quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:18 schreef Misticle_lightning het volgende:
voorlopig trek ik het nog goed, 2 van mijn beste vriendinnen zijn hier en ik kan lekker mijn gang gaan, even oogjes sluiten, net een half uurtje gelegen en had het gevoel alsof ik al ruim een uur of 3 had geslapen. Dat is wel prettig dus.
De vlos zei dat ik pas weer hoef te bellen als de weëen goed gaan doorzetten, dit is allemaal nog voorwerk, verweken etc, ben er waarschijnlijk veel te vroeg bij maar ja je weet maar nooit.
Wil ook weer niet te laat zijn.
kom maar in de binnenstad wonen!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:38 schreef YPPY het volgende:
Dat zou grappig zijn pinquit.Al zijn we tegen die tijd hopelijk wel verhuisd, dus ik heb nog geen enkel idee in welke omgeving we een school moeten gaan zoeken. Als we hier blijven wonen is het wel makkelijk. Kunnen hem/haar zo het schoolplein opgooien.
![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:29 schreef dutchie het volgende:
(had ik al verteld dat mijn vriendin binnen een uur van een tweeling bevallen is?Scenario: vliezen breken, weëen, persen, baby 1 en 8 minuten later baby 2. BINNEN 1 UUR!!!)
oh wacht even ik weet al wie M. is natuurlijk.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:22 schreef YPPY het volgende:
M. is nog redelijk jong, maar herkenbaar aan een boel kleine krulletjes. Die heb ik al vaak gezien. C. is met zwangerschapverlof, maar komt niet terug. Ze wordt vanaf september definitief vervangen door S., die had ik voor mijn allereerste controle. Het kan goed dat je haar bedoelt. De tijdelijke vervangster die er nu is, is ook een S. Is het nog te volgen?Ik heb niet echt 'een verhaal', en ook niet echt beter contact met de 1 dan met de ander. Omdat G. nu vakantie heeft is er weer een andere invalster (heeft maandag dienst), dat lijkt me minder, maar ws kan het me niks meer schelen als dat kind er eenmaal uitmoet.
en niet alleen voor zwangerenquote:
Wat vreemd, ik had dezelde bloeddruk en mijn verloskundige vond em primaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hier gaat alles redelijk, ook steeds wat dizzy.... bloeddruk laten meten, is iets laag 100/60 dus aan de zoute drop en de bouillon........
Ik heb net zulke lage waardes als jij hebt. Ik ben denk ik "gezegend" met een lage bloeddruk, kan alleen maar voordeel hebben als de zwangerschap vordert denk ik maar zoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:13 schreef Slaapmeisje het volgende:
Geen idee Jelief, het verschilt natuurlijk van persoon tot persoon. Dit was de eerste keer voor mij dat mijn bloeddruk gemeten werd dus ik heb nog geen vergelijkingsmateriaal.
Misticle? Ik hoop dat het een goed teken is dat je hier niet post
okee goeie reden, maar normaal is t nooit zo stil hier...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:05 schreef Sugar het volgende:
Omdat we allemaal met smart wachten op nieuws van M-L?![]()
![]()
![]()
Wat wat?????quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:29 schreef Jarno het volgende:
...
Oh verhip! Ik dacht dat ie reageerde op Slaapmeisje d'r buik, maar het kan evengoed iets anders zijn natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:37 schreef Jarno het volgende:
En ik heb m'n TVP.
Sorryquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:36 schreef snoopy het volgende:
Leah, ga eens weg met dieDat is zwaar verboden in dit topic
![]()
achja nu kan ik aan de kleine denken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:58 schreef sjak het volgende:
Ow, wat vervelend Popples![]()
Om in het lijsye te komen moeten we even de mods roepenLois, ET? Wil een van jullie P in het lijstje zetten? Vlak voor kerst is wel leuk, lekker de donkere dagen, zeker geen last van de warmte
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:18 schreef Popples het volgende:
jullie mogen me wel samen met prowl erin zetten![]()
maar het is dan wel koudhet is ook nooit goed he.
dealquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:29 schreef Prowl het volgende:
[..]
![]()
Straks met z'n 3en bij de kerstboom![]()
Bij dezequote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:22 schreef E.T. het volgende:
Leah..voor straf kom je me maar over een maand of 5 een glasbrengen... Tsssk... ons een beetje lekker maken hier
Daar gooi ik met liefde een afgekolfde voeding voor wegquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:00 schreef Leah het volgende:
[..]
Bij deze. Ik zal de komende maanden alle bevallenen een glaasje komen brengen. Kan ik beter dan verjaardagen onthouden
.
3 kilo al?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:19 schreef poemojn het volgende:
ETdat hoeft niet, een baby van 3 kilo mag 3 uur erna weer drinken.. gewoon een zwaar babietje kweken dus en direct na de voeding een glas nuttigen
Jaaah, het niet-mogen.genieten-van-niets-en-in-het-bijzonder-van-alcohol-want-je-borsten-zijn-uitgeleend-schuldgevoel. Krampjes? Borstvoeding! Stuwing? Abnormaal! Groene poep? Borstvoeding! Kool! Chocola! Sinaasappel! Eet alsof je Afghaan bent! Mollig kind? Borstvoeding! Licht poppetje? Borstvoeding! Tsunami? Borstvoeding!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:26 schreef E.T. het volgende:
[..]
3 kilo al?
bij Saskia had ik nl. een keer vlak na een voeding een glas wijn gedronken en las later ergens dat dat nog helemaal niet zou mogen.. tot de dag van vandaag heb ik me daar schuldig over gevoeld. Kan dat gevoel ook mooi overboord
Ik heb begrepen: 75-80 cm werkhoogte: dus meten vanaf grond tot aan matras. Je kunt het bed verhogen met klossen, die je bij de thuiszorgwinkel kunt lenen, of met bierkratjes oid..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:49 schreef Popples het volgende:
maakt niks ET.
even een ander vraagje je bed moet geloof ik 65 cm hoog zijn maar hoe moet je dat meten?
wij hebben al een tamelijk hoog bed. maar weet niet hoe je het moet meten.
moet je vanaf de grond en het plankje meten of tot de van de matras?
anders moet ik een ander bed regelen.
Ja, nou verdikkie. Jij kreeg je baby tenminste vandaag. Met 39 weken en 6 dagen. Tenminste. En ik weer niehiehiehiehiet!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:40 schreef Belana het volgende:
Luchtbelleke... ????????
edit: ow DIE Annie
sugar, kom op meissie, nog efkes
Mooi gesproken. Ook zulke dingen leer je veel meer waarderen na zo'n avond vol zogenaamd entertainment. Als je die diepere laag maar voelt en ervaart. Dan zie je overal kleur, nuancering en vooral: kansen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:46 schreef Luchtbel het volgende:
Wijsheid en doorzettingsvermogen. De mogelijkheid om alle ellende met een grote glimlach aan te gaan. Wat een leven.
Eigenlijk bizar he, hoe je die laatste weken verlangend uit gaat zien naar gewroet in je doos.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:42 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ja, nou verdikkie. Jij kreeg je baby tenminste vandaag. Met 39 weken en 6 dagen. Tenminste. En ik weer niehiehiehiehiet!![]()
![]()
Werd jij nou gestript op die dag? Ik ben het even kwijt. maar ik wil dat ook. Ik mag vandaag naar vlos. Maar vast niks met strippen, holladiejee.
waarom nie?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:49 schreef Sugar het volgende:
Belaan![]()
Ik ga het niet vragen, hoor, dat strippen. Maar ik zou wel willen.![]()
het moet wat verweekt zijn al geloof ik. gewoon vragen. je bent brutaal genoegquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:51 schreef Sugar het volgende:
Nou ja, vorige week al gevraagd om voelen in doos.En toen alleen een "korter" tuutje, dus ik denk dat er ook nu niet snel iets te strippen valt. Wat moet de staat vanbinnen eigenlijk zijn om te strippen?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:58 schreef Sugar het volgende:
: nu moet ik gaan leuren met mijn geslachtsorgaan en dat is niet altijd waar ik zin in heb op vrijdagmiddag.
Sterkte Yppy! Ik ben zo benieuwd!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:13 schreef YPPY het volgende:
Er om vragen zal ik ook echt niet gaan doen, of ik moet 6 weken over tijd lopen.
Het mag van mij nog best een week duren Sugar. Ga gerust voor dus.Het zwanger zijn is lichamelijk lastig, maar nog best te doen. Baby mag alleen wel wat minder in m'n ribben gaan zitten. Geestelijk verwacht ik niet dat ik me na de bevalling meteen beter voel, dus daarvoor heeft het ook geen haast. Ik heb vanaf het begin geroepen dat ik over tijd ga lopen, dus voor mijn gevoel 'moet' ik nog twee weken.
Dank je.quote:
Hehe, bij mij is dat niet afhankelijk van weekdag of maanstand.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:58 schreef Sugar het volgende:
Oké, jullie zijn lief en behulpzaam! Ik laat het afhangen van wie ik heb en hoe pet dan staat. Want soms zie ik zo'n kop van een vlos en weet ik al: nu moet ik gaan leuren met mijn geslachtsorgaan en dat is niet altijd waar ik zin in heb op vrijdagmiddag. Maar wie weet.![]()
Yppy, nog geen ongeduld? Of zo groot verlangen dat je wil dat het nu gebeurt?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:23 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En tuutje weg is fröbelproof geloof ik
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:53 schreef linda856763 het volgende:
Gisteren op een grote bijeenkomst van mijn werk heb ik natuurlijk weer allerlei commentaar over mijn buik, waaronder een paar: nou, die 5 weken haal je niet meer hoor! Volgens mij is dat onzin toch? Oké, het kindje zit al erg laag volgens mij (ingedaald) maar dat zegt toch niets?
Oh, het kan me niet zoveel schelen hoor. Er kwam ook nog iemand naar me toe om me 'gerust' te stellen, ze had allebei haar bevallingen binnen 3 uur gedaan, zonder epiduraal (Belgische, dus dat is uitzonderlijk) Ja leuk, maar wat zegt dat voor mij. Ze bedoelen het heel lief natuurlijk. Ik zit nu niet zo te stressen, we'll see...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:07 schreef mjammetje het volgende:
linda856763 mensen zijn soms zo ondoordacht met uitspraken. Gewoon lekker niks van aantrekken!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:31 schreef Misticle_lightning het volgende:
Vannacht om 02:02 heb ik mijn dochtertje Myrddin Kaylah Agnes in de armen gesloten.
We zijn ontiegelijk moe en gaan nu lekker naar boven toe
Knuffel allemaal
Misticle
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:44 schreef dutchie het volgende:
O ja en Sugar, lekker laten frutten als je het perseN wilt.![]()
Wauw!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:31 schreef Misticle_lightning het volgende:
Vannacht om 02:02 heb ik mijn dochtertje Myrddin Kaylah Agnes in de armen gesloten.
Knuffel allemaal
Misticle
Oh schattigquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:07 schreef bixister het volgende:
hier was geloof ik ook de regel dat ze 'pas' bij 41 weken gingen (proberen te) strippen. (en zelfs toen waren ze er bij mij niet zo happig op omdat 'gerrie' nog niet was ingedaald.)
die van mij is met 27 weken ingedaald...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:53 schreef linda856763 het volgende:
Hoi!
Succes Yppy en Sugar met wachten... En Misticle_Lightning??
Gisteren op een grote bijeenkomst van mijn werk heb ik natuurlijk weer allerlei commentaar over mijn buik, waaronder een paar: nou, die 5 weken haal je niet meer hoor! Volgens mij is dat onzin toch? Oké, het kindje zit al erg laag volgens mij (ingedaald) maar dat zegt toch niets?
quote:Strippen van vliezen helpt bij bevallen 07-03-2006
Vooral goed bij tweede kind
Als een vrouw 41 weken zwanger is, is het zinvol de vliezen te ?strippen?. Het verkleint de kans dat ze over tijd raakt. Gestripte vrouwen die al een kind hebben, bevallen vaker zonder complicaties.
Een Nederlandse studie waaruit dit blijkt, verschijnt binnenkort in het British Journal of Obstetrics and Gynaecology. Het is het grootste ?strip?-onderzoek ooit.
Strippen is een aloude methode om de bevalling op te wekken. De verloskundige woelt dan met de vingers de vliezen los van de wand van de baarmoedermond. Daarbij komen prostaglandinen vrij, hormonen die de baarmoedermond rijp maken en de bevalling opwekken. Het kan een alternatief zijn voor het inleiden van de bevalling als de zwangere over tijd is (vanaf 42 weken). Dat doet de gynaecoloog door in het ziekenhuis hormonen toe te dienen. In Nederland denkt tweederde van de verloskundigen dat strippen zinnig is, zo bleek uit een enquête.
Maar of het werkelijk werkt, daarover is altijd discussie geweest. In een studie van de academische ziekenhuizen AMC (Amsterdam) en LUMC (Leiden) werden daarom 742 hoogzwangeren onderzocht, bij 51 verloskundepraktijken verspreid over Nederland. Door loting werden de vrouwen verdeeld; de helft werd na 41 weken gestript.
Het strippen halveerde de kans dat een vrouw over tijd raakt. Voor vrouwen die al eerder een kind baarden, betekent dat ook een grotere kans op een probleemloze bevalling: thuis, of door de verloskundige in het ziekenhuis. Bij vrouwen die voor het eerst zwanger zijn, brengt strippen de baring ook op gang, maar het voorkomt gangbare complicaties niet.
Onderzoeker Esteriek de Miranda, zelf verloskundige: ?Ik zou het verloskundigen zeker aanraden om na 41 weken te strippen.? Ze benadrukt wel dat het ?geen wondermiddel? is. Een kwart van de vrouwen in het onderzoek raakte toch over tijd.
Strippen was in dit onderzoek geen extra risico. Eerder werd gedacht dat het infecties zou veroorzaken, de vliezen voortijdig doen breken, weeën geven zonder ontsluiting (een ?vroege start?) of ervoor zorgen dat de foetus in het vruchtwater poept.
In de meeste voorgaande studies was het effect van strippen bescheiden. Volgens een vorig jaar verschenen overzichtsartikel komt dat doordat de vrouwen te vroeg gestript worden.
bron:NRC handelsblad
Zwanger zijn in nog het minst stressvolle op het moment. Dat maakt het makkelijker.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:44 schreef dutchie het volgende:
Yppy, jij gaat lekker je eigen gang hè? Je bent zo lekker rustig, knap hoor.
Je hoort het uit te spreken als "Murthin" met een hele zachte "th". Maar iedereen is vrij in zijn eigen uitspraak natuurlijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:16 schreef lcicle het volgende:
Kom net van je weblog terug Misticle, en zet hier ook nog even wat felicitaties voor je neer!
Van harte!!
Toen Merlijn geboren is gaf Misticle een hint op mijn weblog naar de naam van haar dochtertje. Merlijn zou daarvan zijn afgeleid. Nou, toen wist ik genoeg
Myrddin is de naam van de tovenaar uit de Koning Arthur Legendes. Je spreekt het uit als Mirdin (volgens mij..) Merlijn is daar dus weer een (Nederlandse) verbastering van en je ziet Merlin ook wel eens als meisjes naam.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:31 schreef Misticle_lightning het volgende:
Knuffel allemaal
Misticle
Ah, dus toch 1 slaapbabytje!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
echo ... echo ...
dat de placenta weer niet goed uit zichzelf loskomt ondanks een actief beleid en dat ik daardoor weer te veel bloed verlies. Dus de kans op herhaling van het gebeuren bij Myrthe.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:06 schreef Luchtbel het volgende:
Huh? De kans waarop? Ik snap het niet.
Dan ben je mooi uitegerust als het vanavond voor je begint haha.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 06:59 schreef Sugar het volgende:
Oh jongens, het is toch nog echt alleen maar voorwerk, hoor. Ik ben gisteren gaan douchen en slapen en alles bleef wel, maar kon wel pitten! Dus gerommel, maar nog geen echt begin.
Ik vind het niet zo erg, gerommel is óók iets, vind ik zelf. En wie weet rommelt het later vandaag of morgen wel richting een echt begin. Denk ik maar!
Lief dat jullie zo lekker hoopvol waren, was ik ook, hoor. Maar heb besloten dat een nachtje lekker slapen ook wel wat waard is en ik héb best lekker geslapen!![]()
Die had ik idd nog gezien. Ik vroeg me af of er nog meer nieuws was, maar goed, geen nieuws is goed nieuws in dit geval denk ik. Bijna weer een week langer dat haar beebje is blijven zitten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:55 schreef Belana het volgende:
zie hier BE Zwangerschap en geboorte, deel 229
Hihi! Dat zal het idd wel zijn!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:07 schreef snoopy het volgende:
En ze heeft het veel te druk met al die feestjes in het ziekenhuis
Laat maar zitten dan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:59 schreef Leah het volgende:
En nee dames, die is niet inwisselbaar voor B&J of andere zaligheden. Zuipen zullen jullie, na 9 maanden droogte
ja, dat had ik niet bekeken dus of je dat al gezien hadquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die had ik idd nog gezien. Ik vroeg me af of er nog meer nieuws was, maar goed, geen nieuws is goed nieuws in dit geval denk ik. Bijna weer een week langer dat haar beebje is blijven zitten.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:39 schreef Belana het volgende:
WolfjeKom maaaaaaaaarrrrrr!!!
[afbeelding]
"Murthin" vind ik anders ook erg mooi klinken!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:52 schreef Igraine het volgende:
[..]
Je hoort het uit te spreken als "Murthin" met een hele zachte "th". Maar iedereen is vrij in zijn eigen uitspraak natuurlijkPas was er hier ook iemand die een zoontje had gekregen die ook Myrddin heet. Zij spreekt het idd uit als Mirdin.
Bij de toelichting staat: Het maximale aantal per 5M, uit pakket ZV is bereikt. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de verzekeringsvoorwaarden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:00 schreef Belana het volgende:
Neu, dat slaat nergens op van VGZ, want het is een basisvergoeding
Tot nu toe was ik eigenlijk heel tevreden. Ik snap dit alleen niet. Ik neem toch niet voor niets een aanvullend pakket?!quote:
Ha, die heb ik dus allemaal aan de telefoon gehad destijds!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:03 schreef owlet het volgende:
Laat je niet te snel afschepen hoor, het callcenter waar ik werk heeft in het begin van het jaar veel telefoontjes voor andere verzekeringsmaatschappijen opgevangen en ik kan je vertellen dat je negen van de tien keer gewoon een puber aan de lijn krijgt die geen flauw benul heeft van wat er speelt en enkel zijn scriptje op kan lezen. * owlet krijgt nog hoofdpijn als ze terugdenkt aan al die tijdelijke werkers die ze bij moest scholen en van wie ze verkeerd gegeven adviezen terug mocht gaan draaien![]()
Dit had ik ook heel sterk, vooral op t eind. ik klaar dit klusje in mn eentje, hoppa.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:12 schreef Luchtbel het volgende:
En dat heeft natuurlijk ook gedeeltelijk met mijn relatie te maken. Toen had ik hem net verbroken, stond sterk erin, hoefde niets en kon niet in de steek gelaten worden. Nu kan dat wel, allemaal
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:46 schreef pinquit het volgende:
<knip>
maar had je dat voor je zwangerschap nog niet, dat je het een beetje eng vond om een relatie met iemand te hebben waarmee gewoon alles goed gaaten al die dingen mee wil doen.
ik heb nu zoiets van: ik kan me niet voorstellen dat ik ooit een man ontmoet waarmee ik een bevalling zou willen/kunnen/durven doen
ok, bedoelde meer het erbij zijn van een man danquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:06 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ach en uiteindelijk ben jij toch de degene die de bevalling 'doet' of je nou een man hebt die je bijstaat of niet. Die staan er over het algemeen ook maar een beetje hulpeloos bij te wezen![]()
Bedankt voor de tip. Ik vond het heel merkwaardig dus misschien heb ik ook wel gelijk ook dat het wel betaald dient te worden. Ik ga maandag er mee bezig. Moet nu werkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:03 schreef owlet het volgende:
Neuk, het zou gewoon vergoed moeten worden vanuit het basispakket. En dan zouden er ook geen eisen gesteld mogen worden over een al opgemaakt bedrag of iets dergelijks.
Laat je niet te snel afschepen hoor, het callcenter waar ik werk heeft in het begin van het jaar veel telefoontjes voor andere verzekeringsmaatschappijen opgevangen en ik kan je vertellen dat je negen van de tien keer gewoon een puber aan de lijn krijgt die geen flauw benul heeft van wat er speelt en enkel zijn scriptje op kan lezen. * owlet krijgt nog hoofdpijn als ze terugdenkt aan al die tijdelijke werkers die ze bij moest scholen en van wie ze verkeerd gegeven adviezen terug mocht gaan draaien![]()
Blijven doorvragen, niet te lief zijn!
Wat ook wel wil helpen is je vraag via e-mail stellen. Dan komt het meestal meteen bij de juiste mensen terecht inplaats van bij de eerste "schiftingsafdeling".
Het gevecht kan ook nooit in 1 dag weg zijn, daar gaat een tijdje over heen. En romantisch bestaat alleen in de film. Ik bedoelde ermee te zeggen dat op het gebied van de liefde oke is. Hij is er voor je en dat is soms verschrikkelijk moeilijk omdat je het alleen gewend ben, maar aan de andere kant zo lekker dat je even tegen iemand aan kan kruipen, iemand met wie je weer een beetje kan dromen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:24 schreef Luchtbel het volgende:
Nou Anitra eerlijk is eerlijk, ik vecht wel nog steeds hoor. Iedere dag zelfs nog maar nu weet ik waarvoor. En dat scheelt zoveel, echt waar. Maar hel;aas is het niet zo romantisch dat het nu ineens goed is ofzo.
Dat bevallen vind ik ook echt verschikkelijk maar aan de andere kant hoop ik ook iets van mezelf terug te vinden daarna. Iets wat ik sinds de vorige keer echt heel erg mis aan mezelf. Dat is meer ooit.
Ow zo herkenbaar. Heb net een 'panieklijstje' gemaakt, want ik moet nog zoveel (valt best mee) enquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:49 schreef sweaty het volgende:
Even klagen (als het mag) voel me beroerd, niet ziek, gewoon niet lekker, de hele dag tranen in mijn ogen, vindt niets lekker, voel me onzeker, het komt allemaal zo dichtbij, moet nog zoveel doen voor mijn gevoel, kan ik wel werken tot de 36e week, moet ik wel of niet naar het ziekenhuis, wat weet ik nou eigenlijk over baby's , wanneer moet ik de box van zolder halen, wel of geen katoenen luiers, zal ik wel werk vinden na mijn verlof, komen we niet in geldnood enz. Zo haha dat lucht op (voor nu dan). Heb zin om met een flinke pot thee, een reep chocolade, de poes op schoot naar een lekkere jankfilm te kijken. Helaas, thee gaat wel lukken, maar chocolade is op, poes is naar buiten en hubbie zit echt een onwijs stomme, domme film te kijken, hij leeft ook helemaal niet mee met mij..... (oke als hij vraagt wat er is zeg ik heel hard, Niets, laat me nou maar), maar toch! :-)
Zo dat was mijn klaag uurtje, nou weer tijd voor leukere dingen, dus Suger, kom op beebietje willen we zien.
Ja Belana bingo! ----->quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:19 schreef Belana het volgende:
LB, ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat jouw 2e bevalling een stuk makkelijker zal zijn en met een beter gevoel afgesloten kan worden, dat hoop ik. Ik wil gewoon dat je net zo'n makkelijke bevalling hebt als dat ik nu de 2e keer had en dat je er positief op terug kunt kijken. dat moet jouw ooit zijn, samen met je gezin. Ik vind je zo lief en dat gun ik je echt verschrikkelijk!
(en ja, ik heb even een hormonerig stortbuitje nog even jamaar ik meen het wel)
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:20 schreef YPPY het volgende:
Sugar, het is aan jou om dit weekend voor een baby te zorgen. Succes!![]()
OKquote:
dit was een wel erg boelkloedige post dan hoor!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:20 schreef YPPY het volgende:
Laat maar zitten dan.
Sugar, het is aan jou om dit weekend voor een baby te zorgen. Succes!![]()
quote:
Edit, iets van feiten en achteraanhollenquote:
Nouja, het ging vooral erg snel. Toen we in het ziekenhuis waren had ze al 3cm zonder 1 wee gehad te hebben, en toen ze eenmaal aan het infuus hing ging het écht rap. Bijna geen tijd om bij te komen van de weeen. Toen ze eenmaal om verdoving durfde te vragen (ze was zo dapper!) had ze al meer dan 8 cm dus dat mocht ook niet meer, maar toen hoefde ze nog maar heel even.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:36 schreef Leah het volgende:
[..]
OK.
Gefeliciteerd!!!! Da's een hele vlotte bevalling zeg, en wat een mooi meisje. Heb je nog details Jarno?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |