mwah, de voor-foto heb ik eergister gemaakt, dus veel slanker zal het niet zijn geweestquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:40 schreef _evenstar_ het volgende:
Leuk melonovy !! ( ben je nou ook slanker op de nieuwe coupe foto? )
Hier is de stroom net doorgemeten, boosdoener de magnetrom die met meting 14 ohm aangafoops
![]()
Ik heb het me ook al vaak afgevraagd, maar wil niet de starter zijn van een verse oude koeien relquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:31 schreef bixister het volgende:
over die spulletjes gesproken, heeft iemand nog wel eens wat gehoord van daanbanaan?renzell, jij misschien?
[edit] of is het not done om dit onderwerp aan te snijden? [/edit]
Ik heb toevallig net wat foldermateriaal meegekregen bij de pearl vandaan, ik ben er idd mee bezig om over te stappen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:49 schreef Meaghan het volgende:
Staat je goed die nieuwe coupe Mel! Ik vind het alleen jammer van je bril, je hebt zulke mooie ogen en de bril neemt daar behoorlijk de aandacht vanaf zeg maar.Heb je al eens aan lenzen gedacht?
Ze zou ooit nog een foto posten van alle spullen. Maar helaas nooit meer iets gezien.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:48 schreef dutchie het volgende:
Zo ver ik begrepen heb, heeft niemand meer iets van Daanbanaan gehoord.
Hé wat leuk! Ik heb zelf al jaren zachte lenzen en het bevalt prima. Ik heb nog een tijdje een bril gehad, maar dat is toch niks voor mij. En heel toevallig, maar het eerste wat mijn man tegen me zei toen ik m'n lenzen na lange tijd weer in had: 'Wat een mooie ogen heb je!'quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:08 schreef melonovy het volgende:
[..]
Ik heb toevallig net wat foldermateriaal meegekregen bij de pearl vandaan, ik ben er idd mee bezig om over te stappen.![]()
Hahaha, Belaantje wordt later "zo'n" schoonmoederquote:
Of het echt not done is betwijfel ik, kan me namelijk goed voorstellen de mensen die toen spulletjes gegeven hadden, ook wel eens wat zouden willen zien/horen, van hoe het overkwam de lading spulletjes...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:31 schreef bixister het volgende:
over die spulletjes gesproken, heeft iemand nog wel eens wat gehoord van daanbanaan?renzell, jij misschien?
[edit] of is het not done om dit onderwerp aan te snijden? [/edit]
Ik zag van de week op Rotterdam CS een advertentie voor 995 per oog (normaal 1995). Ik weet alleen niet van wiequote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:11 schreef Belana het volgende:
ik heb vroeger lenzen gehad maar ik kan er niet meer tegendaar baal ik enorm van want ik vind mezelf veel leuker zonder bril en bovendien kijkt het zoveel lekkerder. Ik wil graag laten laseren, maar daar moet ik eerst heel hard voor sparen
Ik durf dat ook echt nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:21 schreef Lishe het volgende:
Ik durf dat niet. Het lijkt me heel fijn om gewoon te kunnen zien. Toen ik 20 was ben ik ook bij de oogarts geweest voor de mogelijkheden van laseren. Maar ik durf echt niet. Schijtluis dat ik ben.![]()
Maarehm Belana, ik hoop dat jij snel genoeg gespaard hebt dan!
Haha dat wilde ik ook gaan doen vanmiddag. Maar moest ook nog naar het zkh dus niet meer aan toegekomen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:15 schreef m@x het volgende:
Ik ben ook net naar de Hema geweest. Om schoolspullen voor mezelf te kopen. Voelde echt als een sprong terug in de tijd![]()
Lang leve de Hema
Over de Hema gesproken: Suzieee, kom je als alles goed is weer terug naar de B. in R.?
winkel? nee, winkels zijn kleiner. Nijhof is gigantischquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:04 schreef poemojn het volgende:
Ik ben bij Nijhof in Baarn geweest vandaagWat een leuke winkel! En ook nog best dichtbij ook
Ga je dan ook naar de koopgoot? Kunnen we samen glittergelpennen uitzoekenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:04 schreef Igraine het volgende:
[..]
Haha dat wilde ik ook gaan doen vanmiddag. Maar moest ook nog naar het zkh dus niet meer aan toegekomen.
Ik hoop dat ik me volgende week kan beheersen om geen glittergelpennen enzo te gaan kopen...Staat niet zo...uhm.. volwassen maar wel leuk![]()
Misschien wel, of 't Stadshart in ZM. Misschien koop ik dan ook wel een schoolagenda met een spiegeltje voorin geplakt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:36 schreef m@x het volgende:
[..]
Ga je dan ook naar de koopgoot? Kunnen we samen glittergelpennen uitzoeken
ik vind het doodengquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:21 schreef Lishe het volgende:
Ik durf dat niet. Het lijkt me heel fijn om gewoon te kunnen zien. Toen ik 20 was ben ik ook bij de oogarts geweest voor de mogelijkheden van laseren. Maar ik durf echt niet. Schijtluis dat ik ben.![]()
Maarehm Belana, ik hoop dat jij snel genoeg gespaard hebt dan!
Ja, het blijft een hoop geld al is het de helft goedkoperquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:10 schreef Belana het volgende:
die"aanbieding" is bij care-vision zag ik rewimo en is trouwens idd aardig wat goedkoper dan normaal, maar ik heb toch ook geen 2000 euro liggen
(had ik wel, maar ging naar de aannemer voor de bijkeuken.... choices choices)
Is dit geen leuk bijtje voor op de voorkant?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:36 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het is superlastig een leuk kaartje te vindenIk zoek iets met bijtjes, maar tot nu toe geen succes
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:56 schreef m@x het volgende:
Ik denk dat ik er nog maar eentje neem dan![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:15 schreef m@x het volgende:
Ik ben ook net naar de Hema geweest. Om schoolspullen voor mezelf te kopen. Voelde echt als een sprong terug in de tijd![]()
Lang leve de Hema
Over de Hema gesproken: Suzieee, kom je als alles goed is weer terug naar de B. in R.?
Ik ga voor je duimen en als het lukt dan komen Kai en ik binnenkort een keer bij je shoppen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:03 schreef Suzziieee het volgende:
[..]![]()
![]()
OOOh..ik zou zóóóó blij zijn als dat lukt,maar het is echt maar een hele kleine kans dat het op korte termijn gaat lukken...
Eerst morgen mijn gesprek...
Clauwhee, ik ben oud en drankzuchtig, wil jij mij even uitleggen wat Nevland is?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:03 schreef clauwheee het volgende:
Nee joh Leah, het is de enige echte Nevland smiley!!![]()
![]()
Commentaar? Als jij je niet zwanger had laten maken had je nu met ons mee kunnen doen. Proostquote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:05 schreef Leah het volgende:
[..]
Clauwhee, ik ben oud en drankzuchtig, wil jij mij even uitleggen wat Nevland is?
liefs,
Leah.
Wat hardvochtig zeg. Bahquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:06 schreef m@x het volgende:
[..]
Commentaar? Als jij je niet zwanger had laten maken had je nu met ons mee kunnen doen. Proost![]()
Kijk, aan jou heb ik watquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:07 schreef Leah het volgende:
Sorry. Over 44 dagen kom ik je hoogstpersoonlijk virtueel
champagne
brengen!
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:05 schreef Leah het volgende:
[..]
Clauwhee, ik ben oud en drankzuchtig, wil jij mij even uitleggen wat Nevland is?
liefs,
Leah.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:11 schreef Lois het volgende:
Alleen bij Leah is het een dranksmilie maar die grijpt toch elke gelegenheid aan...![]()
Ik vind voetbal niet zo spannend, beschuitjes eten daar en tegen welquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:15 schreef clauwheee het volgende:
Lieve Leah,
Ik zou er ook geen beschuit mee hoeven eten, maar hij kan wél voetballen. En daar gaat het toch om, dat snappen jullie toch wel dames![]()
Ligt er toch wel helemaal aan met wiequote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:17 schreef Leah het volgende:
Ik vind voetbal niet zo spannend, beschuitjes eten daar en tegen wel.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ligt er toch wel helemaal aan met wie![]()
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ligt er toch wel helemaal aan met wie![]()
Pure verveling Lois. Eigenlijk wil ik gewoon naar bed maar ik pas op de buurkindjes. Althans, ik hou de babyfoon in de gaten. Tja, en dan ga je zitten googelen en ik weet dat ik dat beter niet meer kan doenquote:
Is dat m@x vraagt Nickquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:22 schreef m@x het volgende:
Over beschuit gesproken. Dit lijkt me toch niet echt comfortabel:
[afbeelding]
Dat mocht ze willenquote:
Oeps, wat zegt ze nu weerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:28 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat mocht ze willenDie redt het niet met twee beschuitjes. Daar komen complete pizzabodems aan te pas
Nou zie je drankorgel ehm Leahquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:29 schreef jessie het volgende:
O en als ik die smiley zie moet ik niet aan wijn denken maar inmiddels al aan jou Leah![]()
![]()
Het is de Leah smiley
Dat vind ik dan wel weer erg leukquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:29 schreef jessie het volgende:
O en als ik die smiley zie moet ik niet aan wijn denken maar inmiddels al aan jou Leah![]()
![]()
Het is de Leah smiley
Nee hebben gewoon ontzettend "gezellig"zitten praten over *Thijs en over de bevalling geboorte enz enz, wat er gebeurd is bla bla blaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:04 schreef livelink het volgende:
Als dranksmiley voldoet hij prima in ieder geval.![]()
Bar, hoe was het bezoek van het kdv gisteren? Hadden ze nog mooie knutseltjes van Thijs meegenomen?
Ik kijk even met een schuin oog naar de modjes, die vinden twee slowchats misschien niet zo'n goed idee?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:39 schreef snoopy het volgende:
Het speetuinbarretje bedoel je? Goed plan!
Neuh ik vind het niks eigenlijk. Daar hebben we andere fora voor denk ik dan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:41 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik kijk even met een schuin oog naar de modjes, die vinden twee slowchats misschien niet zo'n goed idee?
oh maar dat was ook niet serieus hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:42 schreef Lois het volgende:
Neuh ik vind het niks eigenlijk. Daar hebben we andere fora voor denk ik dan.
[partypooperpost]
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:44 schreef Lois het volgende:
Ja bijvalles over (ver)drinken in het Flora en Fauna forum
![]()
Ik hoop stiekem op iemand die zegt: o, maar dat is hier bij ons in ...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:46 schreef sjak het volgende:
Geen idee Rewimo. Ik zal het eens vragen aan familieleden, misschien weet iemand het.
jemig, nu ben ik toch bijna aan eenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:44 schreef Lois het volgende:
Ja bijvalles over (ver)drinken in het Flora en Fauna forum
![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:01 schreef easy-going het volgende:
Misschien kan je er een avatar van maken Leah.
Had ik die dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:08 schreef Rewimo het volgende:
En binnen OUD is je reputatie toch al naar de haaien
en wat is daar verkeerd aan? Dan zien ze 't toch goed?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:08 schreef Leah het volgende:
Nee, maar dan denken ze dat ik een sukkel met een groene pruik ben.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:00 schreef easy-going het volgende:
Ow, en Clauwhee, Nevland, dat is toch die spits die zondag gaat scoren?
.
.
.
.
.
.
.
tegen Groningen
eigen doelpuntquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nevland blijft. En zal zondag scoren ja, daar heb je dan wel weer gelijk in. Maar gewoon in dat mooie groen witte shirt
Jawel, maar dan kan hij evengoed tegen Groningen scoren hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:10 schreef clauwheee het volgende:
Nevland blijft. En zal zondag scoren ja, daar heb je dan wel weer gelijk in. Maar gewoon in dat mooie groen witte shirt
D'r wordt hier gevraagd waarom ik zo moet lachenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:10 schreef E.T. het volgende:
[..]
en wat is daar verkeerd aan? Dan zien ze 't toch goed?
Ergens in DIG of in GC loopt volgens mij zo'n topicreeksquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:11 schreef Leah het volgende:
D'r wordt hier gevraagd waarom ik zo moet lachen. Waar kunnen ze je avatar pimpen? Ik wil nl wel deze
, maar dan met deze
lach.
En waar was het nou?quote:
Dank je! Maar ik blijf gewoon maar lekker mezelf, denk ikquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:15 schreef Lois het volgende:
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht #57
uhuhquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:16 schreef Leah het volgende:
[..]
Dank je! Maar ik blijf gewoon maar lekker mezelf, denk ik
Nopequote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:21 schreef Leah het volgende:
Uberwatje, that's me. Maar evengoed kom ik je die drank wel brengen hoor, als je bevallen bent
.
Zijn jullie al wel uit de namen trouwens? Vond ik ook zo'n gedoe, de tweede keer.
Zoiets?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:11 schreef Leah het volgende:
[..]
D'r wordt hier gevraagd waarom ik zo moet lachen. Waar kunnen ze je avatar pimpen? Ik wil nl wel deze
, maar dan met deze
lach.
zou je dat ff willen verwijderen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:57 schreef jessie het volgende:
[knip]
Hmmz nou is die achtergrond weer zwartquote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:57 schreef jessie het volgende:
Dit bedoelde je? En nu snap ik het niet meer
Ik tel alleen de ritjes, heen en terug is idd 8 keerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:02 schreef jessie het volgende:
Ooooooo ik soms 8 keer per dag Leah(maar dat kan alleen als Geer thuis is en ik de auto neit heb en dus Jans ergens is, want met Jans lukt t niet)
Hij is coooool!quote:
Ja hoor, Freek is eind mei al 4 geworden. Maar toen gingen we nog op vakantie, en dan zou ie moeten wennen in een groep die dan na de vakantie weer anders zou zijn, voor 3 weken. Dus toen hebben we in overleg besloten dat hij dan na de vakantie zou gaan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:03 schreef jessie het volgende:
Maar ik bedenk me ineens Freek is al ff 4 toch?
Niet dus
Wat voor school gaat hij zie je er tegen op, hoe vind hij het enz?
Ik heb voor de zekerheid wel even ons telefoon nummer is zijn jas gezetquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:20 schreef jessie het volgende:
Als je het goed verteld hebt zullen ze daar toch wel goed op letten lijkt me.
En misschien heeft hij het er zo druk mee allemaal dat hij gewoon vergeet weg te lopen
Herkenbaar!!!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:23 schreef coolbabe het volgende:
Meestals gaat het goed Leah, maar na zo 6 weken vakantie voel ik mij zelfs geen mij meer, alleen nog een zwoegende sloof ofzo
Zal 'r ff uppen..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:43 schreef jessie het volgende:
Foto Noli (en hoe kom jij eraan, zelf gemaakt? )
nee, maar er begint me iets te dagen....quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:40 schreef poemojn het volgende:
sneeuw in je tuin i s wel heel leuk
[afbeelding]
Er is ook nog zoiets als MSNquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:39 schreef YPPY het volgende:
Maar Rewimo post hier niet. Zit ik allemaal te zoeken.![]()
Daar heb ik het ook niet zien staan.quote:
Ja, ga jij eens wat doen .... ik weet nog wel wat voor jequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:47 schreef YPPY het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook niet zien staan.
Ik ga maar weer wat nuttigs doen, ik ga vervelend worden geloof ik.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:47 schreef YPPY het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook niet zien staan.
Ik ga maar weer wat nuttigs doen, ik ga vervelend worden geloof ik.
Nee, de helft. Maar da's nog aardig watquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:09 schreef Lois het volgende:
Kolere Rewimo, gaat de hele erfenis daarheen?
Alles goed en wel Jessie, maar het is uiteindelijk niet wat hij wilde. Anders had hij dat handgeschreven maar helaas ongeldige testament niet geschreven. En ik vind het nogal een verschil of ik een halve of een hele ton krijg (waar hij zijn hele leven voor gewerkt heeft, toen hij dat testament tekende bezat hij niks en zag het er niet naar uit dat hij ooit iets zou bezitten), al is het dan maar geld...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:38 schreef jessie het volgende:
Rewimo misschien moet je maar denken dat het ook een stukje is geweest van het leven van je vader. En dat hij daar toen wel bij volle verstand (neem ik aan) bij getekend heeft. En het is de helft, niet alles.
Misschien een hele erge doodoener maar het is maar geld!
Dat briefje zegt nu juist alles...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:35 schreef jessie het volgende:
Een handgeschreven briefje zegt toch helemaal niks.
Oh bahquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:34 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Trouwens Anitra Dino was ondeugend vandaag.... en hij stonk...![]()
Liet Dino uit en dus lekker laten rennen, besloot Dino ineens maar heerlijk in de stront te gaan rollenbollen.....![]()
Thuis gekomen en hem gelijk gedoucht, en nu kruip ik onder de douche![]()
![]()
en dan met een vriendin naar de bios en daarna wat drinken![]()
Ik was een keertje met mijn ouders op vakantie in Frankrijk toen Bobby ( het cockertje van mijn ouders ) besloot om in de hertenschijt te gaan rollebollen. En die geur was je er niet snel uit, de halsband konden we weggooien. Dat is een jachtinstinct... dat hebben ze er nou nog niet uitgefokt!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:34 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Trouwens Anitra Dino was ondeugend vandaag.... en hij stonk...![]()
Liet Dino uit en dus lekker laten rennen, besloot Dino ineens maar heerlijk in de stront te gaan rollenbollen.....![]()
Thuis gekomen en hem gelijk gedoucht, en nu kruip ik onder de douche![]()
![]()
en dan met een vriendin naar de bios en daarna wat drinken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |