quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:18 schreef Misticle_lightning het volgende:
voorlopig trek ik het nog goed, 2 van mijn beste vriendinnen zijn hier en ik kan lekker mijn gang gaan, even oogjes sluiten, net een half uurtje gelegen en had het gevoel alsof ik al ruim een uur of 3 had geslapen. Dat is wel prettig dus.
De vlos zei dat ik pas weer hoef te bellen als de weëen goed gaan doorzetten, dit is allemaal nog voorwerk, verweken etc, ben er waarschijnlijk veel te vroeg bij maar ja je weet maar nooit.
Wil ook weer niet te laat zijn.
kom maar in de binnenstad wonen!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:38 schreef YPPY het volgende:
Dat zou grappig zijn pinquit.Al zijn we tegen die tijd hopelijk wel verhuisd, dus ik heb nog geen enkel idee in welke omgeving we een school moeten gaan zoeken. Als we hier blijven wonen is het wel makkelijk. Kunnen hem/haar zo het schoolplein opgooien.
![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:29 schreef dutchie het volgende:
(had ik al verteld dat mijn vriendin binnen een uur van een tweeling bevallen is?Scenario: vliezen breken, weëen, persen, baby 1 en 8 minuten later baby 2. BINNEN 1 UUR!!!)
oh wacht even ik weet al wie M. is natuurlijk.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:22 schreef YPPY het volgende:
M. is nog redelijk jong, maar herkenbaar aan een boel kleine krulletjes. Die heb ik al vaak gezien. C. is met zwangerschapverlof, maar komt niet terug. Ze wordt vanaf september definitief vervangen door S., die had ik voor mijn allereerste controle. Het kan goed dat je haar bedoelt. De tijdelijke vervangster die er nu is, is ook een S. Is het nog te volgen?Ik heb niet echt 'een verhaal', en ook niet echt beter contact met de 1 dan met de ander. Omdat G. nu vakantie heeft is er weer een andere invalster (heeft maandag dienst), dat lijkt me minder, maar ws kan het me niks meer schelen als dat kind er eenmaal uitmoet.
en niet alleen voor zwangerenquote:
Wat vreemd, ik had dezelde bloeddruk en mijn verloskundige vond em primaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hier gaat alles redelijk, ook steeds wat dizzy.... bloeddruk laten meten, is iets laag 100/60 dus aan de zoute drop en de bouillon........
Ik heb net zulke lage waardes als jij hebt. Ik ben denk ik "gezegend" met een lage bloeddruk, kan alleen maar voordeel hebben als de zwangerschap vordert denk ik maar zoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:13 schreef Slaapmeisje het volgende:
Geen idee Jelief, het verschilt natuurlijk van persoon tot persoon. Dit was de eerste keer voor mij dat mijn bloeddruk gemeten werd dus ik heb nog geen vergelijkingsmateriaal.
Misticle? Ik hoop dat het een goed teken is dat je hier niet post
okee goeie reden, maar normaal is t nooit zo stil hier...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:05 schreef Sugar het volgende:
Omdat we allemaal met smart wachten op nieuws van M-L?![]()
![]()
![]()
Wat wat?????quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:29 schreef Jarno het volgende:
...
Oh verhip! Ik dacht dat ie reageerde op Slaapmeisje d'r buik, maar het kan evengoed iets anders zijn natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:37 schreef Jarno het volgende:
En ik heb m'n TVP.
Sorryquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:36 schreef snoopy het volgende:
Leah, ga eens weg met dieDat is zwaar verboden in dit topic
![]()
achja nu kan ik aan de kleine denken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:58 schreef sjak het volgende:
Ow, wat vervelend Popples![]()
Om in het lijsye te komen moeten we even de mods roepenLois, ET? Wil een van jullie P in het lijstje zetten? Vlak voor kerst is wel leuk, lekker de donkere dagen, zeker geen last van de warmte
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:18 schreef Popples het volgende:
jullie mogen me wel samen met prowl erin zetten![]()
maar het is dan wel koudhet is ook nooit goed he.
dealquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:29 schreef Prowl het volgende:
[..]
![]()
Straks met z'n 3en bij de kerstboom![]()
Bij dezequote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:22 schreef E.T. het volgende:
Leah..voor straf kom je me maar over een maand of 5 een glasbrengen... Tsssk... ons een beetje lekker maken hier
Daar gooi ik met liefde een afgekolfde voeding voor wegquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:00 schreef Leah het volgende:
[..]
Bij deze. Ik zal de komende maanden alle bevallenen een glaasje komen brengen. Kan ik beter dan verjaardagen onthouden
.
3 kilo al?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:19 schreef poemojn het volgende:
ETdat hoeft niet, een baby van 3 kilo mag 3 uur erna weer drinken.. gewoon een zwaar babietje kweken dus en direct na de voeding een glas nuttigen
Jaaah, het niet-mogen.genieten-van-niets-en-in-het-bijzonder-van-alcohol-want-je-borsten-zijn-uitgeleend-schuldgevoel. Krampjes? Borstvoeding! Stuwing? Abnormaal! Groene poep? Borstvoeding! Kool! Chocola! Sinaasappel! Eet alsof je Afghaan bent! Mollig kind? Borstvoeding! Licht poppetje? Borstvoeding! Tsunami? Borstvoeding!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:26 schreef E.T. het volgende:
[..]
3 kilo al?
bij Saskia had ik nl. een keer vlak na een voeding een glas wijn gedronken en las later ergens dat dat nog helemaal niet zou mogen.. tot de dag van vandaag heb ik me daar schuldig over gevoeld. Kan dat gevoel ook mooi overboord
Ik heb begrepen: 75-80 cm werkhoogte: dus meten vanaf grond tot aan matras. Je kunt het bed verhogen met klossen, die je bij de thuiszorgwinkel kunt lenen, of met bierkratjes oid..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:49 schreef Popples het volgende:
maakt niks ET.
even een ander vraagje je bed moet geloof ik 65 cm hoog zijn maar hoe moet je dat meten?
wij hebben al een tamelijk hoog bed. maar weet niet hoe je het moet meten.
moet je vanaf de grond en het plankje meten of tot de van de matras?
anders moet ik een ander bed regelen.
Ja, nou verdikkie. Jij kreeg je baby tenminste vandaag. Met 39 weken en 6 dagen. Tenminste. En ik weer niehiehiehiehiet!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:40 schreef Belana het volgende:
Luchtbelleke... ????????
edit: ow DIE Annie
sugar, kom op meissie, nog efkes
Mooi gesproken. Ook zulke dingen leer je veel meer waarderen na zo'n avond vol zogenaamd entertainment. Als je die diepere laag maar voelt en ervaart. Dan zie je overal kleur, nuancering en vooral: kansen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:46 schreef Luchtbel het volgende:
Wijsheid en doorzettingsvermogen. De mogelijkheid om alle ellende met een grote glimlach aan te gaan. Wat een leven.
Eigenlijk bizar he, hoe je die laatste weken verlangend uit gaat zien naar gewroet in je doos.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:42 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ja, nou verdikkie. Jij kreeg je baby tenminste vandaag. Met 39 weken en 6 dagen. Tenminste. En ik weer niehiehiehiehiet!![]()
![]()
Werd jij nou gestript op die dag? Ik ben het even kwijt. maar ik wil dat ook. Ik mag vandaag naar vlos. Maar vast niks met strippen, holladiejee.
waarom nie?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:49 schreef Sugar het volgende:
Belaan![]()
Ik ga het niet vragen, hoor, dat strippen. Maar ik zou wel willen.![]()
het moet wat verweekt zijn al geloof ik. gewoon vragen. je bent brutaal genoegquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:51 schreef Sugar het volgende:
Nou ja, vorige week al gevraagd om voelen in doos.En toen alleen een "korter" tuutje, dus ik denk dat er ook nu niet snel iets te strippen valt. Wat moet de staat vanbinnen eigenlijk zijn om te strippen?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:58 schreef Sugar het volgende:
: nu moet ik gaan leuren met mijn geslachtsorgaan en dat is niet altijd waar ik zin in heb op vrijdagmiddag.
Sterkte Yppy! Ik ben zo benieuwd!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:13 schreef YPPY het volgende:
Er om vragen zal ik ook echt niet gaan doen, of ik moet 6 weken over tijd lopen.
Het mag van mij nog best een week duren Sugar. Ga gerust voor dus.Het zwanger zijn is lichamelijk lastig, maar nog best te doen. Baby mag alleen wel wat minder in m'n ribben gaan zitten. Geestelijk verwacht ik niet dat ik me na de bevalling meteen beter voel, dus daarvoor heeft het ook geen haast. Ik heb vanaf het begin geroepen dat ik over tijd ga lopen, dus voor mijn gevoel 'moet' ik nog twee weken.
Dank je.quote:
Hehe, bij mij is dat niet afhankelijk van weekdag of maanstand.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:58 schreef Sugar het volgende:
Oké, jullie zijn lief en behulpzaam! Ik laat het afhangen van wie ik heb en hoe pet dan staat. Want soms zie ik zo'n kop van een vlos en weet ik al: nu moet ik gaan leuren met mijn geslachtsorgaan en dat is niet altijd waar ik zin in heb op vrijdagmiddag. Maar wie weet.![]()
Yppy, nog geen ongeduld? Of zo groot verlangen dat je wil dat het nu gebeurt?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:23 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En tuutje weg is fröbelproof geloof ik
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:53 schreef linda856763 het volgende:
Gisteren op een grote bijeenkomst van mijn werk heb ik natuurlijk weer allerlei commentaar over mijn buik, waaronder een paar: nou, die 5 weken haal je niet meer hoor! Volgens mij is dat onzin toch? Oké, het kindje zit al erg laag volgens mij (ingedaald) maar dat zegt toch niets?
Oh, het kan me niet zoveel schelen hoor. Er kwam ook nog iemand naar me toe om me 'gerust' te stellen, ze had allebei haar bevallingen binnen 3 uur gedaan, zonder epiduraal (Belgische, dus dat is uitzonderlijk) Ja leuk, maar wat zegt dat voor mij. Ze bedoelen het heel lief natuurlijk. Ik zit nu niet zo te stressen, we'll see...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:07 schreef mjammetje het volgende:
linda856763 mensen zijn soms zo ondoordacht met uitspraken. Gewoon lekker niks van aantrekken!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:31 schreef Misticle_lightning het volgende:
Vannacht om 02:02 heb ik mijn dochtertje Myrddin Kaylah Agnes in de armen gesloten.
We zijn ontiegelijk moe en gaan nu lekker naar boven toe
Knuffel allemaal
Misticle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |