Hoe bedoel je: Plafond?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ik zou gewoon 15 "strepen" tape gebruiken overdwars over het lichaam, en dan die strepen op het plafond nog 1x met een streep aan beide kanten overdwars...
denk dat 1 zo'n streep wel 8 kg moet kunnen dragen, dan mag iemand dus tot 120 kilo wegen![]()
kan ik die aflevering nog terugzien?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:08 schreef Djeez het volgende:
Dit was gisteren nog bij 'Brainiacs' op Discovery. Maar die kerel bleef niet lang hangeb geloof ik. Maar ze hadden het eerder al es geprobeerd met Ducktape, en toen hing hij nog wel een poosje.
genoeg foto's hier, denk ik zoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:10 schreef El_Rolando het volgende:
Heeft iemand foto's van voorbeelden?![]()
Volgens de Mythbusters (nog zo'n programma) is dat Goldfinger-verhaal onzin (als ik het me goed herinner, pin me d'r niet op vastquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:52 schreef GSMboy het volgende:
Maar is het nou wel gevaarlijk om iemand helemaal van schouders tot tenen in te mummificeren aan de muur? Of is het veiliger om een paar stroken te doen, zodat je nog wat huid-adem-ruimte hebt?
Toch zie ik het wel eens op foto's dat ze een tijdje aan de muur hangen helemaal gemummificeerd.
Of ademt de huid nog goed als je met ducktape aan de muur hangt als een mummy?
Maar verf en tape laat de huis allebij toch ademen, of niet?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:26 schreef Bigs het volgende:
[..]
Volgens de Mythbusters (nog zo'n programma) is dat Goldfinger-verhaal onzin (als ik het me goed herinner, pin me d'r niet op vast).
Geen flauw idee, ms moet je es op hun site kijken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:22 schreef GSMboy het volgende:
[..]
kan ik die aflevering nog terugzien?
[..]
genoeg foto's hier, denk ik zo
We hebben een tapert..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:43 schreef Game_Error het volgende:
Ik heb het ook een keer op school gedaan bij CKV () en je moet gewoon die gozer helemaal intapen gegarandeerd dat ie er dan eeuwig blijft hangen
Iemand een herhalinkje van die aflevering? Ik heb hem niet gevonden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:16 schreef Cyaa het volgende:
brainiac teste welke de sterkste tape is...sommige tape kon je volledig ingetaped 2 minuten ondersteboven blijven hangen onder een tafel, maar met de echte ductape echt eeuwig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |