Ja, nu ben je me gewoon aan het uitdagen om hiervan mijn sig te makenquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:55 schreef broer het volgende:
[..]
Alsof jij ooit iets anders post dan snedige dingen.
Het hoeft ook niet altijd de moeite waard te zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:52 schreef broer het volgende:
[..]
Jeetje. Dan zit je écht op het foute forum, Lamon. Er staat op Fok vrijwel geen een post die inhoudelijk de moeite van het lezen waard is.
Kan ook liggen aan het tijdstip dat ik hier meestal kom, natuurlijk. (Hoewel het overdag niet veel beter is.)
Joh.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, nu ben je me gewoon aan het uitdagen om hiervan mijn sig te maken![]()
Wauw. Dat vind ik echt heel openminded. Ik heb last van elke randdebiel van wie ik een post lees. En dat zijn er heel veel.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:57 schreef Lamon het volgende:
Er zijn genoeg randdebielen op dit forum waar ik geen last van heb.
Weet ik welquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het was echt niet lullig bedoeld![]()
Het verschil kan ik niet goed onder woorden brengen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:01 schreef broer het volgende:
Wauw. Dat vind ik echt heel openminded. Ik heb last van elke randdebiel van wie ik een post lees. En dat zijn er heel veel.
Niet dat ik er wakker van lig, maar er zijn echt idioten waar ik toch zomaar een hele minuut boos om kan worden.
Daarom juist. Het is te doorzichtig, niet grappig, het is dom, en het is vragen om gezeik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:12 schreef broer het volgende:
Die tweede is toch nep, Lamon? Hoe kun je je daar nu aan ergeren?
quote:
Mja, oké. Het gebrek aan humor is wel een groot minpunt, inderdaad.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:14 schreef Lamon het volgende:
Daarom juist. Het is te doorzichtig, niet grappig, het is dom, en het is vragen om gezeik.
Het geeft aan dat iemand een vervelende randdebiel is en geen amusante randdebiel.
Slaap lekkerquote:
Als je nog een paar minuten hebt, ga ik even een grappige post opzoeken van een willekeurige user, ze zijn er wel, ik moet vaak genog best lachen...quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:19 schreef broer het volgende:
[..]
Mja, oké. Het gebrek aan humor is wel een groot minpunt, inderdaad.
Ik weet niet wanneer de laatste keer was dat ik een écht leuk topic zag. Is alweer even geleden, geloof ik.
Even kijken of dit lukt, hoor: [url=]Beu - Boom[/url].quote:
Ik lees hem morgen wel. Heb ik wat te lachen als ik opsta. Dat zal al een welkome afwisseling zijn met normale ochtenden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:21 schreef Lamon het volgende:
Heel even..
Toch is dat best een grappig topic geworden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:06 schreef Lamon het volgende:
Ik irriteer me dan weer wel aan:
niet binnen mogen bij restaurant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |