Ik niet. Je leest je maar in, lui varken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:11 schreef broer het volgende:
Moet ik nou echt heel Fok! weer doorploegen om erachter te komen wat tong dan nu weer heeft uitgevreten? Of gaat iemand het me vertellen?

Jij hebt vrienden met wie je naar Landal Green Parcs gaat. Hoe vaak ze naar de wc gaan, lijkt me toch wel het láátste waar je je druk over moet maken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:08 schreef Lamon het volgende:
Ik merk het ook in mijn vriendenkring. Ze blijven maar naar de wc gaan.

quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
Tong levert al zijn posts in als.....
Hm... Welke conclusie moet ik nu trekken uit deze twee posts?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:12 schreef Lamon het volgende:
Ik niet. Je leest je maar in, lui varken.

Ik ben gek op camp.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:12 schreef broer het volgende:
Jij hebt vrienden met wie je naar Landal Green Parcs gaat. Hoe vaak ze naar de wc gaan, lijkt me toch wel het láátste waar je je druk over moet maken.

Dat je meer aan mij hebt dan aan Lamon. Zoals gewoonlijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:13 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Hm... Welke conclusie moet ik nu trekken uit deze twee posts?

Ik leer hem zelfredzaamheid, dat is veel nuttiger dan het antwoord gewoon vertellen, vraag het maar aan gehandicaptenbegeleiders.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat je meer aan mij hebt dan aan Lamon. Zoals gewoonlijk![]()

Pff... Wanneer heb ik ooit iets aan jou gehad, dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:15 schreef Wickedangel het volgende:
Dat je meer aan mij hebt dan aan Lamon. Zoals gewoonlijk![]()

Dit is FOK! Zie jij hier veel gehandicaptenbegeleidersquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik leer hem zelfredzaamheid, dat is veel nuttiger dan het antwoord gewoon vertellen, vraag het maar aan gehandicaptenbegeleiders.

Het 'give a man a fish / teach him how to fish'-verhaal komt op hetzelfde neer. Maar op de een of andere manier klinkt dat toch sympathieker dan wat jij nu zegt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:16 schreef Lamon het volgende:
Ik leer hem zelfredzaamheid, dat is veel nuttiger dan het antwoord gewoon vertellen, vraag het maar aan gehandicaptenbegeleiders.

Ik denk diep na of ik hiervan mijn nieuwe sig maak.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:17 schreef broer het volgende:
[..]
Pff... Wanneer heb ik ooit iets aan jou gehad, dan?

Dat zeg je over alles wat ik post. En vervolgens blijft Eppie maar in je sig staan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:19 schreef Wickedangel het volgende:
Ik denk diep na of ik hiervan mijn nieuwe sig maak.

Ja.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:22 schreef broer het volgende:
Is het slecht van me dat ik die film gewoon erg leuk vind?

Omdat je zo geestig bentquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:21 schreef broer het volgende:
[..]
Dat zeg je over alles wat ik post.
Omdat hij gelijk gaat krijgenquote:En vervolgens blijft Eppie maar in je sig staan.
Zoals ik al postte, denk ik nog naquote:Ik heb de hoop opgegeven.

Ja. Ocean's Eleven was nog wel aardig.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:22 schreef broer het volgende:
Ik heb trouwens vanavond Ocean's Twelve gehuurd. (Wat een verwennerij!)
Is het slecht van me dat ik die film gewoon erg leuk vind?

quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
Ja. Ocean's Eleven was nog wel aardig.

Ja, lul je er maar uit. Danny dat je er rondloopt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:22 schreef Lamon het volgende:
Ehm, even ter rectificatie, het gehandicaptenbegeleiders concept was een willekeurig voorbeeld wat geenszins op deze situatie doelt.
Ik schrijf teveel vanuit mijn eigen perceptie, en voordat je het weet noem ik broer een gehandicapte, wat uiteraard niet het geval is.

Dat is toch prima? Waarom vraag je dan aan ons of je slecht bentquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:27 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Ik vond hem lekker ontspannend!

Foute smiley. Niet alleen achter die zin. Overal.quote:
Ik merk het wel als je tot inkeer komt.quote:Zoals ik al postte, denk ik nog na![]()

Weet ik veel. Je moet toch érgens over praten hier?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:29 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is toch prima? Waarom vraag je dan aan ons of je slecht bent![]()

Oh. Nou, denk er zelf dan maar eenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:29 schreef broer het volgende:
[..]
Foute smiley. Niet alleen achter die zin. Overal.

quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:28 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, lul je er maar uit. Danny dat je er rondloopt.

Heb je;quote:

Zal ik doen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
Oh. Nou, denk er zelf dan maar eenbij.
Of een![]()
Of een![]()

Ik ook. Ik heb em zelfs gekocht.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:33 schreef Tijn het volgende:
Ik heb vanavond weer eens naar Speed gekeken. Daar kan ik dan nog wel om lachen.

Kijk, en daarom vroeg ik dus of het slecht van me was. Het verhaal stelt maar weinig voor en ze hadden het eigenlijk bij Ocean's Eleven moeten houden. Dat zie ik ook wel. Dus ik wist dat er dit soort reacties zouden komen. Maar stiekem heb ik gewoon gelachen. Puur omdat het script in detail erg goed is. Of ben ik daar ook al de enige in?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:32 schreef Tijn het volgende:
IR heeft me ooit aangeraden naar Ocean's Twelve te gaan. Toen ik de bioscoop uitliep heb ik 'em direct opgebeld en 'em de huid volgescholden. Nadat ik klaar was met kotsen, uiteraard.

quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:33 schreef broer het volgende:
En ik zal ook iets minder chagrijnig doen.

The Machinist heb ik gezien, de rest niet. Maar als dat jouw idee van een ontspannende film is, wil ik niet weten wat jij zware films vindt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:32 schreef Lamon het volgende:
Heb je;
-The Machinist
-Mysterious Skin
-House of Sand and Fog
-The Weather Man
-You and me and everyone we know
gezien?
Om maar wat films van het afgelopen jaar of zo te noemen.
Zo nee, er zitten 2 best ontspannende films bij, om de anderen te compenseren.
Voor de ultieme ervaring zou ik ze allemaal achter elkaar kijken.

En dan die one liner van relationships under stress never last.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:38 schreef Tijn het volgende:
Het mooiste moment vind ik (buiten de geniale bus-spring-actie natuurlijk) wanneer blijkt dat niet alleen de snelweg, maar ook de rails van de metro niet is afgemaakt. En dat de compleet kapotte metro niet meer kan remmen, zelfs niet met de noodrem, maar wel in staat is om nog even zo hard te gaan dat 'ie door een muur heen op straat kan belanden

Nee, zo erg is het niet met me.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:38 schreef broer het volgende:
The Machinist heb ik gezien, de rest niet. Maar als dat jouw idee van een ontspannende film is, wil ik niet weten wat jij zware films vindt.
Nog even los van het feit dat ik The Machinist flink overgewaardeerd vind. Maar daar hebben we het in het Machinist-topic al eens over gehad.
(De andere films gaan op het lijstje. Moet ik verdomme morgen wéér naar de videotheek.)

De hele film slaat echt helemaal nergens op. Als ze die belachelijke stunt op het eind niet hadden gedaan ("Zeg, je lijkt eigenlijk best veel op Julia Roberts... misschien kun je doen alsof je het bent!"), was het misschien slechts een matige film geworden. Maar met zo'n miserabele plotwending, blijft er wat mij betreft niets over om voor in de bioscoop te blijven zitten. Wat een zelf-geilerij zeg.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:36 schreef broer het volgende:
[..]
Kijk, en daarom vroeg ik dus of het slecht van me was. Het verhaal stelt maar weinig voor en ze hadden het eigenlijk bij Ocean's Eleven moeten houden. Dat zie ik ook wel. Dus ik wist dat er dit soort reacties zouden komen. Maar stiekem heb ik gewoon gelachen. Puur omdat het script in detail erg goed is. Of ben ik daar ook al de enige in?

Dit meen je niet echt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:44 schreef Tijn het volgende:
En sowieso... waarom valt het op dat Julia Roberts op Julia Roberts lijkt, maar niet dat Brad Pitt en Matt Damon best iets weg hebben van Brad Pitt en Matt Damon? En George Clooney had best voor George Clooney door kunnen gaan!

Nee, het is lol alom in die film.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:45 schreef Tijn het volgende:
House of Sand and Fog ligt toch ook niet zo zwaar op de maag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |