Commentaar? Als jij je niet zwanger had laten maken had je nu met ons mee kunnen doen. Proostquote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:05 schreef Leah het volgende:
[..]
Clauwhee, ik ben oud en drankzuchtig, wil jij mij even uitleggen wat Nevland is?
liefs,
Leah.
Wat hardvochtig zeg. Bahquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:06 schreef m@x het volgende:
[..]
Commentaar? Als jij je niet zwanger had laten maken had je nu met ons mee kunnen doen. Proost![]()
Kijk, aan jou heb ik watquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:07 schreef Leah het volgende:
Sorry. Over 44 dagen kom ik je hoogstpersoonlijk virtueel
champagne
brengen!
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:05 schreef Leah het volgende:
[..]
Clauwhee, ik ben oud en drankzuchtig, wil jij mij even uitleggen wat Nevland is?
liefs,
Leah.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:11 schreef Lois het volgende:
Alleen bij Leah is het een dranksmilie maar die grijpt toch elke gelegenheid aan...![]()
Ik vind voetbal niet zo spannend, beschuitjes eten daar en tegen welquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:15 schreef clauwheee het volgende:
Lieve Leah,
Ik zou er ook geen beschuit mee hoeven eten, maar hij kan wél voetballen. En daar gaat het toch om, dat snappen jullie toch wel dames![]()
Ligt er toch wel helemaal aan met wiequote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:17 schreef Leah het volgende:
Ik vind voetbal niet zo spannend, beschuitjes eten daar en tegen wel.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ligt er toch wel helemaal aan met wie![]()
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ligt er toch wel helemaal aan met wie![]()
Pure verveling Lois. Eigenlijk wil ik gewoon naar bed maar ik pas op de buurkindjes. Althans, ik hou de babyfoon in de gaten. Tja, en dan ga je zitten googelen en ik weet dat ik dat beter niet meer kan doenquote:
Is dat m@x vraagt Nickquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:22 schreef m@x het volgende:
Over beschuit gesproken. Dit lijkt me toch niet echt comfortabel:
[afbeelding]
Dat mocht ze willenquote:
Oeps, wat zegt ze nu weerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:28 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat mocht ze willenDie redt het niet met twee beschuitjes. Daar komen complete pizzabodems aan te pas
Nou zie je drankorgel ehm Leahquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:29 schreef jessie het volgende:
O en als ik die smiley zie moet ik niet aan wijn denken maar inmiddels al aan jou Leah![]()
![]()
Het is de Leah smiley
Dat vind ik dan wel weer erg leukquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:29 schreef jessie het volgende:
O en als ik die smiley zie moet ik niet aan wijn denken maar inmiddels al aan jou Leah![]()
![]()
Het is de Leah smiley
Nee hebben gewoon ontzettend "gezellig"zitten praten over *Thijs en over de bevalling geboorte enz enz, wat er gebeurd is bla bla blaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:04 schreef livelink het volgende:
Als dranksmiley voldoet hij prima in ieder geval.![]()
Bar, hoe was het bezoek van het kdv gisteren? Hadden ze nog mooie knutseltjes van Thijs meegenomen?
Ik kijk even met een schuin oog naar de modjes, die vinden twee slowchats misschien niet zo'n goed idee?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:39 schreef snoopy het volgende:
Het speetuinbarretje bedoel je? Goed plan!
Neuh ik vind het niks eigenlijk. Daar hebben we andere fora voor denk ik dan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:41 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik kijk even met een schuin oog naar de modjes, die vinden twee slowchats misschien niet zo'n goed idee?
oh maar dat was ook niet serieus hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:42 schreef Lois het volgende:
Neuh ik vind het niks eigenlijk. Daar hebben we andere fora voor denk ik dan.
[partypooperpost]
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:44 schreef Lois het volgende:
Ja bijvalles over (ver)drinken in het Flora en Fauna forum
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |