abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40687359
Hallo, ik heb wel eens foto's gezien van mensen die met ducktape aan de muur geplakt zijn.
En nu vraag ik me af wat de beste manier is om iemand vast te tapen zodat die eraan blijft hangen.
Uiteraard leggen we voor zijn sufferd een aantal kussens neer op de grond, dus mocht hij vallen :p...
We twijvelen alleen of we iemand van top tot teen (lees: schouders tot voeten) zullen intapen. Wordt dat niet te warm?

En wat zijn jullie tips dan om het gewoon GOED te doen? Veel mensen hebben dat al gedaan volgens google-images en google video's en youtube pics en video's etc...
pi_40687482
ik zou gewoon 15 "strepen" tape gebruiken overdwars over het lichaam, en dan die strepen op het plafond nog 1x met een streep aan beide kanten overdwars...

denk dat 1 zo'n streep wel 8 kg moet kunnen dragen, dan mag iemand dus tot 120 kilo wegen
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_40687797
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ik zou gewoon 15 "strepen" tape gebruiken overdwars over het lichaam, en dan die strepen op het plafond nog 1x met een streep aan beide kanten overdwars...

denk dat 1 zo'n streep wel 8 kg moet kunnen dragen, dan mag iemand dus tot 120 kilo wegen
Hoe bedoel je: Plafond?
We gaan iemand aan de muur hangen, niet aan het plafond (hoewel dat ook l33t is, maar risicovoller)
pi_40687841
Je kunt natuurlijk ook een Tekker en dan tegen het plafond nieten.. aan zijn kleren.. dat lijkt me ook wel vet.. of met constructielijm.. iemant ertegen zetten..
pi_40687938
Wat is een Tekker?
En nogmaals. We gaan iemand aan de muur hangen, niet aan het plafond.
pi_40687963
even op een klein krukje tegen de muur laten staan, dan zoveel mogelijk ducktape horizontaal over de persoon heen doen en verticaal ducktape bij de uiteinden zodat de tape ook aan de muur goed blijft zitten, verder een goede achtergrond gebruiken wat goed blijft plakken , en dan gewoon een hele bende ducktape er over heen en dan het krukje weghale:)
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_40688012
@Boem-dikkie, dat is ong dezelfde constructie als ik beschreef

@GSMBoy: Plafond lijkt mij even risicovol omdat het makkelijker plannen is waar iemand evt. terecht kan komen
pi_40688134
Maar is het nou gevaarlijker om iemand helemaal te tapen? van schouderbladen tot voeten? Of is het veiliger om met een paar stroken te tapen?
Verder moet die persoon ook niet stikken ofzo door onderuit te zakken en netjes kunnen staan tegen de muur ofzo
Hoe kan je dat aanpakken?
pi_40688633
Ik zou eerst één keer rondom onder de oksels doorgaan met de tape, en deze uiteinde toch wel 60 cm ver op de muur plakken. Daarna allemaal stroken met steeds 15 cm er tussen ofzo over het lichaam, ook tot zeker 60 cm van het lichaam af op de muur laten eindigen. Dan over de uisteeksels van tape na 30cm een strook in de lengte en "over" het uiteinde ook nog een strook in de lengte (om te voorkomen dat de tape nabij het lichaam of aan het einde loslaat).

Dat zou het wel moeten doen denk ik zo
pi_40688948
Ok, maar ook onder de voeten dan door en weer naar boven aan? Een soort 'V maken dus?'
pi_40689145
Wikkel tape onder de okses van je object door,
Zet die gene op een krukje
Plak de uiteinde van je wikkel op de muur (tot ver naast het lichaam)
Leg horizontale banen tape over het lichaam tot ver ernaast
Leg nu 2 verticale banen aan iedere kant over de tape heen, om het gewicht te dragen
Haal het krukje weg..
pi_40698567
Maar is het nou wel gevaarlijk om iemand helemaal van schouders tot tenen in te mummificeren aan de muur? Of is het veiliger om een paar stroken te doen, zodat je nog wat huid-adem-ruimte hebt?
Toch zie ik het wel eens op foto's dat ze een tijdje aan de muur hangen helemaal gemummificeerd.
Of ademt de huid nog goed als je met ducktape aan de muur hangt als een mummy?
  Redactie Frontpage vrijdag 11 augustus 2006 @ 01:08:33 #13
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_40699002
Dit was gisteren nog bij 'Brainiacs' op Discovery. Maar die kerel bleef niet lang hangeb geloof ik. Maar ze hadden het eerder al es geprobeerd met Ducktape, en toen hing hij nog wel een poosje.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_40699054
Heeft iemand foto's van voorbeelden?
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_40699426
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 01:08 schreef Djeez het volgende:
Dit was gisteren nog bij 'Brainiacs' op Discovery. Maar die kerel bleef niet lang hangeb geloof ik. Maar ze hadden het eerder al es geprobeerd met Ducktape, en toen hing hij nog wel een poosje.
kan ik die aflevering nog terugzien?
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 01:10 schreef El_Rolando het volgende:
Heeft iemand foto's van voorbeelden?
genoeg foto's hier, denk ik zo
pi_40699527
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 00:52 schreef GSMboy het volgende:
Maar is het nou wel gevaarlijk om iemand helemaal van schouders tot tenen in te mummificeren aan de muur? Of is het veiliger om een paar stroken te doen, zodat je nog wat huid-adem-ruimte hebt?
Toch zie ik het wel eens op foto's dat ze een tijdje aan de muur hangen helemaal gemummificeerd.
Of ademt de huid nog goed als je met ducktape aan de muur hangt als een mummy?
Volgens de Mythbusters (nog zo'n programma) is dat Goldfinger-verhaal onzin (als ik het me goed herinner, pin me d'r niet op vast ).
pi_40704087
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 01:26 schreef Bigs het volgende:

[..]

Volgens de Mythbusters (nog zo'n programma) is dat Goldfinger-verhaal onzin (als ik het me goed herinner, pin me d'r niet op vast ).
Maar verf en tape laat de huis allebij toch ademen, of niet?
En krijg je het niet een beetje warm verder als je gemummificeerd bent en aan de muur hangt??
  Redactie Frontpage vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:07:00 #18
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_40709233
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 01:22 schreef GSMboy het volgende:

[..]

kan ik die aflevering nog terugzien?
[..]

genoeg foto's hier, denk ik zo
Geen flauw idee, ms moet je es op hun site kijken.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:43:36 #19
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_40710392
Ik heb het ook een keer op school gedaan bij CKV ( ) en je moet gewoon die gozer helemaal intapen gegarandeerd dat ie er dan eeuwig blijft hangen
ff wachten nog
pi_40710905
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:43 schreef Game_Error het volgende:
Ik heb het ook een keer op school gedaan bij CKV ( ) en je moet gewoon die gozer helemaal intapen gegarandeerd dat ie er dan eeuwig blijft hangen
We hebben een tapert..
Heb je ook pics ervan .. En wat vond je CKV-leraar/lerares ervan ...
pi_40715084
En ja, ik ben ook wel eens getaped met tekene met normaal plakband:) Leuk joh
pi_40717308
brainiac teste welke de sterkste tape is...sommige tape kon je volledig ingetaped 2 minuten ondersteboven blijven hangen onder een tafel, maar met de echte ductape echt eeuwig
pi_40731208
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 17:16 schreef Cyaa het volgende:
brainiac teste welke de sterkste tape is...sommige tape kon je volledig ingetaped 2 minuten ondersteboven blijven hangen onder een tafel, maar met de echte ductape echt eeuwig
Iemand een herhalinkje van die aflevering? Ik heb hem niet gevonden.
pi_40779654
Niemand?

Trouwens, maar ik vroeg me af, als je helemaal gemumificeerd bent, krijg je het niet warm ofz o?
  zondag 13 augustus 2006 @ 22:36:45 #25
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_40779726
Verander je nick en ik help je.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')