abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:58:36 #101
81992 Githa
pi_40929587
Strippen zorgt er toch voor dat er een stof vrij komt dat er voor zorgt dat de baarmoedermond verweekt.
Ik kan alleen dit vinden:
strippen

In alle stukjes wordt gesproken over 41 weken, dus ik neem aan dat ze rond de 41 weken strippen.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:03:45 #102
593 sjak
Juffie Bloem
pi_40929678
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:58 schreef Sugar het volgende:
: nu moet ik gaan leuren met mijn geslachtsorgaan en dat is niet altijd waar ik zin in heb op vrijdagmiddag.
Lekker douchen!
pi_40929685
Hehe, ik kan me niet voorstellen dat ik er ooit zelf om zal vragen. Nu ben ik steeds zoooo opgelucht als ik alles aan mag houden.
pi_40929883
Er om vragen zal ik ook echt niet gaan doen, of ik moet 6 weken over tijd lopen.

Het mag van mij nog best een week duren Sugar. Ga gerust voor dus. Het zwanger zijn is lichamelijk lastig, maar nog best te doen. Baby mag alleen wel wat minder in m'n ribben gaan zitten. Geestelijk verwacht ik niet dat ik me na de bevalling meteen beter voel, dus daarvoor heeft het ook geen haast. Ik heb vanaf het begin geroepen dat ik over tijd ga lopen, dus voor mijn gevoel 'moet' ik nog twee weken.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_40929914
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:13 schreef YPPY het volgende:
Er om vragen zal ik ook echt niet gaan doen, of ik moet 6 weken over tijd lopen.

Het mag van mij nog best een week duren Sugar. Ga gerust voor dus. Het zwanger zijn is lichamelijk lastig, maar nog best te doen. Baby mag alleen wel wat minder in m'n ribben gaan zitten. Geestelijk verwacht ik niet dat ik me na de bevalling meteen beter voel, dus daarvoor heeft het ook geen haast. Ik heb vanaf het begin geroepen dat ik over tijd ga lopen, dus voor mijn gevoel 'moet' ik nog twee weken.
Sterkte Yppy! Ik ben zo benieuwd!
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_40929939
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:15 schreef Ripley het volgende:

[..]

Sterkte Yppy! Ik ben zo benieuwd!
Dank je. Het is een kind van J. dus het moet goedkomen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:19:14 #107
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_40929993
Bweh bweh

Vriendje en ik zitten allebei in een verbouwing (ja, goed uitgekiend idd) en we lopen dus op beton, niet echt relaxend, Dinsdag met en nieuwe baan begonnen (waar ze nog niet op de hoogte zijn van het heugelijke feit ..Niet echt eerlijk van me maar ja, ik heb echt geen zin om werkloos tre zijn met een kleine op komst) en ik heb 2 zwangere colllega's die de hele tijd roepen dat ze niet mogen bukken en/of tillen dus mag ik dat lekker doen

Daarbij heb ik steeds het gevoel dat vriendje alleen maar lief doet uit verplichting terwijl ik wel weet dat dat mijn paranoide inslag is en hij het gewoon druk heeft. En NOG stuurt ie lieve smsjes als ik gemeen doe dus wat zeik ik eigenlijk.

Oh ja, mijn voeten lijken op een rosbief maar verder alles goed.

Over 2 weken op vakantie
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_40930092
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:58 schreef Sugar het volgende:
Oké, jullie zijn lief en behulpzaam! Ik laat het afhangen van wie ik heb en hoe pet dan staat. Want soms zie ik zo'n kop van een vlos en weet ik al: nu moet ik gaan leuren met mijn geslachtsorgaan en dat is niet altijd waar ik zin in heb op vrijdagmiddag. Maar wie weet.

Yppy, nog geen ongeduld? Of zo groot verlangen dat je wil dat het nu gebeurt?
Hehe, bij mij is dat niet afhankelijk van weekdag of maanstand.
En tuutje weg is fröbelproof geloof ik
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:49:05 #109
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_40930655
Sugar, ik hoop voor je dat het niet lang meer duurt, ik zou het gewoon vragen, nee heb je, toch?

ML, gisteren postte ik het ook al, maar nu dan: ik hoop dat je je kindje in je armen hebt nu!

Gisteren lekker uit eten geweest, dus afgelopen nacht 'lekker' elke 2 uur wakker van het maagzuur...
Ieniemienie ligt nu echt vast, de voetjes voel ik telkens aan dezelfde kant nu. De vk schreef laatst op cvibi, de vorige keer was het nog vibi (vast in bekkeningang?) Vraag me af waar de c voor staat.
Ik ga zo verder met het inrichten van de babykamer! Laatste kleertjes zitten nu in de was.

Popples, balen van je stage, is er helemaal geen herkansing meer mogelijk nu?

En Appelsap, hoe is het nu met jou? Lees je mee om je te informeren?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_40930742
Hoi!

Succes Yppy en Sugar met wachten... En Misticle_Lightning? ?

Gisteren op een grote bijeenkomst van mijn werk heb ik natuurlijk weer allerlei commentaar over mijn buik, waaronder een paar: nou, die 5 weken haal je niet meer hoor! Volgens mij is dat onzin toch? Oké, het kindje zit al erg laag volgens mij (ingedaald ) maar dat zegt toch niets?
Eva
pi_40930773
c=caput=hoofdje. Hoofdje is dus nu ook ingedaald in je bekkeningang. Vorige keer nog niet dus (dan zat het op de bekkeningang dus)

Vooruitgang PM-girl!
Variety is the spice of life
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:55:35 #112
144251 anneVi
... die van ChrisVi, ja.
pi_40930792
Dit is de hele lijst:
ball+ = ballotement, het is nog niet goed te voelen waar de billen en het hoofdje liggen
cbbbi=caput (hoofdje) bewegelijk boven bekkeningang (nog niet ingedaald dus)
cbibi=caput (hoofdje) bewegelijk in bekken ingang (een stukje ingedaald)
cvibi=caput vast in bekkeningang, het hoofdje is volledig ingedaald.
cif= caput in fundo, het hoofdje ligt boven dus in stuitligging.
pi_40930801
ml hopelijk heb je je kleintje nu wel vast.

pm ik heb officieel nog recht op een half jaar maar ik ben er klaar mee. het is op een rot manier gegaan en ik hoop dat ze er allemaal in stikken en ik weet dat ik mijn best heb gedaan. ik begin volgend jaar september met een hbo opleiding en als ik die haal dan stuur ik ze wel een kopie op

maandag moet ik naar de vlos en dan hopelijk maakt ze van mijn bekken een medische verklaring.
omdat ik 's ochtends en als ik naar bed ga heel veel pijn heb.
maar goed hopelijk gaat het met ons meisje goed. ze schopt wel heel veel is dat eigenlijk heel normaal als je 21 weken bent?

sugar hopelijk komt je wolfje snel hoor.
mama van 3 kids!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:00:17 #114
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40930900
cvibi=caput vast in bekkeningang, het hoofdje is volledig ingedaald.

ff opgezocht....

Ik kwam hier eigenlijk om een kilo of wat aandacht te vragen. Ik voel me zo ontzettend verzonken in zelfmedelijden in combi met wanhoop en zelfergernis, maar ja na het verhaal (lied) van Annie mag ik eigenlijk alleen nog maar denken aan tomorow....alleen vrees ik dat tomorow echt niet veel beter is.

Even ter relativatie voor mezelf:

- Doodmoe door stomme actie van gisteren (eigen schuld dus)
- Beetje boos op omdat ie gisteren niet thuis was toen we thuiskwamen (heeft ie eigenlijk gewoon recht op, hij mag ook leuke dingen doen.....en toen ik net huilend belde kwam ie wel gelijk)
- Gek van de moeheid, wil zo veel doen, maar kan geen energie vinden (zwangerschap...of iets anders???)
- Boos op mezelf omdat ik vergeten ben dan Fleur naar PSZ mocht vandaag. (school is net begonnen dus vergeten is niet gek).
- Zin om in een hoekje te gaan zitten huilen, maar het door plichtsbesef niet kunnen. (Stomme hormomen)

Even ter illustratie toen ik vanochtend op de fiets zat naar mijn werk had ik meer de neiging om door te fietsen naar het strand. Daar een stuk te gaan wandelen en dan een kop koffie te drinken om vervolgens weer een rustig terug te wandelen en dan een bekijken wat ik verder die dag zou willen doen.....of te wel: Ik ben zooooooo toe aan een baaldag. Een dag voor mezelf...!!!!

Oh, ja <zeurmodus> uit!!
pi_40930927
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:23 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]
En tuutje weg is fröbelproof geloof ik
Ik kan mij zomaar voorstellen dat de mannen die hier lezen zoiets hebben van

Linda, je bent zwanger dant zegt alles iets maar niks is zeker weetjewel. (voor)weeën zeggen niet dat het snel begint, slijmprop verloren? Het is dan echt begonnen hoor maar het kan wel nog weken duren
succes
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_40931096
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:53 schreef linda856763 het volgende:
Gisteren op een grote bijeenkomst van mijn werk heb ik natuurlijk weer allerlei commentaar over mijn buik, waaronder een paar: nou, die 5 weken haal je niet meer hoor! Volgens mij is dat onzin toch? Oké, het kindje zit al erg laag volgens mij (ingedaald ) maar dat zegt toch niets?
spannend al die aankomende babietjes

linda856763 mensen zijn soms zo ondoordacht met uitspraken. Gewoon lekker niks van aantrekken!
Ik ga nog maar even een gebakje halen want ik vind mezelf een beetje zielig vandaag dus ik heb er best een verdiend (net als gisteren, eergisteren en de dagen ervoor).
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
pi_40931167
Myrthe was met 32 weken ingedaald maar kwam 'maar' 5 dagen voor de uitgerekende datum. Zegt helemaal niets.

Succes vanmiddag Sugar
pi_40931366
Het is maar goed dat je bijna vakantie hebt Vivi.

Ons nichtje was ook al heel vroeg ingedaald, maar mijn schoonzusje moest zelfs nog ingeleid worden.

Popples, ik had toen ook zo'n tijd dat het schoppen veel erger werd. Soms onhandig, maar ook wel gezellig.
*OUD heilige*
pi_40931424
Wat doe je een pasgeborene eigenlijk aan om naar buiten te gaan in de maanden september/ oktober? Een jasje lijkt zo warm en zonder alweer te koud...
pi_40931465
Een laagje meer dan je zelf aan hebt zeggen 'ze'. Ik denk dat een jasje al wel snel kan, zeker als een beetje waait. Tenzij je een warme deken in de bak hebt. Zo'n baby ligt maar een beetje stil de hele tijd. Ik stop gewoon extra dekens in een tas en als het dan te koud is, stop ik die er snel bij.
*OUD heilige*
  † In Memoriam † vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:30:43 #121
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_40931671
chacama Soms heb je van die dagen dat inderdaad alles tegenzit. Dan is alles je gewoon teveel. Helaas ook zo herkenbaar aangezien ik afgelopen week een keertje keihard huilend op bed lag omdat ik mezelf stom vond en de hele wereld niet leuk en ik gewoon helemaal niet wist wat ik met mezelf aanmoest. Gelukkig kwam Slaapvriendje me troosten en daarna hebben we een kopje thee gedronken. Dat zijn zo van die dagen Heel veel sterkte vandaag en hopelijk gaat het morgen (na een nachtje goed slapen) weer helemaal beter met je!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_40931713
Vannacht om 02:02 heb ik mijn dochtertje Myrddin Kaylah Agnes in de armen gesloten.
We zijn ontiegelijk moe en gaan nu lekker naar boven toe

Knuffel allemaal
Misticle
mama van Myrddin
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:34:12 #123
144251 anneVi
... die van ChrisVi, ja.
pi_40931789
Yes! daar is ze dan
Van harte met je dochtertje, kom je gauw foto's laten zien?
Maar nu eerst lekker slapen
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:35:15 #124
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_40931816
Gefeliciteerd Misticle, ben benieuwd naar hoe ze eruit ziet!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_40931856
Wat! gaat Annie strippen? Jeetje hee

Sjoeg, succes bij de vk
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:36:32 #126
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_40931864
Misticle_lightning en man van harte gefeliciteerd!! Geniet lekker van elkaar!
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
pi_40931880
Oooooooooooh ML, gefeliciteerd met je meissie
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:38:35 #128
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_40931930
Gefeliciteerd Misticle... een meisje
pi_40931989
Gefeliciteerd
*OUD heilige*
pi_40932277
Misticle_lightning van harte gefeliciteerd met je dochter

[ Bericht 4% gewijzigd door Meimeltje op 18-08-2006 13:10:05 ]
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:49:17 #132
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_40932306
Misticle daar is je meissie dan Myrddin gefeliciteerd en geniet ervan!
  † In Memoriam † vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:51:21 #133
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_40932388
Misticle wat een heerlijk nieuws! Van harte gefeliciteerd met Myrddin
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_40932441
Jaaaa een meisje geboren!!!

ML Gefeliciteerd!!
pi_40932534
Gefeliciteerd met Myrddin!
pi_40932667
Gefeliciteerd met je dochter M_L
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:07 schreef mjammetje het volgende:
linda856763 mensen zijn soms zo ondoordacht met uitspraken. Gewoon lekker niks van aantrekken!
Oh, het kan me niet zoveel schelen hoor. Er kwam ook nog iemand naar me toe om me 'gerust' te stellen, ze had allebei haar bevallingen binnen 3 uur gedaan, zonder epiduraal (Belgische, dus dat is uitzonderlijk) Ja leuk, maar wat zegt dat voor mij. Ze bedoelen het heel lief natuurlijk. Ik zit nu niet zo te stressen, we'll see...

Neem maar lekker een gebakje! Heb ik ook al op
Eva
pi_40932753
Een meisje!!! Gefeliciteerd!! en wat een prachtige namen!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:10:46 #138
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40933051
Misticle, gefeliciteerd met je dochter Myrddin!!!
Ben benieuwd naar foto's en verhaal en alles! Maarrrrr, rust eerst maar uit van die lange bevalling!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:16:48 #139
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40933252
ML gefeliciteerd met je meisje. En wat een mooie namen. Krijgen naar de foto's daar ook nog een uitleg van. Ik ben gek op bijzondere namen.....

Maar, goed eerst lekker uitrusten...

enne.......Annie strippen........hmmmm misschien krijg ik dan wel nog mee naar de musical

Heb net nieuwe buikfoto's geplaats (hoezo vissen naar complimentjes......)

[ Bericht 2% gewijzigd door chacama op 18-08-2006 13:21:28 ]
pi_40933313
Gefeliciteerd!
pi_40933395
Jaaah! verse baby! Welkom op de wereld Myrddin, lekker uitrusten nu!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_40933503
M-L gefeliciteerd met je dochter

[ Bericht 5% gewijzigd door Anitra op 18-08-2006 13:08:43 ]
  † In Memoriam † vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:28:56 #143
81992 Githa
pi_40933676
ML gefeliciteerd en meisje
Wat een mooie namen!
  † In Memoriam † vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:39:15 #144
43556 miss_dynastie
pi_40934026
Gefeliciteerd!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:40:00 #145
24188 Belana
kloon van belana
pi_40934044
van harte gefeliciteerd met Myrddin
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:43:59 #146
35189 Troel
scherp en bot
pi_40934180
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:31 schreef Misticle_lightning het volgende:
Vannacht om 02:02 heb ik mijn dochtertje Myrddin Kaylah Agnes in de armen gesloten.
We zijn ontiegelijk moe en gaan nu lekker naar boven toe

Knuffel allemaal
Misticle
Gefeliciteerd!

Agnes is denk ik een vernoeming? (Is zo'n totaal andere naam)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:45:29 #147
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40934233
Misticle gefeliciteerd met je dochter. Ik ben benieuwd hoe ze eruit ziet. Doe rustig aan

voor de mensen die feliciteren met jullie dochter, volgens mij is er geen man bij
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:47:49 #148
95752 crew  Chell
Kluns
pi_40934298
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje ML!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:06:28 #149
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_40934779
Misticle van harte gefeli met je dochter Myrddin aparte naam wat betekent het?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:10:30 #150
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_40934883
Mysticle gefeliciteerd met je dochter Myrddin
Wir müssen leben, bis wir sterben!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')