Ik moet ook toegeven dat ik er neit lang naar geluisterd heb. Maar ik ben sowieso lastig, want ik was The Prodigy ook helemaal zat na 20 minuten, dus terwijl mijn vrienden uit hun dak gingen liep ik rond met een flesje water en kwam ik toevallig Tijn tegen (hetgeen wel weer erg gezellig was).quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omdat dat voor mij een stuk leuker geweest zou zijn, dan wat ik wel gedaan heb.
The Gathering niet boeiend?
Echt niet?
Ik kan er live geen genoeg van krijgen.
Het was wel raar, want Relax begon vlak na Radiohead. Maar op een of andere manier verliep die overgang van dromerige deprimuziek naar uitbundige funk heel gemakkelijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:19 schreef broer het volgende:
Jezus, I.R. Zelfs Green Lizard. Dat doet me bijna het vertrouwen in Sziget verliezen. En dat heeft nog wel de status van ultiem festival.
Ik vind het stiekem wel leuk voor Relax dat ze zo'n goeie live-reputatie hebben en zelfs daarginds zoveel mensen trekken, terwijl verder niemand ze kent. Ja, hoogstens van die single met Boris Bo-Rush. Dat hebben ze toch maar mooi voor elkaar gekregen.
Dat kan ik dan weer wel begrijpen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik moet ook toegeven dat ik er neit lang naar geluisterd heb. Maar ik ben sowieso lastig, want ik was The Prodigy ook helemaal zat na 20 minuten.
Geeft niet hoor. Ik trek Thom Yorke ook nog steeds niet, ondanks een tweede poging, dus ik kan je er zeker niet op aanvallen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:13 schreef broer het volgende:
Ik kan niet door dat jaren-tachtiggeluid heenluisteren, Lamon. Sorry. Het is me echt te synth, te gepolijst, te getoupeerd haar...
1993, 94, 95, 96, 97, 98quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:22 schreef tong80 het volgende:
Hier onder mijn relaas over 8 jaar Lowlands :
Bier
Drank
Zuipen
Drank
Alcohol
DeUs
Nee, dat snap ik nu wel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:28 schreef Lamon het volgende:
Geeft niet hoor. Ik trek Thom Yorke ook nog steeds niet
Maar Radiohead weer wel, dat is op zich dan weer gek.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:29 schreef broer het volgende:
Nee, dat snap ik nu wel.
Ik snap dan weer niet waar die Radiohead vereering vandaan komt wat ;t is gewoon een bandje wat al redelijk uitgekauwde muziek in een zogenaamd nieuw jasje laat horen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar Radiohead weer wel, dat is op zich dan weer gek.
Alhoewel, altijd maar een helft van iedere cd. Thom Yorke had waarschijnlijk veel invloed op de andere helft.
Jij bent na OK Computer opgehouden met luisteren?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:57 schreef sig000 het volgende:
t is gewoon een bandje wat al redelijk uitgekauwde muziek in een zogenaamd nieuw jasje laat horen.![]()
Nee ik heb mijn draaitafel weer werkend gekregen en vond mij LP's leuker dan Lowlands.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:02 schreef broer het volgende:
[..]
Jij bent na OK Computer opgehouden met luisteren?
Tip voor de Lowlandgangers. : Iggy Pop met the Stoogesquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:01 schreef broer het volgende:
En nog één.
Troy Von Balthazar - Took Some $$
Bier kost echt niets.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:16 schreef broer het volgende:
Zolang je nog bier hebt in de nacht, zal het allemaal wel goed komen.
Bij mij zitten de kosten vooral in restaurants, en activiteiten zoals poolen, bowlen, noem maar op.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:21 schreef broer het volgende:
Wat is dan wel een bourgondische levensstijl? Elke nacht toastjes met brie bij je bier? Of toch nog iets anders?
Bij mij is het omgekeerd. Ik ging vroeger zelden tot nooit ergens eten, maar het is er nu toch echt ingeslopen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:35 schreef broer het volgende:
Ik ben echt al meer dan een jaar niet meer echt naar een restaurant geweest. Terwijl ik daarvoor minimaal wekelijks ging. Mijn banksaldo is onder meer daardoor van 'min ont-zet-tend veel' naar 'min is-nog-te-doen' gegaan. Dat merk je echt.
Dat is dan ook wel het belangrijkste, maar concerten duren me te lang, en de kroeg is niet speciaal genoeg, dus ik zoek er dan toch weer steeds iets bij.quote:En activiteiten die veel geld kosten doe ik eigenlijk niet. Het komt bij mij meestal neer op concerten en kroegen.
Taxi's gebruik ik echt nooit. Ik woon in een behoorlijk kleine stad en ben binnen een half uur waar ik wil zijn. En als ik naar de stad ga, ben ik er in vijf minuten. Kan me wel voorstellen dat als je in een andere stad uitgaat, dat het dan duur wordt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:43 schreef Lamon het volgende:
Ik ben wel een beetje trots op het feit dat ik bijna nooit meer een taxi neem. Dat was echt te erg qua prijs/bate verhouding, gewoon alsof je geld uit het raam gooit..
Altijd zorgen dat ik de laatste bus haal.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:47 schreef broer het volgende:
Maar hoe doe je dat dan nu?
Ik drink, en maak vervolgens ernstige ongelukken in mijn eentje.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:57 schreef broer het volgende:
Lijkt me wel lastig.
Ik zou dan met de fiets gaan, geloof ik. Maar goed, ik zou er dan ook wel een fietstochtje van bijvoorbeeld een half uur voor over hebben om niet van een bus afhankelijk te zijn.
Welnee, dat zeg je maar. Je durft echt nog wel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:10 schreef broer het volgende:
Hm... Dat zijn opmerkingen die ik eigenlijk niet zou moeten lezen. Nu durf ik ook niet meer.
Nou ja, zo erg is het ook weer niet hoor.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:20 schreef broer het volgende:
Wat is er in hemelsnaam gebeurd dan?
Geloof ik geen tiet van..quote:
10 dagen is al te snel volgens I.R. , dus het wordt nog even lijden vrees ik.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:45 schreef broer het volgende:
Kan deze snel vol, trouwens?
Die e te veel doet zeer aan mijn taalgevoel.
Maar ergens is het ook wel weer educatief.quote:
Wat heerlijk!! Behalve van die friettent, danquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:12 schreef ElizabethR het volgende:
Het huis is leeg, kan opgeleverd worden. Ik ben heel drinken nu, want we hoeven niets meer te doen behalve genieten enzo. We gaan zometeen naar mijn zius in Maastricht en we nemen een tiet geld mee naar Ierland.
Joevchei!!
Nou nog even wadchten tot donderdag, dat ik dit kutland weer kan verlaten! Back to Eire![]()
P.S. Nog geen fatsoenlijke friettent gevoden!!![]()
Inderdaad!@!quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat heerlijk!! Behalve van die friettent, dan![]()
Ik vind het hier best leuk, meestal.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:12 schreef ElizabethR het volgende:
dit kutland
Slaap lekker en bon voyagequote:Op maandag 21 augustus 2006 01:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Inderdaad!@!
Maar ik ben werkelijk te dronken om nog iets zinnigs de typen, dus ik ga maar slapen. Weltrusten alvast voor WA, Tong, Ole, Sig, bwoew en I.R.
En Lamon kan de rimbam krijgen, hoewel ik wel van hem hoiu![]()
Ik ben hier ook happy, maar ik snap best dat ER liever in Ierland zit.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:25 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vind het hier best leuk, meestal.
Maar tof dat het goed is gegaan, ER.
Weer een zorg minderquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:29 schreef tong80 het volgende:
Trouwens ik heb de TT laten veranderen
In de zin van 'ik ben liever thuis' wel, ja. Maar dat bedoelt ze niet, geloof ik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben hier ook happy, maar ik snap best dat ER liever in Ierland zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |