Hij staat er wel mooi, vind ik.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
Dat hartje heb je er zelf bij gehallucineerd, hoor![]()
![]()
Jij bent ook lief.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Herman heet al jaren Herman, en dat wist ik al jaren
Herman is trouwens lief!!
Dankbaarheidquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:34 schreef broer het volgende:
[..]
Hmm... Tot ik erachter kom dat ik niet meer in jouw sig sta.
Gotsiedorie!
Dank, dank. Dank!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
Dankbaarheid![]()
Ik heb echt weeeeeeeeeeeeeeekenlang met jouw quotes rondgesjouwd.
Ik weet dat ik spijt ga krijgen van deze vraag, maar goed: waarom is A-ha een geweldige band? In hemelsnaam waarom?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:41 schreef Lamon het volgende:
Is het trouwens al tijd om iedereen hier te vertellen dat A-ha een geweldige band was in zijn tijd, of ben ik het dan echt aan het pushen?
'I call your name'.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:45 schreef broer het volgende:
[..]
Ik weet dat ik spijt ga krijgen van deze vraag, maar goed: waarom is A-ha een geweldige band? In hemelsnaam waarom?
Wat is dé tip voor het komend seizoen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo. Ik heb Sziget overleefd.
Je bent een zeikerd.quote:En 1 topic per tien dagen is nog steeds véél te veel.
Daar is 't echt te laat op de avond voor, sorry.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:57 schreef broer het volgende:
Cd in de computer, klik op 'convert to mp3', ga naar yousendit.com, upload het bestand.
Kind kan de was doen.
Natuurlijk waren dEUS en Radiohead geweldig, maar ik was vooral verrast door Relax. Dacht dat het niet zo boeiend zou zijn, maar het was echt een keigaaf en swingend optreden. Er werd een polonaise gelopen, er werd gecrowdsurft, er er werd gepogod, iedereen stond met z'n t-shirt boven z'n hoofd te zwaaien en ik stond bijna vooraan. Maar volgens mij is het muziek die niet-live niet zo boeiend is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:58 schreef broer het volgende:
[..]
Wat is dé tip voor het komend seizoen?
Nog minder?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
En 1 topic per tien dagen is nog steeds véél te veel.
Ik zet mijn geld op Lamon.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:59 schreef Wickedangel het volgende:
Daar is 't echt te laat op de avond voor, sorry.
Een jaar geleden en langer daarvoor deden we met gemak een paar weken tot een maand met een topic, Lamon. En soms nog veel langer. Fijne tijden waren dat.quote:
dEUS heb ik op Pinkpop nog gezien. Dat staat gewoon altijd! Radiohead al heel lang niet gezien. Daar ben ik wel weer eens benieuwd naar. Speelden ze veel nieuwe dingen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Natuurlijk waren dEUS en Radiohead geweldig, maar ik was vooral verrast door Relax. Dacht dat het niet zo boeiend zou zijn, maar het was echt een keigaaf en swingend optreden. Er werd een polonaise gelopen, er werd gecrowdsurft, er er werd gepogod, iedereen stond met z'n t-shirt boven z'n hoofd te zwaaien en ik stond bijna vooraan. Maar volgens mij is het muziek die niet-live niet zo boeiend is.
I don't wanna be a freak, but I can't help myself...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
En toch hou je van me.
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=8345CC142FC2B8D9quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:54 schreef broer het volgende:
Iemand aanwezig die even 'I call your name', 'Out of the blue comes green' en 'Manhattan Skyline' wil mp3'en en uploaden bij Yousendit.com?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:05 schreef Lamon het volgende:
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=8345CC142FC2B8D9
Wat win ik?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:01 schreef broer het volgende:
Ik zet mijn geld op Lamon.
Jij hebt makkelijk praten, jij komt hier eens in de zoveel tijd ons lekker maken. Wat moeten wij doen in de tussentijd?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Een jaar geleden en langer daarvoor deden we met gemak een paar weken tot een maand met een topic, Lamon. En soms nog veel langer. Fijne tijden waren dat.
Zo is dat.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:09 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten, jij komt hier eens in de zoveel tijd ons lekker maken. Wat moeten wij doen in de tussentijd?
Redelijk veel van HTTT, maar volgens mij niets écht nieuws. Eigenlijk hetzelfde als wat ze 2,5 jaar geleden in het Gelredome al speelden. Maar daarom niet minder tof. En bij dEUS had ik ook een bijzonder goede plek vrij vooraan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:04 schreef broer het volgende:
[..]
dEUS heb ik op Pinkpop nog gezien. Dat staat gewoon altijd! Radiohead al heel lang niet gezien. Daar ben ik wel weer eens benieuwd naar. Speelden ze veel nieuwe dingen?
Nou, er waren vooral schandalig veel Nederlanders (echt 20% van de mensen schatte ik). Ze stonden in de op één na grootste tent waar bv ook Wir Sind Helden stond, en ook op hetzelfde tijdslot van 11 uur. In het begin was het vrij leeg maar in no time was die tent echt heel vol, met bijna alleen maar Nederlanders. Verder stond The Gathering op het hoofdpodium, Green Lizard mocht doordat er een band uitviel ook nog op het hoofdpodium, verder had ik het Trio Johnny Rosenberg gezien in de Roma-tent, dat was ook heel tof omdat de tent uit z'n dak ging en ze echt heel verlegen waren. En verder Nederlandse Gospelnegerinnen, en wat DJ's, maar daar heb ik het nooit zo op.quote:Relax is live inderdaad fantastisch en op plaat maar middelmatig. Het verbaast me dat ze op Sziget stonden. Stonden er meer Nederlandse bands?
Ik geloof in periodieke onthouding, Lamon.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:09 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten, jij komt hier eens in de zoveel tijd ons lekker maken. Wat moeten wij doen in de tussentijd?
In andere infantiele topics posten of zoiets geks?
Nou moet het echt ophouden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wir Sind Helden..
The Gathering...
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nou moet het echt ophouden.
Ik ben mijn leven onnodig aan het vergooien geweest de afgelopen dagen, geloof ik...
Omdat dat voor mij een stuk leuker geweest zou zijn, dan wat ik wel gedaan heb.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoezo dat?
Ik moet ook toegeven dat ik er neit lang naar geluisterd heb. Maar ik ben sowieso lastig, want ik was The Prodigy ook helemaal zat na 20 minuten, dus terwijl mijn vrienden uit hun dak gingen liep ik rond met een flesje water en kwam ik toevallig Tijn tegen (hetgeen wel weer erg gezellig was).quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omdat dat voor mij een stuk leuker geweest zou zijn, dan wat ik wel gedaan heb.
The Gathering niet boeiend?
Echt niet?
Ik kan er live geen genoeg van krijgen.
Het was wel raar, want Relax begon vlak na Radiohead. Maar op een of andere manier verliep die overgang van dromerige deprimuziek naar uitbundige funk heel gemakkelijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:19 schreef broer het volgende:
Jezus, I.R. Zelfs Green Lizard. Dat doet me bijna het vertrouwen in Sziget verliezen. En dat heeft nog wel de status van ultiem festival.
Ik vind het stiekem wel leuk voor Relax dat ze zo'n goeie live-reputatie hebben en zelfs daarginds zoveel mensen trekken, terwijl verder niemand ze kent. Ja, hoogstens van die single met Boris Bo-Rush. Dat hebben ze toch maar mooi voor elkaar gekregen.
Dat kan ik dan weer wel begrijpen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik moet ook toegeven dat ik er neit lang naar geluisterd heb. Maar ik ben sowieso lastig, want ik was The Prodigy ook helemaal zat na 20 minuten.
Geeft niet hoor. Ik trek Thom Yorke ook nog steeds niet, ondanks een tweede poging, dus ik kan je er zeker niet op aanvallen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:13 schreef broer het volgende:
Ik kan niet door dat jaren-tachtiggeluid heenluisteren, Lamon. Sorry. Het is me echt te synth, te gepolijst, te getoupeerd haar...
1993, 94, 95, 96, 97, 98quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:22 schreef tong80 het volgende:
Hier onder mijn relaas over 8 jaar Lowlands :
Bier
Drank
Zuipen
Drank
Alcohol
DeUs
Nee, dat snap ik nu wel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:28 schreef Lamon het volgende:
Geeft niet hoor. Ik trek Thom Yorke ook nog steeds niet
Maar Radiohead weer wel, dat is op zich dan weer gek.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:29 schreef broer het volgende:
Nee, dat snap ik nu wel.
Ik snap dan weer niet waar die Radiohead vereering vandaan komt wat ;t is gewoon een bandje wat al redelijk uitgekauwde muziek in een zogenaamd nieuw jasje laat horen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar Radiohead weer wel, dat is op zich dan weer gek.
Alhoewel, altijd maar een helft van iedere cd. Thom Yorke had waarschijnlijk veel invloed op de andere helft.
Jij bent na OK Computer opgehouden met luisteren?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:57 schreef sig000 het volgende:
t is gewoon een bandje wat al redelijk uitgekauwde muziek in een zogenaamd nieuw jasje laat horen.![]()
Nee ik heb mijn draaitafel weer werkend gekregen en vond mij LP's leuker dan Lowlands.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:02 schreef broer het volgende:
[..]
Jij bent na OK Computer opgehouden met luisteren?
Tip voor de Lowlandgangers. : Iggy Pop met the Stoogesquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:01 schreef broer het volgende:
En nog één.
Troy Von Balthazar - Took Some $$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |