Ik hoop stiekem op iemand die zegt: o, maar dat is hier bij ons in ...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:46 schreef sjak het volgende:
Geen idee Rewimo. Ik zal het eens vragen aan familieleden, misschien weet iemand het.
jemig, nu ben ik toch bijna aan eenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:44 schreef Lois het volgende:
Ja bijvalles over (ver)drinken in het Flora en Fauna forum
![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:01 schreef easy-going het volgende:
Misschien kan je er een avatar van maken Leah.
Had ik die dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:08 schreef Rewimo het volgende:
En binnen OUD is je reputatie toch al naar de haaien
en wat is daar verkeerd aan? Dan zien ze 't toch goed?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:08 schreef Leah het volgende:
Nee, maar dan denken ze dat ik een sukkel met een groene pruik ben.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:00 schreef easy-going het volgende:
Ow, en Clauwhee, Nevland, dat is toch die spits die zondag gaat scoren?
.
.
.
.
.
.
.
tegen Groningen
eigen doelpuntquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nevland blijft. En zal zondag scoren ja, daar heb je dan wel weer gelijk in. Maar gewoon in dat mooie groen witte shirt
Jawel, maar dan kan hij evengoed tegen Groningen scoren hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:10 schreef clauwheee het volgende:
Nevland blijft. En zal zondag scoren ja, daar heb je dan wel weer gelijk in. Maar gewoon in dat mooie groen witte shirt
D'r wordt hier gevraagd waarom ik zo moet lachenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:10 schreef E.T. het volgende:
[..]
en wat is daar verkeerd aan? Dan zien ze 't toch goed?
Ergens in DIG of in GC loopt volgens mij zo'n topicreeksquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:11 schreef Leah het volgende:
D'r wordt hier gevraagd waarom ik zo moet lachen. Waar kunnen ze je avatar pimpen? Ik wil nl wel deze
, maar dan met deze
lach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |