mwah, de voor-foto heb ik eergister gemaakt, dus veel slanker zal het niet zijn geweestquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:40 schreef _evenstar_ het volgende:
Leuk melonovy !! ( ben je nou ook slanker op de nieuwe coupe foto? )
Hier is de stroom net doorgemeten, boosdoener de magnetrom die met meting 14 ohm aangafoops
![]()
Ik heb het me ook al vaak afgevraagd, maar wil niet de starter zijn van een verse oude koeien relquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:31 schreef bixister het volgende:
over die spulletjes gesproken, heeft iemand nog wel eens wat gehoord van daanbanaan?renzell, jij misschien?
[edit] of is het not done om dit onderwerp aan te snijden? [/edit]
Ik heb toevallig net wat foldermateriaal meegekregen bij de pearl vandaan, ik ben er idd mee bezig om over te stappen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:49 schreef Meaghan het volgende:
Staat je goed die nieuwe coupe Mel! Ik vind het alleen jammer van je bril, je hebt zulke mooie ogen en de bril neemt daar behoorlijk de aandacht vanaf zeg maar.Heb je al eens aan lenzen gedacht?
Ze zou ooit nog een foto posten van alle spullen. Maar helaas nooit meer iets gezien.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:48 schreef dutchie het volgende:
Zo ver ik begrepen heb, heeft niemand meer iets van Daanbanaan gehoord.
Hé wat leuk! Ik heb zelf al jaren zachte lenzen en het bevalt prima. Ik heb nog een tijdje een bril gehad, maar dat is toch niks voor mij. En heel toevallig, maar het eerste wat mijn man tegen me zei toen ik m'n lenzen na lange tijd weer in had: 'Wat een mooie ogen heb je!'quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:08 schreef melonovy het volgende:
[..]
Ik heb toevallig net wat foldermateriaal meegekregen bij de pearl vandaan, ik ben er idd mee bezig om over te stappen.![]()
Hahaha, Belaantje wordt later "zo'n" schoonmoederquote:
Of het echt not done is betwijfel ik, kan me namelijk goed voorstellen de mensen die toen spulletjes gegeven hadden, ook wel eens wat zouden willen zien/horen, van hoe het overkwam de lading spulletjes...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:31 schreef bixister het volgende:
over die spulletjes gesproken, heeft iemand nog wel eens wat gehoord van daanbanaan?renzell, jij misschien?
[edit] of is het not done om dit onderwerp aan te snijden? [/edit]
Ik zag van de week op Rotterdam CS een advertentie voor 995 per oog (normaal 1995). Ik weet alleen niet van wiequote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:11 schreef Belana het volgende:
ik heb vroeger lenzen gehad maar ik kan er niet meer tegendaar baal ik enorm van want ik vind mezelf veel leuker zonder bril en bovendien kijkt het zoveel lekkerder. Ik wil graag laten laseren, maar daar moet ik eerst heel hard voor sparen
Ik durf dat ook echt nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:21 schreef Lishe het volgende:
Ik durf dat niet. Het lijkt me heel fijn om gewoon te kunnen zien. Toen ik 20 was ben ik ook bij de oogarts geweest voor de mogelijkheden van laseren. Maar ik durf echt niet. Schijtluis dat ik ben.![]()
Maarehm Belana, ik hoop dat jij snel genoeg gespaard hebt dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |