Commentaar? Als jij je niet zwanger had laten maken had je nu met ons mee kunnen doen. Proostquote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:05 schreef Leah het volgende:
[..]
Clauwhee, ik ben oud en drankzuchtig, wil jij mij even uitleggen wat Nevland is?
liefs,
Leah.
Wat hardvochtig zeg. Bahquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:06 schreef m@x het volgende:
[..]
Commentaar? Als jij je niet zwanger had laten maken had je nu met ons mee kunnen doen. Proost![]()
Kijk, aan jou heb ik watquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:07 schreef Leah het volgende:
Sorry. Over 44 dagen kom ik je hoogstpersoonlijk virtueel
champagne
brengen!
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:05 schreef Leah het volgende:
[..]
Clauwhee, ik ben oud en drankzuchtig, wil jij mij even uitleggen wat Nevland is?
liefs,
Leah.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:11 schreef Lois het volgende:
Alleen bij Leah is het een dranksmilie maar die grijpt toch elke gelegenheid aan...![]()
Ik vind voetbal niet zo spannend, beschuitjes eten daar en tegen welquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:15 schreef clauwheee het volgende:
Lieve Leah,
Ik zou er ook geen beschuit mee hoeven eten, maar hij kan wél voetballen. En daar gaat het toch om, dat snappen jullie toch wel dames![]()
Ligt er toch wel helemaal aan met wiequote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:17 schreef Leah het volgende:
Ik vind voetbal niet zo spannend, beschuitjes eten daar en tegen wel.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ligt er toch wel helemaal aan met wie![]()
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ligt er toch wel helemaal aan met wie![]()
Pure verveling Lois. Eigenlijk wil ik gewoon naar bed maar ik pas op de buurkindjes. Althans, ik hou de babyfoon in de gaten. Tja, en dan ga je zitten googelen en ik weet dat ik dat beter niet meer kan doenquote:
Is dat m@x vraagt Nickquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:22 schreef m@x het volgende:
Over beschuit gesproken. Dit lijkt me toch niet echt comfortabel:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |