Man ze is nog steeds trots.quote:
Hallo we houden het wel elitair hier hè ?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:26 schreef broer het volgende:
Toen je zei 'knapste man van Nederland' dacht ik dat je het over Gerard Joling had.
quote:
Wie wel!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:30 schreef broer het volgende:
En Urban Heroes zegt me ook niks.
Herman Brood lag met het voorprogramma te neuken en jij stond erbij te kijken?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:35 schreef ElizabethR het volgende:
Overigens klopt je omschrijving niet geheel in dat andere topic, maar kniesoor hoor
Zoietsquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:38 schreef broer het volgende:
[..]
Herman Brood lag met het voorprogramma te neuken en jij stond erbij te kijken?
Gelukkig wel, alleen jammer dat mijn zoon ineens helemaal weg is van een recente no 1 hit uit Nederland. Iets met Marcoquote:Mooi dat het zo voortvarend gaat, trouwens.
Ja, dan haak ik maar eens af. Zodra het over Herman Brood gaat, word ik altijd een beetje boos. Maar ik geloof dat ik de enige Nederlander ben die hem een overgewaardeerde excentriekeling vind. Dus ik schik me maar in mijn lot...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:38 schreef ElizabethR het volgende:
Laten we het over Herman hebben, Herman!!
Hallo Tong heet Herman. Daar ging het overquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:42 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dan haak ik maar eens af. Zodra het over Herman Brood gaat, word ik altijd een beetje boos. Maar ik geloof dat ik de enige Nederlander ben die hem een overgewaardeerde excentriekeling vind. Dus ik schik me maar in mijn lot...
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:42 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dan haak ik maar eens af. Zodra het over Herman Brood gaat, word ik altijd een beetje boos. Maar ik geloof dat ik de enige Nederlander ben die hem een overgewaardeerde excentriekeling vind. Dus ik schik me maar in mijn lot...
O, en dat had ik natuurlijk moeten weten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:42 schreef tong80 het volgende:
Hallo Tong heet Herman. Daar ging het over
...en daar zijn we op het punt waar ik wel mee kan gaan in de Nederland-haat.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:41 schreef ElizabethR het volgende:
'Today is reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed'![]()
En we drinkenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:47 schreef Lamon het volgende:
Doe niet zo melodramatisch vent, denk ik steeds, bij dat stuk...
En dan die kleine van mij die dat probeert te vertalen maar het in het Engels niet op rijm krijgt.....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
ROOD IS MIJN BLOED!!!![
HET VALT OP DE GROND!!!!!!
Ja joh, we are the creatures of the night!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:49 schreef Godlike02 het volgende:
broer ik ben heel nieuwsgierig!
Het valt me op dat je vaak laat online bent.
Speciale redenen?
Gaat over een gestorven familielid geloof ik.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:50 schreef broer het volgende:
[..]
En we drinken
Totdat de zon opkomt
En we vergeten
De oneerlijkheid van het lot
Die vraag kun je aan iedereen in dit topic stellen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:49 schreef Godlike02 het volgende:
broer ik ben heel nieuwsgierig!
Het valt me op dat je vaak laat online bent.
Speciale redenen?
Ja, ja. Dat gerelativeer altijd. Nu is mijn hele punt weg.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:51 schreef Lamon het volgende:
Gaat over een gestorven familielid geloof ik.
Vind ik dan weer iets terechter dan een doorn die auw auw doet in Marco's vingertje.
Dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:51 schreef broer het volgende:
[..]
Die vraag kun je aan iedereen in dit topic stellen.
Geen speciale reden. Ik slaap nu eenmaal niet vroeg. Of ik er op tijd uit moet of niet. De wallen onder mijn ogen zijn het bewijs...
Doorn in het oog toch? Zo'n post van Lamon?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:53 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, ja. Dat gerelativeer altijd. Nu is mijn hele punt weg.
Dat mag ook wel. Daarom antwoordde ik ook. Het is alleen een beetje teleurstellend dat ik geen spectaculairder antwoord heb.quote:
Daar ben ik toch voor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:53 schreef broer het volgende:
Ja, ja. Dat gerelativeer altijd. Nu is mijn hele punt weg.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:00 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ga er eens mooi van slapen. Dahaag
..het was toen ook best wel een uitdaging om dat aantal die nacht nog te bereiken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:01 schreef tong80 het volgende:
Lamon nog 7500 en ik ben aan de 200.000 posts. Ik denk steeds mer met weemoed terug aan het 3000 posts topic
Kut is dat idd, bandnamen waar je niet op kunt zoeken omdat de naam te algemeen is.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:03 schreef broer het volgende:
Ik hoorde gisteren een liedje van Various. Op hun site zijn twee nummer te horen, maar ik zou er graag meer van horen. Maar zoek maar eens op 'various' tussen de torrents. De 'various artists' vliegen je om de oren. Godver.
Toen was het wel leuker 's nachts gewoon shmoopy Tong topics waar jij af en toe kwam vertellen dat alles goed wasquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
..het was toen ook best wel een uitdaging om dat aantal die nacht nog te bereiken.
Dat had je nu makkelijker af gegaan, denk ik.
Ik wil anders nog wel even zeggen dat alles goed is.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen was het wel leuker 's nachts gewoon shmoopy Tong topics waar jij af en toe kwam vertellen dat alles goed was
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik wil anders nog wel even zeggen dat alles goed is.
Als je nu shmoopy nog zover kunt krijgen wat te posten, is het weer net als toen.
Dat komt omdat je het op tv ziet. Met het sfeertje erbij is het altijd veel leuker.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:15 schreef tong80 het volgende:
Maar wat ik zag van Lowlands was grote bagger
Whehehe. Mijn pa heet ook Hermanquote:
Herman heet al jaren Herman, en dat wist ik al jarenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:19 schreef Lamon het volgende:
Heet je echt Herman, Tong?
Dat zou ik nou nooit verwacht hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |