abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2454742
Jep, hartstikke leuke sport, maar ik had een vraagje... Mijn skateboard lijkt wel steeds losser op zijn wieltjes te komen. Je kunt hem dus steeds schuiner duwen over de lengteas. Is het eigenlijk wel normaal dat dat kan, of is het het beste als hij gewon volkomen vast staat op z'n wieltjes
  dinsdag 11 december 2001 @ 19:07:58 #2
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_2454809
moet je je kingpin ff aandraaien ...ik doe het dagelijks

das dus die dikste moer in het midden van je trucks
..dit gaat altijd los, dat moet je gewoon vaak aandraaien (als het TE vaak vaak gebeurt moet je ff nieuwe bushings kopen, doh doh's ofzo)
..gewoon naar eigen wens, sommigen hebben hun plank graag erg los en sommigen (moi) hebben em lekker strak ...ligt er ook aan waar skate enzo (in de ramp moet ie gewoon behoorlijk vast ..in de stad lekker los)
...net zoals de wieltjes wel ns vast willen lopen ..dan moet je ze ff losser draaien (of die naaf/as ff stukkie de andere kant op meppen als je last hebt van axle-slip ( ))

wat voor trucks heb je ?

hehe in je profiel staat trouwens dat je van taccen houdt ... het is taGGen

[Dit bericht is gewijzigd door Phat Lip op 12-12-2001 11:28]

pi_2457501
Jep heb ik ook altijd
moet je gewoon een gewoonte van maken dat je die dingen elke keer ff aandraait
pi_2459817
Wieletjes aandraaien. Of nieuwe boutjes kopen dus dat ze minder snel los komen te zitten.
x
  woensdag 12 december 2001 @ 11:25:38 #5
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_2462101
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:39 schreef dfr0st het volgende:
Wieletjes aandraaien. Of nieuwe boutjes kopen dus dat ze minder snel los komen te zitten.
yeah right ..losse wieltjes wordt je plank niet "wiebelig" van. alleen wat trillerig
pi_2465676
idd, bij losse wieltjes kunnen alleen de wieltjes nogal erg heen en weer (like..duh!) heeft nix met het los zitten van het board te maken
pi_2465695
ik heb alleen het vervelende gevoel dat ik telkens een beetje te laat ben met posten :S

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')