Ik ben blij dat je me voor was.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:18 schreef broer het volgende:
Heb ik er ook weer eens eentje geopend.
Hier of in Ire verbrand?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:21 schreef broer het volgende:
[..]
Overleden en inmiddels alweer een maand of twee geleden gecremeerd.
De tijd vliegt..quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:21 schreef broer het volgende:
[..]
Overleden en inmiddels alweer een maand of twee geleden gecremeerd.
Ik geloof dat ik me aangesproken zou voelen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:21 schreef Lamon het volgende:
Achteraf gezien misschien niet helemaal de juiste insteek, wat overenthousiast enzo..
Heb je een brommer ja?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:23 schreef broer het volgende:
Ik geloof dat ik me aangesproken zou voelen.
Hij werd er flink duizelig van, meen ik me te herinneren.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:21 schreef broer het volgende:
We hebben Drs. P gedraaid.
Nuancering, broer, nuancering.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:26 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil graag hoi en doei zeggen tegen mensen.
Ik gok dat er een paar FA's je oranje kleurtje hebben genuanceerd.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:30 schreef Lamon het volgende:
Ik heb trouwens uren geleden al mijn oranje kleurtje aangevraagd. Jezus mensen, hoe moeilijk kan het zijn...
Sigaretten zijn voor luie hippies.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:34 schreef broer het volgende:
Goed. Ik begin wartaal uit te slaan.
Ik lees nog één sigaret mee en dan ga ik slapen.
Doei.
Aangezien je samen met mij de enige participant lijkt te zijn, zou ik niet teveel verwachten van dat meelezen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:34 schreef broer het volgende:
Ik lees nog één sigaret mee en dan ga ik slapen.
Doei.
Klopt. Maar 'sjekkie' is zo'n lelijk woord. Vandaar.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:36 schreef cerror het volgende:
Echte mannen kauwen of draaien shag.
Ik zorg even voor mijn eigen leesmateriaal.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:37 schreef Lamon het volgende:
Aangezien je samen met mij de enige participant lijkt te zijn, zou ik niet teveel verwachten van dat meelezen.
Dan noem je het geen sjekkie maar gewoon een ambachtelijke lichte sigaar.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:39 schreef broer het volgende:
[..]
Klopt. Maar 'sjekkie' is zo'n lelijk woord. Vandaar.
Nee, maar ook zeker niet de laatste...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:43 schreef Croupouque het volgende:
Stel nou dat ik tijdelijk overstap naar het Gordon en Joling-niveau en hier 'semi-snikkeltijd' schrijf, ben ik dan de eerste die deze flauwe opmerking over IR's besnijdenis maakt?
Het feit dat hij in mijn hoofd wél hilarisch was, daar put ik ook moed en een zekere vorm van geruststelling uit.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, maar ook zeker niet de laatste...
Daar kun je ook moed uit putten, als je wilt, hoe dubieus dat ook klinkt.
Daarom is narcisme ook zo'n geslaagde eigenschapquote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:47 schreef Croupouque het volgende:
Het feit dat hij in mijn hoofd wél hilarisch was, daar put ik ook moed en een zekere vorm van geruststelling uit.
Stel je voor dat je een jaar of 95 bent, je hebt niks en niemand meer om voor te leven, de verpleegster heeft net je luier verschoond en rijdt je even naar buiten om een kwartiertje te luchten. Dan zit je daar; óp, uitgeleefd en versleten, maar de glimlach op je kwijlende mond verraadt de ware narcist die ergens diep binnenin dat droge uitgemergelde oude lichaam zichzelf nog steeds vermaakt met grapjes over snikkels en retestrakke verpleegsterbilletjes, tot het (niet zo) bittere eind. Zwijmel.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Daarom is narcisme ook zo'n geslaagde eigenschap
Het stelt je nooit teleur.
Ware het niet dat de levensverwachting van een narcist vaak wat lager ligt, omdat hij altijd overtuigd is van het feit dat zijn levenswijze de juiste is, en zich dus niets aantrekt van andermans advies.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:59 schreef Croupouque het volgende:
Stel je voor dat je een jaar of 95 bent, je hebt niks en niemand meer om voor te leven, de verpleegster heeft net je luier verschoond en rijdt je even naar buiten om een kwartiertje te luchten. Dan zit je daar; óp, uitgeleefd en versleten, maar de glimlach op je kwijlende mond verraadt de ware narcist die ergens diep binnenin dat droge uitgemergelde oude lichaam zichzelf nog steeds vermaakt met grapjes over snikkels en retestrakke verpleegsterbilletjes, tot het (niet zo) bittere eind. Zwijmel.
Juist!!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:25 schreef broer het volgende:
[..]
Hij werd er flink duizelig van, meen ik me te herinneren.
Gadverdamme!! Eenheidsworst!!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:30 schreef Lamon het volgende:
Ik heb trouwens uren geleden al mijn oranje kleurtje aangevraagd. Jezus mensen, hoe moeilijk kan het zijn...
quote:Op maandag 19 juni 2006 02:13 schreef ElizabethR het volgende:
Het is hier nu 01:13 uur, en mijn zoon kwam zojuist zijn bed uit om te vragen waarom ik zo zat te schateren!!!!! Met tranen in mijn ogen vertelde ik hem : 'Dat komt door broer en Drs. P.'
Hij was fijn!!quote:
Ik heb altijd een enorme hekel gehad aan solo's. Dat zal er deels mee te maken hebben dat ik er nooit goed genoeg voor ben geweest. (Was altijd een slaggitarist pur sang.) Maar meestal vind ik het ook erg saai.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:21 schreef ElizabethR het volgende:
Michael, de gitartist, draaide er bij 'comfortably numb' een solo uit, niet normaal meer. 20 Minuten! Ik heb genoten!!!!!!
De schade valt mee.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:28 schreef sig000 het volgende:
Heb ik nu een deel gemist of valt de schade mee?
Ik heb er een gedeelte van opgenomen, zal je het filmpje wel mailenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:40 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb altijd een enorme hekel gehad aan solo's. Dat zal er deels mee te maken hebben dat ik er nooit goed genoeg voor ben geweest. (Was altijd een slaggitarist pur sang.) Maar meestal vind ik het ook erg saai.
Wel leuk dat ze bij je thuis repeteren. Elke week een gratis optreden!
Het zijn toch wel beroemdheden, hè? Met amateurs kan ik niks.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:43 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb er een gedeelte van opgenomen, zal je het filmpje wel mailen
Toch worden er steeds meer amateurs beroemd.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:44 schreef broer het volgende:
[..]
Het zijn toch wel beroemdheden, hè? Met amateurs kan ik niks.
Ik leef in een steeds grotere poel des verderfs, sig. Het wordt er allemaal niet leuker op.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:48 schreef sig000 het volgende:
Toch worden er steeds meer amateurs beroemd.Hoe ga je daar dan mee om?
![]()
Oké, dan mail ik je nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:44 schreef broer het volgende:
[..]
Het zijn toch wel beroemdheden, hè? Met amateurs kan ik niks.
Ik denk dat ik 't begrijp. Het is lastig om vanuit die poel een wat toffere poel buiten te krijgen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:49 schreef broer het volgende:
[..]
Ik leef in een steeds grotere poel des verderfs, sig. Het wordt er allemaal niet leuker op.
Nee broer, ik ga jou geen solo van 1,5 minuut aandoenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:57 schreef broer het volgende:
[..]
(Echt niet? Zelfs niet als ik maar een grapje maak?)
Voor ik deze post nogmaals ga lezen wil ik eerst je promillage weten, zodat ik kan inschatten of het überhaupt wel zinvol is om hem nogmaals te lezen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:58 schreef sig000 het volgende:
Ik denk dat ik 't begrijp. Het is lastig om vanuit die poel een wat toffere poel buiten te krijgen.
Gelijk krijg je allerlei whirlpoels,bubbelpools en golfslagpoels kunstmatig in stand gehouden en het oudere Nederlandse woord: poel gaat geheel verloren.
Dat vind ik dan wel weer lief van je.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:01 schreef ElizabethR het volgende:
Nee broer, ik ga jou geen solo van 1,5 minuut aandoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |