.
En ik vind het helemaal niet offtopic hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah joh: ik was vroegah samen met m'n (inmiddels ex-)vriend aan t kijken naar de race! En het is eigenlijk een heerlijk tijdverdrijf op een 'lazy Sunday', toch?
P.S. Ik zal de knipoog nog wat 'vetter' maken:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(beter?)
Knipogen mag je altijd hoor! Maar met een fotoboekje zou dat wel iets makkelijker gaanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah joh: ik was vroegah samen met m'n (inmiddels ex-)vriend aan t kijken naar de race! En het is eigenlijk een heerlijk tijdverdrijf op een 'lazy Sunday', toch?
P.S. Ik zal de knipoog nog wat 'vetter' maken:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(beter?)
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:45 schreef ElmarO het volgende:
Ik zou je keuze bepalen door het/de team(s) waarvan jij denk dat die het het best gaan doen. Maar ik zou eerst de tweede vrije training afwachten. Dan is het weer wat warmer en kun je je keuze wat makkelijker bepalen.
Wat betreft de fobo's: beter zoeken....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:00 schreef sanger het volgende:
[..]
Knipogen mag je altijd hoor! Maar met een fotoboekje zou dat wel iets makkelijker gaan![]()
En soms kijkt ze mee inderdaad. Maar omdat ze ewr geen verstand van heeft (lees nooit volgt of onthoudt) stelt ze vragen die heel irritant zijn. Tijdens een race wil ik namelijk niet de regels gaan uitleggen, de werking van aerodynamica demonstreren of uitleggen waarom ze pitstops moeten maken en er een verschil in strategie in kan zitten (wij tanken toch ook pas als de tank leeg is)
Je hebt geen linkje staan in je profiel enzo........gevonden overigens.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat betreft de fobo's: beter zoeken....
En ik HAD er ook geen verstand van, maar door goed te luisteren en af en toe eens de tijdschriften (Autoweek, Racereport e.d.) door te bladeren, heb ik het mij toch 'eigen' weten te maken.
En nu moet ik het zonder al die handigheidjes doen, behalve het commentaar op televisie, en de websites die erover te vinden zijn.
EN NATUURLIJK: dit FOK!forum en de Fok!-F1manager!![]()
![]()
![]()
*blij dat er hier mensen zijn die antwoord willen geven op mijn 'stomme' vragen, hihi!*
Wat voor foto's?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:18 schreef Spooky4u het volgende:
ik wil ook foto's zien, maar ik kan ze niet vinden!
Die!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat betreft de fobo's: beter zoeken....
Staat helaas geen enkele foto in.......quote:
Ondanks deze hobbiequote:Hobbies [..]fotografie[..]
Kon je hem echt niet vindenquote:
quote:
Hoe moet ik dit zien??quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:56 schreef Sally het volgende:
Fijn, die extra link.... *not*
Anyway, ik wil mijn Privé een beetje gescheiden houden van mijn Real Life....
Dus slowchatten doen we voortaan in je Fobo?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:56 schreef Sally het volgende:
Fijn, die extra link.... *not*
Anyway, ik wil mijn Privé een beetje gescheiden houden van mijn Real Life.... Vandaar dat er geen foto's geplaatst zijn: mijn Fobo is voor de slow chat.
En die hobbie: hmmm, meer interesse dan echt ermee bezig zijn. (ik heb wel erg veel (zelfgemaakte foto's op m'n computer staan) Helemaal zuur: beetje moeilijk uitoefenen nu ik geen fotocamera meer tot mijn beschikking heb, net zo min als de tijdschriften die je opnoemt. Ook een krant heb ik niet tot mijn beschikking. En dat komt dan weer door geldgebrek en tijdgebrek enzo......
Ehm, slap excuus: ik zie er tegenwoordig heel anders uit dan de laatste pasfoto's die ik heb laten maken...? En bovendien: ik heb me nog niet verdiept in hoe het werkt met die foto's uploaden....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:00 schreef sanger het volgende:
[..]
Dus slowchatten doen we voortaan in je Fobo?
Ik hou mijn Fok! leven ook gescheiden, maar daarom kan er wel een fotootje vanaf toch?
Als we verder gaan slowchatten in je fobo zal ik je zeggen hoe het werkt oke!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, slap excuus: ik zie er tegenwoordig heel anders uit dan de laatste pasfoto's die ik heb laten maken...? En bovendien: ik heb me nog niet verdiept in hoe het werkt met die foto's uploaden....
*twee keer slap excuus...*![]()
Hm. Meer: eerst luisteren, dan vragen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:17 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar zat jij er tijdens de race dan ook doorheen te kwebbelen? Of was je (keurig) stil?
Uit tijdschriften kun je indd een hoop info halen. beter nog is om al wat technische kennis enzo te hebben.
Niet degene die ik zou willen laten zien... Is al van een paar jaar geleden enzo.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:08 schreef sanger het volgende:
[..]
Als we verder gaan slowchatten in je fobo zal ik je zeggen hoe het werkt oke!
En heb je geen digifoto's dan?
Na de race dusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm. Meer: eerst luisteren, dan vragen.
*afk: luns*
Maakt toch niets uit! Mijn foto's zijn ook niet van gisteren hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet degene die ik zou willen laten zien... Is al van een paar jaar geleden enzo.
waarom wil je die foto's zo graag zien sanger? Kom je iets tekort?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:13 schreef sanger het volgende:
[..]
Maakt toch niets uit! Mijn foto's zijn ook niet van gisteren hoor.
Waarom was jij zo hard op zoek naar het fobo.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:17 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
waarom wil je die foto's zo graag zien sanger? Kom je iets tekort?![]()
Sally is een vrouw en Sanger moet ruk matriaal hebbenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:17 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
waarom wil je die foto's zo graag zien sanger? Kom je iets tekort?![]()
die was gezelligquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:25 schreef Spooky4u het volgende:
Hou op over die meet zeg.... baal er nog van.
Misschien komt er ooit nog wel 1quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:25 schreef Spooky4u het volgende:
Hou op over die meet zeg.... baal er nog van.
Rukken is voor mietjesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:26 schreef WEST het volgende:
[..]
Sally is een vrouw en Sanger moet ruk matriaal hebben![]()
![]()
Zag tijdens BCR vorige week een bekende blauw/groen/witte Minardi rijden......quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Zag tijdens BCR vorige week een bekende blauw/groen/witte Minardi rijden......
Dat is een oude Minardi met Cosworth V10 die als promo auto is gebruikt. Die stond ook in Rijswijk tijdens de meet.quote:
Toen ik hem zag stond hij mooi achter lintjes en mochten we foto's maken van het Cosworth blok.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:35 schreef Spooky4u het volgende:
Owh ok... toen ik die zag hing die in een kraan.
snap jijquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Rukken is voor mietjes(en totaal niet geil)
Zoals ik zei is sanger erg nieuwsgierig.
quote:
Misschien is het wel een viswijf.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:37 schreef sanger het volgende:
[..]maar leg het uit voor anderen die het niet snappen...en het is wel zo netjes naar Sally toe, tis een dame hoor
![]()
Daarom wilde je zo graag het fobo zien zeker????quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:38 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Misschien is het wel een viswijf.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |