een schumuriaanse actiequote:Op zondag 10 september 2006 15:03 schreef MaximusF1 het volgende:
Plet Alonso dan toch gewoon tegen de pitmuur...
ja maar goed, het WK is beslistquote:Op zondag 10 september 2006 15:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verschil is straks nog maar 2 punten.
nee hoor, ik ben er elke racequote:Op zondag 10 september 2006 15:08 schreef WEST het volgende:
nu komen de eenmalige 'schumacher' fans langs![]()
ik heb het ook niet over jouquote:
nee want dat kost manager puntenquote:Op zondag 10 september 2006 15:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Laat het die van Massa maar zijn dan, die ligt nu toch buiten de punten.
Jij hoopt helemaal niks.quote:Op zondag 10 september 2006 15:09 schreef WEST het volgende:
ik hoop dat er nog een achterblijver die iets te vroeg gaat remmen en schumi er vol op knalt![]()
Persoonlijk hoop ik dat de andere Ferrari ploft.quote:Op zondag 10 september 2006 15:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Laat het die van Massa maar zijn dan, die ligt nu toch buiten de punten.
Inderdaad. Schumacher zakt nu ook richting de 1:25.quote:Op zondag 10 september 2006 15:12 schreef -Hans- het volgende:
Olav, Kubica zit 22 seconden achter Kimi... en Kimi kan het dus rustig aan doen met nog 5 ronden te gaan.
Die is veilig, alhoewel er zijn nog 3 ronden te gaan.quote:Op zondag 10 september 2006 15:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad. Schumacher zakt nu ook richting de 1:25.
het mooiste van vandaag komt dus nogquote:Op zondag 10 september 2006 15:19 schreef -Hans- het volgende:
uuuuhhm Todt gematigd blij? die weet al dat Scumacher bekend gaat maken dat hij stopt.
Jup.quote:Op zondag 10 september 2006 15:20 schreef WEST het volgende:
[..]
het mooiste van vandaag komt dus nog![]()
die persconferentie komt toch niet op TV schumi wil geen camera's bijquote:Op zondag 10 september 2006 15:18 schreef -Hans- het volgende:
Hoelaat is de persconferentie van Schumacher? dan zet ik de tv wel weer even aan.. Podium/persconferentie hoef ik vandaag even niet te zien..
Schumacher gaat dit jaar gewoon kampioen worden.
SCHUMACHER STOPT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! net op SBS!!quote:Op zondag 10 september 2006 15:22 schreef WEST het volgende:
[..]
die persconferentie komt toch niet op TV schumi wil geen camera's bijdat is net zoiets als ik kom een demo op zandvoort geven niemand mag niets vragen anders stap ik in mijn heli en ga ik naar zwitserland
![]()
Da's net bekend gemaakt, mooi op tijd met je poll.quote:Op zondag 10 september 2006 15:21 schreef roelofjan het volgende:
Ik denk dat Schumacher
» stopt
» doorgaat
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |