Hoe gaat het met je dochter? Ben stiekem toch wel erg benieuwd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:33 schreef ElizabethR het volgende:
-knip-
Hoi dat klinkt allemaal erg serieus en dat ben ik niet gewend.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:33 schreef ElizabethR het volgende:
Hai Sig en broer!!
Vandaag een lekker relaxed daggie gehad. We zijn ons kale huis ontvlucht en hebben de dag en avond doorgebracht bij mijn zus. Ik heb eindelijk mijn nieuwe nichtje van inmiddels 10 weken in levende lijve kunnen aanschouwen
Morgen nog wat boodschappen inslaan: hagelslag, zoute drop, rookworst en wat mixjes van Knor die je in Ierland niet vindt. Vandaag hebben we de volmacht voor het passeren van het huis getekend bij de notaris, en dan gaan we woensdag de allerlaatste dingen (matrassen!!) naar de stort brengen zodat we donderdag ochtend weer terug naar huis kunnen.
Ik ben er aan toe, lekker weer naar Ierland!
Met de neus op de feiten heet dat Broer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:06 schreef broer het volgende:Jullie hebben die arme jongen gewoon zitten te pesten.
[off-topic] Met mijn dochter gaat 't erg goed, ik sta er zelf van te kijken.[/off-topic]quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:36 schreef static het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je dochter? Ben stiekem toch wel erg benieuwd.
Die 2 vraagtekens of had je een andere vraag?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:10 schreef duivelinnetje het volgende:
??Wat betekent dat in goed Nederlands?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou en of!! Hoi hobje!![]()
Mijn huisje is weer als nieuw!
HOi!!
Alles goed met jou en de poezenbeestjes ?
sowwy.. kan niet editten.. hoi Hobje en sig!quote:
Ahh das helemaal kjoetquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:15 schreef sig000 het volgende:
Wat is dat toch met die poezenbeesten? We hadden wel een hele trouwe 20 jaar lang.Sopje
Die was echt Cool. ik heb 'r getrained om pootjes te geven en als ze zin had dat deeed ze 't.
![]()
![]()
haha geeft toch nietsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:14 schreef Ole het volgende:
[..]
sowwy.. kan niet editten.. hoi Hobje en sig!
Ze deed 't niet echt vaak maar ze kon ook op de achterpoten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ahh das helemaal kjoet![]()
Katten kun je trouwens best veel leren hoor.
Alleen het kost vaak wat meer moeite
Ja leukquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze deed 't niet echt vaak maar ze kon ook op de achterpoten.Heb daar nog ergens een oude foto van, die moet ik f op een oude back-up zoeken.
![]()
Niet gelukt. Ik geef het op.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als je nog een paar minuten hebt, ga ik even een grappige post opzoeken van een willekeurige user, ze zijn er wel, ik moet vaak genog best lachen...
Heel even..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |