abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:04:48 #1
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_40897863
En toen gooide ik hem dicht ..

Icaa, vanaf hier dus ook

http://www.achterderegenboog.nl/forum/viewtopic.php?t=3297
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_40898028
Icaä, ik had gisteravond geen tijd meer om er uitgebreider op te reageren maar meid wat een zware tijd hebben jullie al achter de rug en komt er ook nog aan. ik ben diep onder de indruk van hoe je er tot nu toe mee omgaat. het lijkt me heel moeilijk, maar zoals jullie het doen ook wel heel mooi om het samen zo open te beleven. lukt het je om behalve tijd te nemen voor de gevoelens van je kinderen en man ook nog genoeg ruimte te nemen voor je eigen verdriet/angst/etc? je klinkt zo verstandig maar je zult je af en toe toch ook radeloos voelen. ik vind het wel fijn dat je het hier verteld hebt, zo'n gek idee dat je niet weet dat er zoiets groots speelt. wat extra moeilijk en rot voor je man (en voor jullie) dat hij zich nu zo slecht kan uiten door de afasie. heel veel sterkte de komende tijd voor jullie allevier.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 17 augustus 2006 @ 11:10:23 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40898033
Terugvindbankje

Ik ben nog maar een dagje thuisgebleven, mijn hoofd voelt nog niet zoals het hoort
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_40898317
Jeetje Icaa, wat ontzettend verdrietig en naar zeg, zo jong, zo'n jonge vader nog, ik krijg er een brok van in mijn keel. Een moeilijke tijd gehad en nog een moeilijke tijd te gaan. Ik heb echt zeer veel waardering voor de manier waarop je er mee omgaat, door eerlijk en open te zijn bereik je het meest, het lijkt me vreselijk zwaar en moeilijk! Omdat hij steeds zieker wordt, steeds minder kan, je verliest hem niet in een keer, maar in kleine stukjes.
Worden jullie ook professioneel ondersteund in deze fase?
Ik wil je erg veel sterkte wensen! Dikke knuffel van hier!
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 12:23:13 #5
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40900486
Icaa ik heb je kort gezien toen je hierspulletjes kwam brengen indertijd.. ik vond je toen al een krachtige vrouw, en met dit nieuw ben je nog krachtiger dan ik toen vond. Heel veel sterkte in een zeer moeilijke en zware maar ook liefdevolle tijd..
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_40900756
over die spulletjes gesproken, heeft iemand nog wel eens wat gehoord van daanbanaan?renzell, jij misschien?
[edit] of is het not done om dit onderwerp aan te snijden? [/edit]
pi_40900793
Icaa, ik weet niet wat te zeggen behalve veel sterkte en moed...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_40900960
Ik ben vandaag naar de kapper geweest, het was niet alleen heel hoog nodig, ik wilde ook wel eens wat anders dan die eeuwige kaaklengtecoupe... dus... hier mijn voor en na foto:
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 12:40:00 #9
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40901041
Leuk melonovy !! ( ben je nou ook slanker op de nieuwe coupe foto? )

Hier is de stroom net doorgemeten, boosdoener de magnetrom die met meting 14 ohm aangaf oops
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 17 augustus 2006 @ 12:43:56 #10
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40901139
Mel, je ziet er goed uit! Leuk zo je haar, en dat er kilo's af zijn is ook goed te zien zeg
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_40901150
hip mel! (nu is hip een heel fout woord, maar ik bedoel het positief!! )
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_40901162
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:40 schreef _evenstar_ het volgende:
Leuk melonovy !! ( ben je nou ook slanker op de nieuwe coupe foto? )

Hier is de stroom net doorgemeten, boosdoener de magnetrom die met meting 14 ohm aangaf oops
mwah, de voor-foto heb ik eergister gemaakt, dus veel slanker zal het niet zijn geweest
Het is een niet-zo'n-goeie foto van mezelf, zoals het hoort bij een 'voor'foto
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 12:50:33 #13
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40901281
het is de hoek waarop die gemaakt is

Dutchie foei door posten met een slotje
  donderdag 17 augustus 2006 @ 12:51:51 #14
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40901329
Domme doos dat ik ben, zit ik weer te posten in een gesloten topic. Soms zijn die modrechten toch niet zo handig.

Dit postte ik dus:
O man, ik lees dat stukje door en ik schiet gelijk vol. Wat moeilijk Icäa en wat doen jullie het goed. Het zijn van die zaken die gewoon niet mogen gebeuren eigenlijk, kinderen voorbereiden op de dood van papa of mama. Maar het is goed dat jullie dat wel doen. Ookal zal het verdriet er niet minder om zijn.
Wat vreselijk....
Heel veel sterkte.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_40901533
ohjee, ik ga even bijlezen
pi_40901612
och, icaä!!!
wat een moeilijke tijd gaan jullie tegemoet
sterkte, heel en heel veel!!
pi_40902930
Icaä, ik schrik enorm van je bericht Heel, héél veel sterkte voor jou en je gezinnetje. Ik hoop dat je heel veel steun krijgt van familie en vrienden om je staande te kunnen houden in deze zware periode.
pi_40902977
Icaa ik weet niet wat te zeggen, ben er wat lamgeslagen van. Kan je alleen maar nog meer sterkte wensen en ik denk dat je het heel goed aanpakt met je kinderen
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:31 schreef bixister het volgende:
over die spulletjes gesproken, heeft iemand nog wel eens wat gehoord van daanbanaan?renzell, jij misschien?
[edit] of is het not done om dit onderwerp aan te snijden? [/edit]
Ik heb het me ook al vaak afgevraagd, maar wil niet de starter zijn van een verse oude koeien rel
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  donderdag 17 augustus 2006 @ 13:48:26 #19
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40903120
Zo ver ik begrepen heb, heeft niemand meer iets van Daanbanaan gehoord.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_40903143
Staat je goed die nieuwe coupe Mel! Ik vind het alleen jammer van je bril, je hebt zulke mooie ogen en de bril neemt daar behoorlijk de aandacht vanaf zeg maar. Heb je al eens aan lenzen gedacht?

Ik ben ook wel rete benieuwd naar die hele toestand rond Daanbanaan en hoe het daarmee is afgelopen. Niet meer dan menselijk toch?
pi_40904906
Mooie coupe Mel....
pi_40905050
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 13:49 schreef Meaghan het volgende:
Staat je goed die nieuwe coupe Mel! Ik vind het alleen jammer van je bril, je hebt zulke mooie ogen en de bril neemt daar behoorlijk de aandacht vanaf zeg maar. Heb je al eens aan lenzen gedacht?
Ik heb toevallig net wat foldermateriaal meegekregen bij de pearl vandaan, ik ben er idd mee bezig om over te stappen.
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † donderdag 17 augustus 2006 @ 15:12:30 #23
43556 miss_dynastie
pi_40905144
Mooi kapsel mel!
En met die lenzen komt het vast goed, het is even wennen, maar ik kan echt niet meer zonder
pi_40905191
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 13:48 schreef dutchie het volgende:
Zo ver ik begrepen heb, heeft niemand meer iets van Daanbanaan gehoord.
Ze zou ooit nog een foto posten van alle spullen. Maar helaas nooit meer iets gezien.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 17 augustus 2006 @ 15:22:40 #25
24188 Belana
kloon van belana
pi_40905389
Ik zou bijna zeggen... told you...
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: