Wat vreemd, ik had dezelde bloeddruk en mijn verloskundige vond em primaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hier gaat alles redelijk, ook steeds wat dizzy.... bloeddruk laten meten, is iets laag 100/60 dus aan de zoute drop en de bouillon........
Ik heb net zulke lage waardes als jij hebt. Ik ben denk ik "gezegend" met een lage bloeddruk, kan alleen maar voordeel hebben als de zwangerschap vordert denk ik maar zoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:13 schreef Slaapmeisje het volgende:
Geen idee Jelief, het verschilt natuurlijk van persoon tot persoon. Dit was de eerste keer voor mij dat mijn bloeddruk gemeten werd dus ik heb nog geen vergelijkingsmateriaal.
Misticle? Ik hoop dat het een goed teken is dat je hier niet post
okee goeie reden, maar normaal is t nooit zo stil hier...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:05 schreef Sugar het volgende:
Omdat we allemaal met smart wachten op nieuws van M-L?![]()
![]()
![]()
Wat wat?????quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:29 schreef Jarno het volgende:
...
Oh verhip! Ik dacht dat ie reageerde op Slaapmeisje d'r buik, maar het kan evengoed iets anders zijn natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:37 schreef Jarno het volgende:
En ik heb m'n TVP.
Sorryquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:36 schreef snoopy het volgende:
Leah, ga eens weg met dieDat is zwaar verboden in dit topic
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |