Daar teken ik voor!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:29 schreef Garisson72 het volgende:
Schumacher/Massa wordt 1-2 dit weekend, te beginnen met de kwalificatie waar ze ongeveer een seconde los zijn van de nr 3 (Raikkonen) maar onderling maar een paar honderdsten schelen. De hele race lang geven ze geen moment de koppositie uit handen omdat ze zo hard weglopen van het veld dat zelfs die ene pitstop die ze maken helemaal veilig zal zijn. Alonso gaat er niet noch nauwelijx aan te pas komen, waardoor Ferrari dus nog verder uitloopt en Schumacher een heel eind inloopt op Alonso!
Dan kondigt Schumacher aan dat hij zijn helm aan de wilgen hangt aan het einde van het seizoen; Raikkonen wordt zijn opvolger.
De laatste races worden op het scherpst van de snede uitgevochten met Alonso, waarbij Schumacher uiteindelijk nipt aan het langste eind trekt. Prachtige finale van een glorieuze carriere!
(ik ben geen helderziende, dit is gewoon mijn ideaalscenario, en nog niet zo far-fetched denk ik...)
Ik heb hem ingevuld.quote:
't ziet er inderdaad mooi uit, <2 seconden achter de nr1. Misschien wil die Midland wel heeel goed op deze baan... misschien heeftie wel een hele goeie rechtuit-snelheid. Datzelfde had de rode WIlliams van '98 ook, dus het is niet nog nooit vertoond!quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:37 schreef Spooky4u het volgende:
Ik weet dat tijden niet veel zeggen op vrijdag, maar vind het een nette tijd van Chris.
Vettel blijft wel een testrijder en meestal nemen ze met de testrijders wat meer risico als het gaat om nieuwe banden en een lage fuel load. Daarnaast is dit een nieuwe en jeugdige coureur die ze ongetwijfeld zo hoog mogelijk op de lijst willen hebben, en het is voor zo'n jonge knaap ook wel goed dat hij zich in ' the picture ' kan rijden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:43 schreef Garisson72 het volgende:
de allersnelste was Vettel op Michelinbanden, dus het lijkt me dat het wel lukt op dat Franse rubber.
Maar aan de andere kant... misschien verklaart dat wel de goede tijden van Albers en Montagny!
Thnx.quote:
Daarom heb ik ook Bridgestone in mijn managerquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:30 schreef -Hans- het volgende:
aaaaj Doornbos is duidelijk niet te spreken over de Michelin banden, weinig grip enzo.![]()
Tevens vertelde hij dat alleen Ferrari/Bridgestone al op de hoogte was van de nieuwe asfalt laag toen ze vorige week begonnen met testen.
Sorry Sally, maar ik kan het niet meer in de OP verwerken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:36 schreef Sally het volgende:
De TV-tijden hadden jullie nog tegoed!
ik heb hem ook ingevuld Bye bye schumiquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb hem ingevuld.
Raikkonen in een Ferrari, de gadachte alleen al *ril*
SportMODje Bodychecken??quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:27 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Sorry Sally, maar ik kan het niet meer in de OP verwerken.![]()
Toch weer super gedaan.![]()
Dat is denk ik een verstandige keuze!quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:45 schreef Xebber het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook Bridgestone in mijn manager
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |