Man ze is nog steeds trots.quote:
Hallo we houden het wel elitair hier hè ?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:26 schreef broer het volgende:
Toen je zei 'knapste man van Nederland' dacht ik dat je het over Gerard Joling had.
quote:
Wie wel!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:30 schreef broer het volgende:
En Urban Heroes zegt me ook niks.
Herman Brood lag met het voorprogramma te neuken en jij stond erbij te kijken?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:35 schreef ElizabethR het volgende:
Overigens klopt je omschrijving niet geheel in dat andere topic, maar kniesoor hoor
Zoietsquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:38 schreef broer het volgende:
[..]
Herman Brood lag met het voorprogramma te neuken en jij stond erbij te kijken?
Gelukkig wel, alleen jammer dat mijn zoon ineens helemaal weg is van een recente no 1 hit uit Nederland. Iets met Marcoquote:Mooi dat het zo voortvarend gaat, trouwens.
Ja, dan haak ik maar eens af. Zodra het over Herman Brood gaat, word ik altijd een beetje boos. Maar ik geloof dat ik de enige Nederlander ben die hem een overgewaardeerde excentriekeling vind. Dus ik schik me maar in mijn lot...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:38 schreef ElizabethR het volgende:
Laten we het over Herman hebben, Herman!!
Hallo Tong heet Herman. Daar ging het overquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:42 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dan haak ik maar eens af. Zodra het over Herman Brood gaat, word ik altijd een beetje boos. Maar ik geloof dat ik de enige Nederlander ben die hem een overgewaardeerde excentriekeling vind. Dus ik schik me maar in mijn lot...
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:42 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dan haak ik maar eens af. Zodra het over Herman Brood gaat, word ik altijd een beetje boos. Maar ik geloof dat ik de enige Nederlander ben die hem een overgewaardeerde excentriekeling vind. Dus ik schik me maar in mijn lot...
O, en dat had ik natuurlijk moeten weten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:42 schreef tong80 het volgende:
Hallo Tong heet Herman. Daar ging het over
...en daar zijn we op het punt waar ik wel mee kan gaan in de Nederland-haat.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:41 schreef ElizabethR het volgende:
'Today is reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed'![]()
En we drinkenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:47 schreef Lamon het volgende:
Doe niet zo melodramatisch vent, denk ik steeds, bij dat stuk...
En dan die kleine van mij die dat probeert te vertalen maar het in het Engels niet op rijm krijgt.....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
ROOD IS MIJN BLOED!!!![
HET VALT OP DE GROND!!!!!!
Ja joh, we are the creatures of the night!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:49 schreef Godlike02 het volgende:
broer ik ben heel nieuwsgierig!
Het valt me op dat je vaak laat online bent.
Speciale redenen?
Gaat over een gestorven familielid geloof ik.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:50 schreef broer het volgende:
[..]
En we drinken
Totdat de zon opkomt
En we vergeten
De oneerlijkheid van het lot
Die vraag kun je aan iedereen in dit topic stellen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:49 schreef Godlike02 het volgende:
broer ik ben heel nieuwsgierig!
Het valt me op dat je vaak laat online bent.
Speciale redenen?
Ja, ja. Dat gerelativeer altijd. Nu is mijn hele punt weg.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:51 schreef Lamon het volgende:
Gaat over een gestorven familielid geloof ik.
Vind ik dan weer iets terechter dan een doorn die auw auw doet in Marco's vingertje.
Dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:51 schreef broer het volgende:
[..]
Die vraag kun je aan iedereen in dit topic stellen.
Geen speciale reden. Ik slaap nu eenmaal niet vroeg. Of ik er op tijd uit moet of niet. De wallen onder mijn ogen zijn het bewijs...
Doorn in het oog toch? Zo'n post van Lamon?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:53 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, ja. Dat gerelativeer altijd. Nu is mijn hele punt weg.
Dat mag ook wel. Daarom antwoordde ik ook. Het is alleen een beetje teleurstellend dat ik geen spectaculairder antwoord heb.quote:
Daar ben ik toch voor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:53 schreef broer het volgende:
Ja, ja. Dat gerelativeer altijd. Nu is mijn hele punt weg.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:00 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ga er eens mooi van slapen. Dahaag
..het was toen ook best wel een uitdaging om dat aantal die nacht nog te bereiken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:01 schreef tong80 het volgende:
Lamon nog 7500 en ik ben aan de 200.000 posts. Ik denk steeds mer met weemoed terug aan het 3000 posts topic
Kut is dat idd, bandnamen waar je niet op kunt zoeken omdat de naam te algemeen is.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:03 schreef broer het volgende:
Ik hoorde gisteren een liedje van Various. Op hun site zijn twee nummer te horen, maar ik zou er graag meer van horen. Maar zoek maar eens op 'various' tussen de torrents. De 'various artists' vliegen je om de oren. Godver.
Toen was het wel leuker 's nachts gewoon shmoopy Tong topics waar jij af en toe kwam vertellen dat alles goed wasquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
..het was toen ook best wel een uitdaging om dat aantal die nacht nog te bereiken.
Dat had je nu makkelijker af gegaan, denk ik.
Ik wil anders nog wel even zeggen dat alles goed is.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen was het wel leuker 's nachts gewoon shmoopy Tong topics waar jij af en toe kwam vertellen dat alles goed was
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik wil anders nog wel even zeggen dat alles goed is.
Als je nu shmoopy nog zover kunt krijgen wat te posten, is het weer net als toen.
Dat komt omdat je het op tv ziet. Met het sfeertje erbij is het altijd veel leuker.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:15 schreef tong80 het volgende:
Maar wat ik zag van Lowlands was grote bagger
Whehehe. Mijn pa heet ook Hermanquote:
Herman heet al jaren Herman, en dat wist ik al jarenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:19 schreef Lamon het volgende:
Heet je echt Herman, Tong?
Dat zou ik nou nooit verwacht hebben..
Ik denk dat ik zo'n acht keer ben geweestquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat komt omdat je het op tv ziet. Met het sfeertje erbij is het altijd veel leuker.
In elk rijtje van de beste albums ooit staat bij mij Astral Weeks van Van Morisson op één.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:19 schreef broer het volgende:
Er kwam best wel wat leuks voorbij op Lowlands.
Maar ik hou dan ook niet alleen maar van muziek van vóór 1976. Dat scheelt wel, denk ik.
Ik kan me er niets bij voorstellen. Zet em eens neer dan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
Btw Lamon, ik was van de week aan het grasduinen en ik vond werkelijk een fantástische semi-bikkel OP van jou. Ik heb 'm gekopieerd en het zou eigenlijk de vaste OP moeten worden.
Een baken in onzekere tijden, een rots in de branding, het koren van het kaf.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik kan me er niets bij voorstellen. Zet em eens neer dan.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:21 schreef Lamon het volgende:
En moeite doen! Randdebielen! Moeite doen!
Met revelaties en leuke levensomvattende wetenswaardigheden enzo..
Of emotionele revelaties...
Of iets wat niemand eerder had bedacht..
Als je een brommer hebt moet je oprotten..
Als je graag hallo en gedag zegt moet je oprotten..
Als je sociaal onderontwikkeld bent moet je oprotten, al weet je dat dan zelf niet, maar dan wordt het je wel verteld hier..
Het is hard, maar wel heel duidelijk, zeg maar.![]()
Ja. Ik wilde weten wanneer ik hier voor 't eerst heb gepost. Februari.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:30 schreef broer het volgende:
O, toch niet. Wickedangel is écht aan het grasduinen geweest.
Hij staat er wel mooi, vind ik.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
Dat hartje heb je er zelf bij gehallucineerd, hoor![]()
![]()
Jij bent ook lief.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Herman heet al jaren Herman, en dat wist ik al jaren
Herman is trouwens lief!!
Dankbaarheidquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:34 schreef broer het volgende:
[..]
Hmm... Tot ik erachter kom dat ik niet meer in jouw sig sta.
Gotsiedorie!
Dank, dank. Dank!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
Dankbaarheid![]()
Ik heb echt weeeeeeeeeeeeeeekenlang met jouw quotes rondgesjouwd.
Ik weet dat ik spijt ga krijgen van deze vraag, maar goed: waarom is A-ha een geweldige band? In hemelsnaam waarom?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:41 schreef Lamon het volgende:
Is het trouwens al tijd om iedereen hier te vertellen dat A-ha een geweldige band was in zijn tijd, of ben ik het dan echt aan het pushen?
'I call your name'.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:45 schreef broer het volgende:
[..]
Ik weet dat ik spijt ga krijgen van deze vraag, maar goed: waarom is A-ha een geweldige band? In hemelsnaam waarom?
Wat is dé tip voor het komend seizoen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo. Ik heb Sziget overleefd.
Je bent een zeikerd.quote:En 1 topic per tien dagen is nog steeds véél te veel.
Daar is 't echt te laat op de avond voor, sorry.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:57 schreef broer het volgende:
Cd in de computer, klik op 'convert to mp3', ga naar yousendit.com, upload het bestand.
Kind kan de was doen.
Natuurlijk waren dEUS en Radiohead geweldig, maar ik was vooral verrast door Relax. Dacht dat het niet zo boeiend zou zijn, maar het was echt een keigaaf en swingend optreden. Er werd een polonaise gelopen, er werd gecrowdsurft, er er werd gepogod, iedereen stond met z'n t-shirt boven z'n hoofd te zwaaien en ik stond bijna vooraan. Maar volgens mij is het muziek die niet-live niet zo boeiend is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:58 schreef broer het volgende:
[..]
Wat is dé tip voor het komend seizoen?
Nog minder?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
En 1 topic per tien dagen is nog steeds véél te veel.
Ik zet mijn geld op Lamon.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:59 schreef Wickedangel het volgende:
Daar is 't echt te laat op de avond voor, sorry.
Een jaar geleden en langer daarvoor deden we met gemak een paar weken tot een maand met een topic, Lamon. En soms nog veel langer. Fijne tijden waren dat.quote:
dEUS heb ik op Pinkpop nog gezien. Dat staat gewoon altijd! Radiohead al heel lang niet gezien. Daar ben ik wel weer eens benieuwd naar. Speelden ze veel nieuwe dingen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Natuurlijk waren dEUS en Radiohead geweldig, maar ik was vooral verrast door Relax. Dacht dat het niet zo boeiend zou zijn, maar het was echt een keigaaf en swingend optreden. Er werd een polonaise gelopen, er werd gecrowdsurft, er er werd gepogod, iedereen stond met z'n t-shirt boven z'n hoofd te zwaaien en ik stond bijna vooraan. Maar volgens mij is het muziek die niet-live niet zo boeiend is.
I don't wanna be a freak, but I can't help myself...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
En toch hou je van me.
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=8345CC142FC2B8D9quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:54 schreef broer het volgende:
Iemand aanwezig die even 'I call your name', 'Out of the blue comes green' en 'Manhattan Skyline' wil mp3'en en uploaden bij Yousendit.com?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:05 schreef Lamon het volgende:
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=8345CC142FC2B8D9
Wat win ik?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:01 schreef broer het volgende:
Ik zet mijn geld op Lamon.
Jij hebt makkelijk praten, jij komt hier eens in de zoveel tijd ons lekker maken. Wat moeten wij doen in de tussentijd?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Een jaar geleden en langer daarvoor deden we met gemak een paar weken tot een maand met een topic, Lamon. En soms nog veel langer. Fijne tijden waren dat.
Zo is dat.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:09 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten, jij komt hier eens in de zoveel tijd ons lekker maken. Wat moeten wij doen in de tussentijd?
Redelijk veel van HTTT, maar volgens mij niets écht nieuws. Eigenlijk hetzelfde als wat ze 2,5 jaar geleden in het Gelredome al speelden. Maar daarom niet minder tof. En bij dEUS had ik ook een bijzonder goede plek vrij vooraan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:04 schreef broer het volgende:
[..]
dEUS heb ik op Pinkpop nog gezien. Dat staat gewoon altijd! Radiohead al heel lang niet gezien. Daar ben ik wel weer eens benieuwd naar. Speelden ze veel nieuwe dingen?
Nou, er waren vooral schandalig veel Nederlanders (echt 20% van de mensen schatte ik). Ze stonden in de op één na grootste tent waar bv ook Wir Sind Helden stond, en ook op hetzelfde tijdslot van 11 uur. In het begin was het vrij leeg maar in no time was die tent echt heel vol, met bijna alleen maar Nederlanders. Verder stond The Gathering op het hoofdpodium, Green Lizard mocht doordat er een band uitviel ook nog op het hoofdpodium, verder had ik het Trio Johnny Rosenberg gezien in de Roma-tent, dat was ook heel tof omdat de tent uit z'n dak ging en ze echt heel verlegen waren. En verder Nederlandse Gospelnegerinnen, en wat DJ's, maar daar heb ik het nooit zo op.quote:Relax is live inderdaad fantastisch en op plaat maar middelmatig. Het verbaast me dat ze op Sziget stonden. Stonden er meer Nederlandse bands?
Ik geloof in periodieke onthouding, Lamon.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:09 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten, jij komt hier eens in de zoveel tijd ons lekker maken. Wat moeten wij doen in de tussentijd?
In andere infantiele topics posten of zoiets geks?
Nou moet het echt ophouden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wir Sind Helden..
The Gathering...
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nou moet het echt ophouden.
Ik ben mijn leven onnodig aan het vergooien geweest de afgelopen dagen, geloof ik...
Omdat dat voor mij een stuk leuker geweest zou zijn, dan wat ik wel gedaan heb.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoezo dat?
Ik moet ook toegeven dat ik er neit lang naar geluisterd heb. Maar ik ben sowieso lastig, want ik was The Prodigy ook helemaal zat na 20 minuten, dus terwijl mijn vrienden uit hun dak gingen liep ik rond met een flesje water en kwam ik toevallig Tijn tegen (hetgeen wel weer erg gezellig was).quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omdat dat voor mij een stuk leuker geweest zou zijn, dan wat ik wel gedaan heb.
The Gathering niet boeiend?
Echt niet?
Ik kan er live geen genoeg van krijgen.
Het was wel raar, want Relax begon vlak na Radiohead. Maar op een of andere manier verliep die overgang van dromerige deprimuziek naar uitbundige funk heel gemakkelijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:19 schreef broer het volgende:
Jezus, I.R. Zelfs Green Lizard. Dat doet me bijna het vertrouwen in Sziget verliezen. En dat heeft nog wel de status van ultiem festival.
Ik vind het stiekem wel leuk voor Relax dat ze zo'n goeie live-reputatie hebben en zelfs daarginds zoveel mensen trekken, terwijl verder niemand ze kent. Ja, hoogstens van die single met Boris Bo-Rush. Dat hebben ze toch maar mooi voor elkaar gekregen.
Dat kan ik dan weer wel begrijpen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik moet ook toegeven dat ik er neit lang naar geluisterd heb. Maar ik ben sowieso lastig, want ik was The Prodigy ook helemaal zat na 20 minuten.
Geeft niet hoor. Ik trek Thom Yorke ook nog steeds niet, ondanks een tweede poging, dus ik kan je er zeker niet op aanvallen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:13 schreef broer het volgende:
Ik kan niet door dat jaren-tachtiggeluid heenluisteren, Lamon. Sorry. Het is me echt te synth, te gepolijst, te getoupeerd haar...
1993, 94, 95, 96, 97, 98quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:22 schreef tong80 het volgende:
Hier onder mijn relaas over 8 jaar Lowlands :
Bier
Drank
Zuipen
Drank
Alcohol
DeUs
Nee, dat snap ik nu wel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:28 schreef Lamon het volgende:
Geeft niet hoor. Ik trek Thom Yorke ook nog steeds niet
Maar Radiohead weer wel, dat is op zich dan weer gek.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:29 schreef broer het volgende:
Nee, dat snap ik nu wel.
Ik snap dan weer niet waar die Radiohead vereering vandaan komt wat ;t is gewoon een bandje wat al redelijk uitgekauwde muziek in een zogenaamd nieuw jasje laat horen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar Radiohead weer wel, dat is op zich dan weer gek.
Alhoewel, altijd maar een helft van iedere cd. Thom Yorke had waarschijnlijk veel invloed op de andere helft.
Jij bent na OK Computer opgehouden met luisteren?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:57 schreef sig000 het volgende:
t is gewoon een bandje wat al redelijk uitgekauwde muziek in een zogenaamd nieuw jasje laat horen.![]()
Nee ik heb mijn draaitafel weer werkend gekregen en vond mij LP's leuker dan Lowlands.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:02 schreef broer het volgende:
[..]
Jij bent na OK Computer opgehouden met luisteren?
Tip voor de Lowlandgangers. : Iggy Pop met the Stoogesquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:01 schreef broer het volgende:
En nog één.
Troy Von Balthazar - Took Some $$
Bier kost echt niets.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:16 schreef broer het volgende:
Zolang je nog bier hebt in de nacht, zal het allemaal wel goed komen.
Bij mij zitten de kosten vooral in restaurants, en activiteiten zoals poolen, bowlen, noem maar op.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:21 schreef broer het volgende:
Wat is dan wel een bourgondische levensstijl? Elke nacht toastjes met brie bij je bier? Of toch nog iets anders?
Bij mij is het omgekeerd. Ik ging vroeger zelden tot nooit ergens eten, maar het is er nu toch echt ingeslopen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:35 schreef broer het volgende:
Ik ben echt al meer dan een jaar niet meer echt naar een restaurant geweest. Terwijl ik daarvoor minimaal wekelijks ging. Mijn banksaldo is onder meer daardoor van 'min ont-zet-tend veel' naar 'min is-nog-te-doen' gegaan. Dat merk je echt.
Dat is dan ook wel het belangrijkste, maar concerten duren me te lang, en de kroeg is niet speciaal genoeg, dus ik zoek er dan toch weer steeds iets bij.quote:En activiteiten die veel geld kosten doe ik eigenlijk niet. Het komt bij mij meestal neer op concerten en kroegen.
Taxi's gebruik ik echt nooit. Ik woon in een behoorlijk kleine stad en ben binnen een half uur waar ik wil zijn. En als ik naar de stad ga, ben ik er in vijf minuten. Kan me wel voorstellen dat als je in een andere stad uitgaat, dat het dan duur wordt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:43 schreef Lamon het volgende:
Ik ben wel een beetje trots op het feit dat ik bijna nooit meer een taxi neem. Dat was echt te erg qua prijs/bate verhouding, gewoon alsof je geld uit het raam gooit..
Altijd zorgen dat ik de laatste bus haal.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:47 schreef broer het volgende:
Maar hoe doe je dat dan nu?
Ik drink, en maak vervolgens ernstige ongelukken in mijn eentje.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:57 schreef broer het volgende:
Lijkt me wel lastig.
Ik zou dan met de fiets gaan, geloof ik. Maar goed, ik zou er dan ook wel een fietstochtje van bijvoorbeeld een half uur voor over hebben om niet van een bus afhankelijk te zijn.
Welnee, dat zeg je maar. Je durft echt nog wel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:10 schreef broer het volgende:
Hm... Dat zijn opmerkingen die ik eigenlijk niet zou moeten lezen. Nu durf ik ook niet meer.
Nou ja, zo erg is het ook weer niet hoor.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:20 schreef broer het volgende:
Wat is er in hemelsnaam gebeurd dan?
Geloof ik geen tiet van..quote:
10 dagen is al te snel volgens I.R. , dus het wordt nog even lijden vrees ik.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:45 schreef broer het volgende:
Kan deze snel vol, trouwens?
Die e te veel doet zeer aan mijn taalgevoel.
Maar ergens is het ook wel weer educatief.quote:
Wat heerlijk!! Behalve van die friettent, danquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:12 schreef ElizabethR het volgende:
Het huis is leeg, kan opgeleverd worden. Ik ben heel drinken nu, want we hoeven niets meer te doen behalve genieten enzo. We gaan zometeen naar mijn zius in Maastricht en we nemen een tiet geld mee naar Ierland.
Joevchei!!
Nou nog even wadchten tot donderdag, dat ik dit kutland weer kan verlaten! Back to Eire![]()
P.S. Nog geen fatsoenlijke friettent gevoden!!![]()
Inderdaad!@!quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat heerlijk!! Behalve van die friettent, dan![]()
Ik vind het hier best leuk, meestal.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:12 schreef ElizabethR het volgende:
dit kutland
Slaap lekker en bon voyagequote:Op maandag 21 augustus 2006 01:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Inderdaad!@!
Maar ik ben werkelijk te dronken om nog iets zinnigs de typen, dus ik ga maar slapen. Weltrusten alvast voor WA, Tong, Ole, Sig, bwoew en I.R.
En Lamon kan de rimbam krijgen, hoewel ik wel van hem hoiu![]()
Ik ben hier ook happy, maar ik snap best dat ER liever in Ierland zit.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:25 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vind het hier best leuk, meestal.
Maar tof dat het goed is gegaan, ER.
Weer een zorg minderquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:29 schreef tong80 het volgende:
Trouwens ik heb de TT laten veranderen
In de zin van 'ik ben liever thuis' wel, ja. Maar dat bedoelt ze niet, geloof ik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben hier ook happy, maar ik snap best dat ER liever in Ierland zit.
Gisteren deed het nog zeer aan mijn taalgevoel, en vandaag was het me niet eens opgevallen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:29 schreef tong80 het volgende:
Trouwens ik heb de TT laten veranderen
De taalpuristen, bedoel je. Maar dat schijnt tegenwoordig een scheldwoord te zijn, zeker op Fok.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:33 schreef broer het volgende:
[..]
Gisteren deed het nog zeer aan mijn taalgevoel, en vandaag was het me niet eens opgevallen.
Toch dank, namens de taalneurotici.
Schijntquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De taalpuristen, bedoel je. Maar dat schjint tegenwoordig een scheldwoord te zijn, zeker op Fok.
Ik ben geen purist. Ik hou van veranderingen en zie graag ontwikkelingen. Maar ik word neurotisch van pertinente fouten. Vandaar 'neurotici'.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
De taalpuristen, bedoel je. Maar dat schjint tegenwoordig een scheldwoord te zijn, zeker op Fok.
Tikfout, geen spelfout, maar bedankt, want deze taalneuroot/purist heeft meteen d'r post veranderdquote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:40 schreef broer het volgende:
[..]
Overigens is 'taalpurist' misschien wel een scheldwoord, maar als je ziet wie het zo gebruikt, dan kun je het toch ook opvatten als een compliment?
Tog nie? Da kennie waar weze!quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:45 schreef broer het volgende:
Ik vind 'tog' wel leuk.
(Is echt waar.)
Maar Tong, jij bent een soort adhd-poster. Je post ergens snel en dan ben je weer vertrokken. Dan kun je niet alles nalezen of het wel klopt. Ik preview meestal en als ik het niet doe, gaat het ook geheid fout.quote:
Ook dat ja. Ik moet mezelf soms echt dwingen om verder te scrollen en niks te zeggen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:47 schreef Lamon het volgende:
Ik kan me wel ongelofelijk irriteren aan de inhoud van posts, afhankelijk van mijn bui.
Jeetje. Dan zit je écht op het foute forum, Lamon. Er staat op Fok vrijwel geen een post die inhoudelijk de moeite van het lezen waard is.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:47 schreef Lamon het volgende:
Ik kan me wel ongelofelijk irriteren aan de inhoud van posts
Hè nee, niet zo flauw doen hoor. Wacht maar even totdat ik wat snedigs postquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:50 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dit gaat wel heel ver.
Maar hij past wel mooi in mijn sig.
Alsof jij ooit iets anders post dan snedige dingen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:53 schreef Wickedangel het volgende:
Hè nee, niet zo flauw doen hoor. Wacht maar even totdat ik wat snedigs post![]()
Ik klik idd wat ik denkquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar Tong, jij bent een soort adhd-poster. Je post ergens snel en dan ben je weer vertrokken. Dan kun je niet alles nalezen of het wel klopt. Ik preview meestal en als ik het niet doe, gaat het ook geheid fout.
Ja, nu ben je me gewoon aan het uitdagen om hiervan mijn sig te makenquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:55 schreef broer het volgende:
[..]
Alsof jij ooit iets anders post dan snedige dingen.
Het hoeft ook niet altijd de moeite waard te zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:52 schreef broer het volgende:
[..]
Jeetje. Dan zit je écht op het foute forum, Lamon. Er staat op Fok vrijwel geen een post die inhoudelijk de moeite van het lezen waard is.
Kan ook liggen aan het tijdstip dat ik hier meestal kom, natuurlijk. (Hoewel het overdag niet veel beter is.)
Joh.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, nu ben je me gewoon aan het uitdagen om hiervan mijn sig te maken![]()
Wauw. Dat vind ik echt heel openminded. Ik heb last van elke randdebiel van wie ik een post lees. En dat zijn er heel veel.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:57 schreef Lamon het volgende:
Er zijn genoeg randdebielen op dit forum waar ik geen last van heb.
Weet ik welquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het was echt niet lullig bedoeld![]()
Het verschil kan ik niet goed onder woorden brengen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:01 schreef broer het volgende:
Wauw. Dat vind ik echt heel openminded. Ik heb last van elke randdebiel van wie ik een post lees. En dat zijn er heel veel.
Niet dat ik er wakker van lig, maar er zijn echt idioten waar ik toch zomaar een hele minuut boos om kan worden.
Daarom juist. Het is te doorzichtig, niet grappig, het is dom, en het is vragen om gezeik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:12 schreef broer het volgende:
Die tweede is toch nep, Lamon? Hoe kun je je daar nu aan ergeren?
quote:
Mja, oké. Het gebrek aan humor is wel een groot minpunt, inderdaad.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:14 schreef Lamon het volgende:
Daarom juist. Het is te doorzichtig, niet grappig, het is dom, en het is vragen om gezeik.
Het geeft aan dat iemand een vervelende randdebiel is en geen amusante randdebiel.
Slaap lekkerquote:
Als je nog een paar minuten hebt, ga ik even een grappige post opzoeken van een willekeurige user, ze zijn er wel, ik moet vaak genog best lachen...quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:19 schreef broer het volgende:
[..]
Mja, oké. Het gebrek aan humor is wel een groot minpunt, inderdaad.
Ik weet niet wanneer de laatste keer was dat ik een écht leuk topic zag. Is alweer even geleden, geloof ik.
Even kijken of dit lukt, hoor: [url=]Beu - Boom[/url].quote:
Ik lees hem morgen wel. Heb ik wat te lachen als ik opsta. Dat zal al een welkome afwisseling zijn met normale ochtenden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:21 schreef Lamon het volgende:
Heel even..
Toch is dat best een grappig topic geworden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:06 schreef Lamon het volgende:
Ik irriteer me dan weer wel aan:
niet binnen mogen bij restaurant
Hoe gaat het met je dochter? Ben stiekem toch wel erg benieuwd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:33 schreef ElizabethR het volgende:
-knip-
Hoi dat klinkt allemaal erg serieus en dat ben ik niet gewend.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:33 schreef ElizabethR het volgende:
Hai Sig en broer!!
Vandaag een lekker relaxed daggie gehad. We zijn ons kale huis ontvlucht en hebben de dag en avond doorgebracht bij mijn zus. Ik heb eindelijk mijn nieuwe nichtje van inmiddels 10 weken in levende lijve kunnen aanschouwen
Morgen nog wat boodschappen inslaan: hagelslag, zoute drop, rookworst en wat mixjes van Knor die je in Ierland niet vindt. Vandaag hebben we de volmacht voor het passeren van het huis getekend bij de notaris, en dan gaan we woensdag de allerlaatste dingen (matrassen!!) naar de stort brengen zodat we donderdag ochtend weer terug naar huis kunnen.
Ik ben er aan toe, lekker weer naar Ierland!
Met de neus op de feiten heet dat Broer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:06 schreef broer het volgende:Jullie hebben die arme jongen gewoon zitten te pesten.
[off-topic] Met mijn dochter gaat 't erg goed, ik sta er zelf van te kijken.[/off-topic]quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:36 schreef static het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je dochter? Ben stiekem toch wel erg benieuwd.
Die 2 vraagtekens of had je een andere vraag?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:10 schreef duivelinnetje het volgende:
??Wat betekent dat in goed Nederlands?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou en of!! Hoi hobje!![]()
Mijn huisje is weer als nieuw!
HOi!!
Alles goed met jou en de poezenbeestjes ?
sowwy.. kan niet editten.. hoi Hobje en sig!quote:
Ahh das helemaal kjoetquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:15 schreef sig000 het volgende:
Wat is dat toch met die poezenbeesten? We hadden wel een hele trouwe 20 jaar lang.Sopje
Die was echt Cool. ik heb 'r getrained om pootjes te geven en als ze zin had dat deeed ze 't.
![]()
![]()
haha geeft toch nietsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:14 schreef Ole het volgende:
[..]
sowwy.. kan niet editten.. hoi Hobje en sig!
Ze deed 't niet echt vaak maar ze kon ook op de achterpoten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ahh das helemaal kjoet![]()
Katten kun je trouwens best veel leren hoor.
Alleen het kost vaak wat meer moeite
Ja leukquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze deed 't niet echt vaak maar ze kon ook op de achterpoten.Heb daar nog ergens een oude foto van, die moet ik f op een oude back-up zoeken.
![]()
Niet gelukt. Ik geef het op.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als je nog een paar minuten hebt, ga ik even een grappige post opzoeken van een willekeurige user, ze zijn er wel, ik moet vaak genog best lachen...
Heel even..
Schrijf anders eens even wat beters, Tong.quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee Tong post eens niet zo snel man.![]()
Zolang de servers en database van Fok niet crashen, is 't een handig naslagwerk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels aan het semi-dagboekposten, dus stoor je niet aan mij.
Nu ik ze nog even rustig nalees is dit eigenlijk mijn persoonlijke topper.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:35 schreef Lamon het volgende:
Versleten huissleutels die elke dag vermoeider schuiven
in dat uitgesleten slot
in de huizen hangt een dooie lijklucht, maar lijken ruiken niet,
zeker niet hun eigen lot.
Hoe vaak heb je niet op dat station staan kijken?
Hoe vaak stond je op dat betraand perron?
Waar je die sleutel door die trein kon laten pletten
De trein met de bestemming: noorderzon.
Je bent geboren om te leven met de dwazen
Wie bedacht er halfnegen-halfzes
Je bent hier om over alles heen te razen
Reis met de ‘perongelukexpress’
Je bent geboren om uit liefde niet te slapen
Maar om te vrijen tot het allereerste licht
De liefde is geen schild, maar juist een wapen
Je bent er ooit een keer door opgericht
Je kent de warmte pas als je weet wat kou is
Bij windkracht negen zet je juist twee zeilen bij
omdat de wereld helemaal van jou is
De haven brengt je pas tot razernij
Je bent geboren om de bergen te beklimmen
De steile wand en niet het glooiend pad
Je bent hier niet om modieus te trimmen
rond twee bomen in het park van de stad
Je bent geboren om jezelf te vervangen
elke dag door een andere persoon
Om naar het allergekste te verlangen
want gek genoeg dat is niet zo gewoon.
Je bent geboren met de lucifers in handen
Om de fik te steken in de regelmaat
Om de hele dag te brullen van het branden
Je bent geboren zonder brandblusapparaat
Je moet zwemmen om verdomme niet te zinken
naar de bodem van het gezapige fatsoen
Je bent geboren om de flessen leeg te drinken:
het statiegeld dat is de mooiste poen.
Je bent geboren om je kinderen te vertellen
dat je moet leven van de branie en de lef
Het leukste zijn de rotzooi en de rellen
Niemand is je baas, niemand je chef
Want langs je leven staan de snelheidsborden
Negeer ze want anders ben je stom
Anders zit je in de file met de horde
en de file gaat richting bebouwde kom
Je bent geboren om het hoogste te bereiken
Begin maar met de toren van de stad
om van daaraf op de hele boel te zeiken
Anders wordt dat droge zooitje nooit meer nat
Geweldig.
quote:Ze ontwaken om een uur of vier
Ze ontbijten met een kleintje bier
Ze gaan uit omdat er thuis niets wacht:
De nuttelozen van de nacht
Zij, gedraagt zich arrogant
Omdat ze mooie borsten heeft
Hij, is zeker en charmant
Omdat papa hem centen geeft
Hun onmacht is hun hoogste macht:
refrein: Kom, dans met mij
Vriendin, kom hier, vriendin, kom hier, kom hier, nee, blijf
Kom, dans met mij
Laat ons dansen, lijf aan lijf
Ze braken zonder ziek te zijn
Ze braken nacht en zonder pijn
Ze nemen zich bedroefd in acht:
Ze bespreken zonder end:
De poezie, die geen van hen kent
De romans, die geen van hen schreef
De vrouw, die bij geen van hen bleef
De grap, waarom geen van hen lacht
refrein
In liefde zijn ze zo berooid (ah!)
Het was, het was, ze was, zo zacht
Ze was, ach, dat begrijpt u nooit
'De nuttelozen van de nacht'
Ze nemen nog een laatste glas
Vertellen nog een laatste grap
En dan het allerlaatste glas
De laatste dans, de laatste stap
Het laatst verdriet, de laatste klacht
refrein
Eens.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
En Youp is stom hoor, Marble.
Jij was al naar bedquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:03 schreef tong80 het volgende:
Tong is gewoon de held van de avond. Ik ga weer liggen
De blaas is echt het eerste wat gaat he?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:05 schreef tong80 het volgende:
Ja moest pissen ik ben oud kan over een aar uur weer gebeuren
Ik niet. Je leest je maar in, lui varken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:11 schreef broer het volgende:
Moet ik nou echt heel Fok! weer doorploegen om erachter te komen wat tong dan nu weer heeft uitgevreten? Of gaat iemand het me vertellen?
Jij hebt vrienden met wie je naar Landal Green Parcs gaat. Hoe vaak ze naar de wc gaan, lijkt me toch wel het láátste waar je je druk over moet maken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:08 schreef Lamon het volgende:
Ik merk het ook in mijn vriendenkring. Ze blijven maar naar de wc gaan.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
Tong levert al zijn posts in als.....
Hm... Welke conclusie moet ik nu trekken uit deze twee posts?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:12 schreef Lamon het volgende:
Ik niet. Je leest je maar in, lui varken.
Ik ben gek op camp.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:12 schreef broer het volgende:
Jij hebt vrienden met wie je naar Landal Green Parcs gaat. Hoe vaak ze naar de wc gaan, lijkt me toch wel het láátste waar je je druk over moet maken.
Dat je meer aan mij hebt dan aan Lamon. Zoals gewoonlijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:13 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Hm... Welke conclusie moet ik nu trekken uit deze twee posts?
Ik leer hem zelfredzaamheid, dat is veel nuttiger dan het antwoord gewoon vertellen, vraag het maar aan gehandicaptenbegeleiders.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat je meer aan mij hebt dan aan Lamon. Zoals gewoonlijk![]()
Pff... Wanneer heb ik ooit iets aan jou gehad, dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:15 schreef Wickedangel het volgende:
Dat je meer aan mij hebt dan aan Lamon. Zoals gewoonlijk![]()
Dit is FOK! Zie jij hier veel gehandicaptenbegeleidersquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik leer hem zelfredzaamheid, dat is veel nuttiger dan het antwoord gewoon vertellen, vraag het maar aan gehandicaptenbegeleiders.
Het 'give a man a fish / teach him how to fish'-verhaal komt op hetzelfde neer. Maar op de een of andere manier klinkt dat toch sympathieker dan wat jij nu zegt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:16 schreef Lamon het volgende:
Ik leer hem zelfredzaamheid, dat is veel nuttiger dan het antwoord gewoon vertellen, vraag het maar aan gehandicaptenbegeleiders.
Ik denk diep na of ik hiervan mijn nieuwe sig maak.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:17 schreef broer het volgende:
[..]
Pff... Wanneer heb ik ooit iets aan jou gehad, dan?
Dat zeg je over alles wat ik post. En vervolgens blijft Eppie maar in je sig staan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:19 schreef Wickedangel het volgende:
Ik denk diep na of ik hiervan mijn nieuwe sig maak.
Ja.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:22 schreef broer het volgende:
Is het slecht van me dat ik die film gewoon erg leuk vind?
Omdat je zo geestig bentquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:21 schreef broer het volgende:
[..]
Dat zeg je over alles wat ik post.
Omdat hij gelijk gaat krijgenquote:En vervolgens blijft Eppie maar in je sig staan.
Zoals ik al postte, denk ik nog naquote:Ik heb de hoop opgegeven.
Ja. Ocean's Eleven was nog wel aardig.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:22 schreef broer het volgende:
Ik heb trouwens vanavond Ocean's Twelve gehuurd. (Wat een verwennerij!)
Is het slecht van me dat ik die film gewoon erg leuk vind?
quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
Ja. Ocean's Eleven was nog wel aardig.
Ja, lul je er maar uit. Danny dat je er rondloopt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:22 schreef Lamon het volgende:
Ehm, even ter rectificatie, het gehandicaptenbegeleiders concept was een willekeurig voorbeeld wat geenszins op deze situatie doelt.
Ik schrijf teveel vanuit mijn eigen perceptie, en voordat je het weet noem ik broer een gehandicapte, wat uiteraard niet het geval is.
Dat is toch prima? Waarom vraag je dan aan ons of je slecht bentquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:27 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Ik vond hem lekker ontspannend!
Foute smiley. Niet alleen achter die zin. Overal.quote:
Ik merk het wel als je tot inkeer komt.quote:Zoals ik al postte, denk ik nog na![]()
Weet ik veel. Je moet toch érgens over praten hier?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:29 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is toch prima? Waarom vraag je dan aan ons of je slecht bent![]()
Oh. Nou, denk er zelf dan maar eenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:29 schreef broer het volgende:
[..]
Foute smiley. Niet alleen achter die zin. Overal.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:28 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, lul je er maar uit. Danny dat je er rondloopt.
Heb je;quote:
Zal ik doen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
Oh. Nou, denk er zelf dan maar eenbij.
Of een![]()
Of een![]()
Ik ook. Ik heb em zelfs gekocht.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:33 schreef Tijn het volgende:
Ik heb vanavond weer eens naar Speed gekeken. Daar kan ik dan nog wel om lachen.
Kijk, en daarom vroeg ik dus of het slecht van me was. Het verhaal stelt maar weinig voor en ze hadden het eigenlijk bij Ocean's Eleven moeten houden. Dat zie ik ook wel. Dus ik wist dat er dit soort reacties zouden komen. Maar stiekem heb ik gewoon gelachen. Puur omdat het script in detail erg goed is. Of ben ik daar ook al de enige in?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:32 schreef Tijn het volgende:
IR heeft me ooit aangeraden naar Ocean's Twelve te gaan. Toen ik de bioscoop uitliep heb ik 'em direct opgebeld en 'em de huid volgescholden. Nadat ik klaar was met kotsen, uiteraard.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:33 schreef broer het volgende:
En ik zal ook iets minder chagrijnig doen.
The Machinist heb ik gezien, de rest niet. Maar als dat jouw idee van een ontspannende film is, wil ik niet weten wat jij zware films vindt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:32 schreef Lamon het volgende:
Heb je;
-The Machinist
-Mysterious Skin
-House of Sand and Fog
-The Weather Man
-You and me and everyone we know
gezien?
Om maar wat films van het afgelopen jaar of zo te noemen.
Zo nee, er zitten 2 best ontspannende films bij, om de anderen te compenseren.
Voor de ultieme ervaring zou ik ze allemaal achter elkaar kijken.
En dan die one liner van relationships under stress never last.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:38 schreef Tijn het volgende:
Het mooiste moment vind ik (buiten de geniale bus-spring-actie natuurlijk) wanneer blijkt dat niet alleen de snelweg, maar ook de rails van de metro niet is afgemaakt. En dat de compleet kapotte metro niet meer kan remmen, zelfs niet met de noodrem, maar wel in staat is om nog even zo hard te gaan dat 'ie door een muur heen op straat kan belanden
Nee, zo erg is het niet met me.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:38 schreef broer het volgende:
The Machinist heb ik gezien, de rest niet. Maar als dat jouw idee van een ontspannende film is, wil ik niet weten wat jij zware films vindt.
Nog even los van het feit dat ik The Machinist flink overgewaardeerd vind. Maar daar hebben we het in het Machinist-topic al eens over gehad.
(De andere films gaan op het lijstje. Moet ik verdomme morgen wéér naar de videotheek.)
De hele film slaat echt helemaal nergens op. Als ze die belachelijke stunt op het eind niet hadden gedaan ("Zeg, je lijkt eigenlijk best veel op Julia Roberts... misschien kun je doen alsof je het bent!"), was het misschien slechts een matige film geworden. Maar met zo'n miserabele plotwending, blijft er wat mij betreft niets over om voor in de bioscoop te blijven zitten. Wat een zelf-geilerij zeg.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:36 schreef broer het volgende:
[..]
Kijk, en daarom vroeg ik dus of het slecht van me was. Het verhaal stelt maar weinig voor en ze hadden het eigenlijk bij Ocean's Eleven moeten houden. Dat zie ik ook wel. Dus ik wist dat er dit soort reacties zouden komen. Maar stiekem heb ik gewoon gelachen. Puur omdat het script in detail erg goed is. Of ben ik daar ook al de enige in?
Dit meen je niet echt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:44 schreef Tijn het volgende:
En sowieso... waarom valt het op dat Julia Roberts op Julia Roberts lijkt, maar niet dat Brad Pitt en Matt Damon best iets weg hebben van Brad Pitt en Matt Damon? En George Clooney had best voor George Clooney door kunnen gaan!
Nee, het is lol alom in die film.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:45 schreef Tijn het volgende:
House of Sand and Fog ligt toch ook niet zo zwaar op de maag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |