cvibi=caput vast in bekkeningang, het hoofdje is volledig ingedaald.
ff opgezocht....
Ik kwam hier eigenlijk om een kilo of wat aandacht te vragen. Ik voel me zo ontzettend verzonken in zelfmedelijden in combi met wanhoop en zelfergernis, maar ja na het verhaal (lied) van Annie mag ik eigenlijk alleen nog maar denken aan tomorow....alleen vrees ik dat tomorow echt niet veel beter is.
Even ter relativatie voor mezelf:
- Doodmoe door stomme actie van gisteren (eigen schuld dus)
- Beetje boos op
![]()
omdat ie gisteren niet thuis was toen we thuiskwamen (heeft ie eigenlijk gewoon recht op, hij mag ook leuke dingen doen.....en toen ik net huilend belde kwam ie wel gelijk)
- Gek van de moeheid, wil zo veel doen, maar kan geen energie vinden (zwangerschap...of iets anders???)
- Boos op mezelf omdat ik vergeten ben dan Fleur naar PSZ mocht vandaag. (school is net begonnen dus vergeten is niet gek).
- Zin om in een hoekje te gaan zitten huilen, maar het door plichtsbesef niet kunnen. (Stomme hormomen)
Even ter illustratie toen ik vanochtend op de fiets zat naar mijn werk had ik meer de neiging om door te fietsen naar het strand. Daar een stuk te gaan wandelen en dan een kop koffie te drinken om vervolgens weer een rustig terug te wandelen en dan een bekijken wat ik verder die dag zou willen doen.....of te wel: Ik ben zooooooo toe aan een baaldag. Een dag voor mezelf...!!!!
Oh, ja <zeurmodus> uit!!