Eens.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
En Youp is stom hoor, Marble.
Jij was al naar bedquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:03 schreef tong80 het volgende:
Tong is gewoon de held van de avond. Ik ga weer liggen
De blaas is echt het eerste wat gaat he?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:05 schreef tong80 het volgende:
Ja moest pissen ik ben oud kan over een aar uur weer gebeuren
Ik niet. Je leest je maar in, lui varken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:11 schreef broer het volgende:
Moet ik nou echt heel Fok! weer doorploegen om erachter te komen wat tong dan nu weer heeft uitgevreten? Of gaat iemand het me vertellen?
Jij hebt vrienden met wie je naar Landal Green Parcs gaat. Hoe vaak ze naar de wc gaan, lijkt me toch wel het láátste waar je je druk over moet maken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:08 schreef Lamon het volgende:
Ik merk het ook in mijn vriendenkring. Ze blijven maar naar de wc gaan.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
Tong levert al zijn posts in als.....
Hm... Welke conclusie moet ik nu trekken uit deze twee posts?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:12 schreef Lamon het volgende:
Ik niet. Je leest je maar in, lui varken.
Ik ben gek op camp.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:12 schreef broer het volgende:
Jij hebt vrienden met wie je naar Landal Green Parcs gaat. Hoe vaak ze naar de wc gaan, lijkt me toch wel het láátste waar je je druk over moet maken.
Dat je meer aan mij hebt dan aan Lamon. Zoals gewoonlijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:13 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Hm... Welke conclusie moet ik nu trekken uit deze twee posts?
Ik leer hem zelfredzaamheid, dat is veel nuttiger dan het antwoord gewoon vertellen, vraag het maar aan gehandicaptenbegeleiders.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat je meer aan mij hebt dan aan Lamon. Zoals gewoonlijk![]()
Pff... Wanneer heb ik ooit iets aan jou gehad, dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:15 schreef Wickedangel het volgende:
Dat je meer aan mij hebt dan aan Lamon. Zoals gewoonlijk![]()
Dit is FOK! Zie jij hier veel gehandicaptenbegeleidersquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik leer hem zelfredzaamheid, dat is veel nuttiger dan het antwoord gewoon vertellen, vraag het maar aan gehandicaptenbegeleiders.
Het 'give a man a fish / teach him how to fish'-verhaal komt op hetzelfde neer. Maar op de een of andere manier klinkt dat toch sympathieker dan wat jij nu zegt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:16 schreef Lamon het volgende:
Ik leer hem zelfredzaamheid, dat is veel nuttiger dan het antwoord gewoon vertellen, vraag het maar aan gehandicaptenbegeleiders.
Ik denk diep na of ik hiervan mijn nieuwe sig maak.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:17 schreef broer het volgende:
[..]
Pff... Wanneer heb ik ooit iets aan jou gehad, dan?
Dat zeg je over alles wat ik post. En vervolgens blijft Eppie maar in je sig staan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:19 schreef Wickedangel het volgende:
Ik denk diep na of ik hiervan mijn nieuwe sig maak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |