Ja ik was ook heel verbaasd, hij herkende me van de foto's geloof ik. Ik zal hem nog wel vaker zien bij andere dingen of de volgende retraite.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:07 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja dat zei je al, lijkt me heel gek dat iemand je gewoon van internet kent
Ik heb ze allemaal gevolgd... ben bij BB5 afgehaakt toen Menno werd weggemanipuleerd... stemmen kon je dat niet meer noemen... heb toen wel de finale gezien met het heerlijke einde dat Roel genadeloos te kakken werd gezetquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:13 schreef Remzz het volgende:
Ik heb ook echt zin in BB, deel 1 en 2 helemaal gevolgd daarna dus niet meer tot vorig jaar toen de stream weer gratis waren.
Oh fuck dat begint ook nog jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:19 schreef Remzz het volgende:
Annemarie vanavond trouwens weer op de schaats...
Doet me meteen weer denken aan de OS
Ja ze heeft het woord schaatspartner vast een hele andere betekenis gekregenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh fuck dat begint ook nog ja
Ze zal wel op haar knieen het ijs op komen
...............................................................................quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:35 schreef mitt het volgende:
g,kwewewewewewewewewewetgktgktgktgktgktgktgktgkwee
....
yhhhh4y-04iy-4y PDF:EFE=3wpqqqqqqqqqquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:40 schreef XL het volgende:
[..]
...............................................................................
quote:
1 |
1 |
1 |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/quote] SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/quote]Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
[..]quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:43 schreef popolon het volgende:
[quoe]Op vrijdag 18 augustus 2006 22:42 schreef mitt het volgende:
[/quote] SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/quote]
[/quote]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
Ah, het niveau van popo is bereikt.Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: