Wie is dat?quote:Op donderdag 7 september 2006 11:01 schreef WEST het volgende:
het weekend dat schumi aankondigd te stoppen![]()
had ik al gezegt dat hier het snelste rondje ooit is neer gezet?door Montoya
![]()
Woei!quote:Op donderdag 7 september 2006 11:01 schreef WEST het volgende:
het weekend dat schumi aankondigd te stoppen![]()
Ja he, helemaal zelf gemaaktquote:Op donderdag 7 september 2006 13:23 schreef sanger het volgende:
tvp!
Mooie OP Spooky!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Was dat dat rondje waarmee-ie snel daar de Nascars vluchtte?quote:Op donderdag 7 september 2006 11:01 schreef WEST het volgende:
had ik al gezegt dat hier het snelste rondje ooit is neer gezet?door Montoya
![]()
Bridgestone heeft er geen rekening meegehouden , ze hebben toevallig een zachtere compound welke ze al de laatste paar races gebruiken.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Woei!![]()
Maaruh ik vrees dat Ferrari een keiharde 1 - 2 gaat pakken, ook omdat ik denk dat Bridgestone beter rekening heeft gehouden met de nieuwe asfalt laag. En op de lange rechte stukken is Ferrari nog altijd heer en meester. Op Monza doet McLaren het meestal ook wel goed en verder verwacht ik ook het nodige van Toyota en BAR.
Top 3:
1 - Massa
2 - Schumacher
3 - Alonso
[zeurmodus] BAR is tegenwoordig Honda.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Woei!![]()
Maaruh ik vrees dat Ferrari een keiharde 1 - 2 gaat pakken, ook omdat ik denk dat Bridgestone beter rekening heeft gehouden met de nieuwe asfalt laag. En op de lange rechte stukken is Ferrari nog altijd heer en meester. Op Monza doet McLaren het meestal ook wel goed en verder verwacht ik ook het nodige van Toyota en BAR.
Zou wel leuk zijn. Ben benieuwd. Al is dat niet de enige aankondiging waar ik nieuwsgierig naar ben.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:45 schreef Coelho het volgende:
Wordt dit het weekend waarin de eerste Nederlandse renstal wordt aangekondigd?? Een SpykerF1 Cosworth?
Of volgens geruchten Spyker F1 Ferrariquote:Op donderdag 7 september 2006 16:45 schreef Coelho het volgende:
Wordt dit het weekend waarin de eerste Nederlandse renstal wordt aangekondigd?? Een SpykerF1 Cosworth?
quote:Op donderdag 7 september 2006 08:02 schreef Spooky4u het volgende:
[...]
TV Tijden
Dit is jouw werk Sally
Voor het grotendeels samenstellen van de OP alle dank aan sanger![]()
leugenaarquote:
Ja, daar he ik wel eens over gelezenquote:Op donderdag 7 september 2006 08:02 schreef Spooky4u het volgende:
De snelste F1 race aller tijden al in 1971 op Monza werd verreden
De gemiddelde snelheid in die race op 242 km/uur lag
Zouden daar nog beelde van zijn?quote:(Cevert) kwam als eerste bij de Parabolica aan en moest daar toezien dat (Peterson) hem er vanuit het kielzog van zijn Tyrrell probeerde uit te remmen. Dat lukte ook nog, maar kostte hem wel de overwinning. Een zeer attente Gethin haalde namelijk hetzelfde staaltje met hem uit. In waaiervorm, met Peterson helemaal aan de buitenkant tegen de berm aan, doken beiden de bocht uit het rechte einde op, terwijl Cevert zekerheidshalve enige afstand hield. Voor Peterson, die een wagenlengte achterstand had, zat er niets anders op weer terug in de slipstream te kruipen, om opnieuw adem t ehalen. Gethin sloeg de aanval af door zijn motor zonder pardon over de kop te draaien. Zijn voorsprong bedroeg een kleine twee meter, toen ze zij aan zij over de finish kwamen.
Beelden denk ik wel, maar waarquote:Op donderdag 7 september 2006 22:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, daar he ik wel eens over gelezen
Was de hele race lang slipstreamen met 5 wagens. In de laatste ronde nog een paar wisselingen van koppositie, en 5 man binnen een seconde aan de finish. Verschil met winnaar en nr. 2 was 0,01 seconde.
Zou leuk zijn als er nog van dat soort wedstrijden waren![]()
[..]
Zouden daar nog beelde van zijn?![]()
ik heb vlgs mij ergens een foto waarop je ze alle 5 over de finishlijn ziet stormen...quote:
Waar slaat dat op? ik moet je niet tegen komen op straat ik breek namelijk al je botten.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:58 schreef Baklap het volgende:
Hopelijk rijdt montoya met 300 in een muur.
Laten we het een beetje gezellig houden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:58 schreef Baklap het volgende:
whhehehehe , gaat ie weer.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:04 schreef WEST het volgende:
[..]
Waar slaat dat op? ik moet je niet tegen komen op straat ik breek namelijk al je botten.![]()
?quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:58 schreef Baklap het volgende:
Muhahahaha! Wanneer ga je nou eens leren niet overal op te reageren?quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:04 schreef WEST het volgende:
[..]
Waar slaat dat op? ik moet je niet tegen komen op straat ik breek namelijk al je botten.![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:22 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Muhahahaha! Wanneer ga je nou eens leren niet overal op te reageren?![]()
Nog niet... Verbaasd me wel, want een week later scheurde hij door Baarn en omgeving. Voel me niet zo veilig meer in zijn auto, rij liever zelfquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:27 schreef WEST het volgende:
[..]
kom jij ook nog aan striprip
is je maat trouwens al zijn rijbewijs kwijt?
![]()
done.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:22 schreef Sally het volgende:
@Spooky4u: is het een idee om een paar links naar relevante sites neer te zetten? in de OP te zetten? Bijvoorbeeld dus die naar de
"The Official Formula 1 Website" www.formula1.com (ook voor de beroemde 'Live Timing')
Circuitmap Interactieve Circuitmap van Monza - Italy (formula1.com) (is de allernieuwste update van het circuit! Met foto's, snelheden, versnellingen en andere info bij elke bocht cq. deel vh circuit)
*TV-tijden volgen later vanmiddag*
whehequote:Op vrijdag 8 september 2006 13:31 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Nog niet... Verbaasd me wel, want een week later scheurde hij door Baarn en omgeving. Voel me niet zo veilig meer in zijn auto, rij liever zelf![]()
Maar.. ehm.. dit topic ging over de Grand Prix van Italië he![]()
Motorenregel afschaffen... Nu zijn ze allemaal bang dat ze een kilometertje teveel rijden met hun motor...quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:37 schreef WEST het volgende:
[..]
whehe
maar ze moeten dat testen voor deze GP afschaffen hier. nu rijdt er niks![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:44 schreef 4-elements het volgende:
Motorenregel afschaffen...
* Sally dacht al dat het verdacht veel op een Slow Chat ging lijken.... Ze (her)kent het fenomeen, iig!quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:31 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Nog niet... Verbaasd me wel, want een week later scheurde hij door Baarn en omgeving. Voel me niet zo veilig meer in zijn auto, rij liever zelf![]()
Maar.. ehm.. dit topic ging over de Grand Prix van Italië he![]()
Ik vraag me af of dat afschaffen een oplossing is. Ik vind het wel een extra dimensie toevoegen die de teams dwingt om niet zomaar lukraak met de motoren om te springen, maar na te denken over het feit dat de betrouwbaarheid ook belangrijk is.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:44 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Motorenregel afschaffen... Nu zijn ze allemaal bang dat ze een kilometertje teveel rijden met hun motor...
niet meerquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:34 schreef Joene het volgende:
Schumacher.
Daar teken ik voor!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:29 schreef Garisson72 het volgende:
Schumacher/Massa wordt 1-2 dit weekend, te beginnen met de kwalificatie waar ze ongeveer een seconde los zijn van de nr 3 (Raikkonen) maar onderling maar een paar honderdsten schelen. De hele race lang geven ze geen moment de koppositie uit handen omdat ze zo hard weglopen van het veld dat zelfs die ene pitstop die ze maken helemaal veilig zal zijn. Alonso gaat er niet noch nauwelijx aan te pas komen, waardoor Ferrari dus nog verder uitloopt en Schumacher een heel eind inloopt op Alonso!
Dan kondigt Schumacher aan dat hij zijn helm aan de wilgen hangt aan het einde van het seizoen; Raikkonen wordt zijn opvolger.
De laatste races worden op het scherpst van de snede uitgevochten met Alonso, waarbij Schumacher uiteindelijk nipt aan het langste eind trekt. Prachtige finale van een glorieuze carriere!
(ik ben geen helderziende, dit is gewoon mijn ideaalscenario, en nog niet zo far-fetched denk ik...)
Ik heb hem ingevuld.quote:
't ziet er inderdaad mooi uit, <2 seconden achter de nr1. Misschien wil die Midland wel heeel goed op deze baan... misschien heeftie wel een hele goeie rechtuit-snelheid. Datzelfde had de rode WIlliams van '98 ook, dus het is niet nog nooit vertoond!quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:37 schreef Spooky4u het volgende:
Ik weet dat tijden niet veel zeggen op vrijdag, maar vind het een nette tijd van Chris.
Vettel blijft wel een testrijder en meestal nemen ze met de testrijders wat meer risico als het gaat om nieuwe banden en een lage fuel load. Daarnaast is dit een nieuwe en jeugdige coureur die ze ongetwijfeld zo hoog mogelijk op de lijst willen hebben, en het is voor zo'n jonge knaap ook wel goed dat hij zich in ' the picture ' kan rijden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:43 schreef Garisson72 het volgende:
de allersnelste was Vettel op Michelinbanden, dus het lijkt me dat het wel lukt op dat Franse rubber.
Maar aan de andere kant... misschien verklaart dat wel de goede tijden van Albers en Montagny!
Thnx.quote:
Daarom heb ik ook Bridgestone in mijn managerquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:30 schreef -Hans- het volgende:
aaaaj Doornbos is duidelijk niet te spreken over de Michelin banden, weinig grip enzo.![]()
Tevens vertelde hij dat alleen Ferrari/Bridgestone al op de hoogte was van de nieuwe asfalt laag toen ze vorige week begonnen met testen.
Sorry Sally, maar ik kan het niet meer in de OP verwerken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:36 schreef Sally het volgende:
De TV-tijden hadden jullie nog tegoed!
ik heb hem ook ingevuld Bye bye schumiquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb hem ingevuld.
Raikkonen in een Ferrari, de gadachte alleen al *ril*
SportMODje Bodychecken??quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:27 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Sorry Sally, maar ik kan het niet meer in de OP verwerken.![]()
Toch weer super gedaan.![]()
Dat is denk ik een verstandige keuze!quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:45 schreef Xebber het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook Bridgestone in mijn manager
quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:51 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb hem ook ingevuld Bye bye schumi![]()
![]()
Whehe nerdmans.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:04 schreef WEST het volgende:
[..]
14uurquote:
mooi kan ik ff de video instellen, moet dadelijk voetballen.quote:
Beetje te vroeg???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |