abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40930305
Als in de winter de zon schijnt en je kunt lekker buiten lopen (desnoods met sjaal, handsdchoenen en muts) vind ik de winter ook leuk. Maar niet als het hard waait, regent of als je dagenlang geen zon ziet. Zon is leuk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_40930360
de winter kan heel mooi zijn en de herfst ook, maar ik kan ook nog geen afscheid nemen van de zomer hoor. zomer, kom terug!!
pi_40930417
Ik vin het maar een gekke zomer. Zo vroeg al zo warm, toen iets minder, toen weer een paar week zo heet en nu gaat ie er sinds drie weken al heel geniepig vandoor, lijkt het. Ik hou me maar vast aan vorig jaar, toen was het op een mooie dag in oktober ook nog eens 23 graden.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:39:49 #254
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40930430
Ja dat heb ik dus ook. Ik vind het zo vreselijk om iedere keer door de regen te moeten fietsen met kind en dan nog een beetje normaal erbij zitten op je werk. De hele dag die koude natte onderkant van je broek tegen je enkels. Vreselijk. Ik heb gewoon ook vaak pech denk ik. Woensdag ben ik een uur eerder naar huis gegaan voor rust, in dat uur heb ik een half uur in een bushokje staan schuilen voor grote hagel. Daarna bleek het busstation onder water te staan, tot aan m'n kuiten stond het water schoenen zijn nog nat. Ik haat het.
pi_40930445
sneeuw in je tuin i s wel heel leuk
pi_40930461
Wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!

Dat is echt mooi.

tot het van die papperige drek wordt dan
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_40930640
Ja, maar zon is ook leuk en een hittegolf juist weer niet.
Sint Maarten, Sinterklaas, Kerst, heel veel verjaardagen, dat hoort ook allemaal bij de winter niet alleen regen gelukkig
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:50:03 #258
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40930675
Ik wil gewoon 24 graden en zon, 's nachts een buitje voor het stof en dat voorlopig tot de kerst
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_40930713
Ik ben stiekum wel blij dat het wat koeler is,nu kan ik Emma tenminste gewone kleren aan doen. Die regen hoeft echter niet van mij.
We gaan een (heel kort) weekendje weg morgen lekker wandelen en dan eten en slapen in Elspeet en dan zondag weer wandelen
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:58:14 #260
24188 Belana
kloon van belana
pi_40930857
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:40 schreef poemojn het volgende:
sneeuw in je tuin i s wel heel leuk
[afbeelding]
niettes

sneeuw, vrieskou, sinterklaas en aanverwanten...

Ik wil zon, zomer, groen, warm, schitterend zomerweer
stormy waters...
sailin'
pi_40930916
Ik kan allebei wel waarderen, winter én zomer, maar heb wel moeite hoe het de afgelopen tijd is gegaan. Te nat, te heet, te nat, te heet, te nat. Ik ben er helemaal achter hoeveel plooitjes kunnen gaan smetten bij een baby, naar buiten gaan was telkens een crime (te heet of te nat dus). Geen fijne zomer vond/vind ik dit.
Variety is the spice of life
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:01:43 #262
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_40930939
Laatst toen ik terug fietse naar huis van de sportschool was het al donker. Daar heb ik zo'n hekel aan, dat het vroeg donker wordt... En kou, wind en regen, bah. Mijn schoenen zijn ook nog steeds niet droog van dagen geleden een fikse regenbui.
Aan de andere kant sinterklaas, kerst en verjaardagen, dat vind ik wel heel gezellig en leuk Maar zit nu zonder baan dus ook daar zie ik nu al tegenop. Niet eens cadeautjes kunnen kopen

Bah ik heb nu al een winterdip geloof ik...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_40931101
Eigenlijk vind ik elk seizon wel leuk, maar alles zou maar 14 dagen moeten duren. Hou vooral van de afwisseling vd seizoenen denk ik.
pi_40931601
even een stom vraagje. Djulian zette zijn auto net op mijn toetsenbord en nu heb ik koeieletters op mijn scherm en ik weet niet hoe ik dat weer normaal krijg
pi_40931722
control ingedrukt houden en naar boven/beneden scrollen ?
pi_40931871
Rewimo had de goede oplossing beeld en dan tekst grootte en dat is dus ctrl o.
pi_40931942
Bij de Engelstalige is het View - Tekstsize - Medium (ofzo).

Het kan ook zijn dat hij je scherminstellingen heeft veranderd. Bij mijn pc moet ik dan 'control panel' en dan naar 'display' en 'settings'. Hier kun je de resolutie veranderen. Zo maakten we tijdens de cursus letters groter.
*OUD heilige*
pi_40931962
Maar Rewimo post hier niet. Zit ik allemaal te zoeken.
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:46:25 #269
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40932206
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:39 schreef YPPY het volgende:
Maar Rewimo post hier niet. Zit ik allemaal te zoeken.
Er is ook nog zoiets als MSN
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_40932243
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:46 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Er is ook nog zoiets als MSN
Daar heb ik het ook niet zien staan.

Ik ga maar weer wat nuttigs doen, ik ga vervelend worden geloof ik.
*OUD heilige*
pi_40932462
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:47 schreef YPPY het volgende:

[..]

Ja, ga jij eens wat doen .... ik weet nog wel wat voor je
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:52:18 #272
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_40934413
Gisteren zijn paplief en ik er een dagje uit geweest. Kendahl bleef bij opa en oma, zodat wij naar de Efteling konden. Het was hartstikke leuk! Ik heb het tot het einde volgehouden, goed he?
'k Heb wel onwijze blaren onder mijn voeten....
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_40934476
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:47 schreef YPPY het volgende:

[..]

Ik zag het gelukkig wel
Iig bedankt voor het zoeken!
pi_40938072
Heb lekker gewerkt zowaar, wel met een traan, maar ook enorm veel gelachen en lol gehad
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_40939270
Goed zo bar

Ik ben vandaag weer begonnen na de vakantie en het was prima te doen. 3 nieuwe kindjes op de groep. En zonder de 2 grootste druktemakers die inmiddels naar de basisschool zijn gegaan, een heel ander groepje. Kinders die zijn gegroeid tijdens de vakantie, niet alleen in de lengte, maar ook in hun doen en laten en ik had ze eigenlijk ook best wel een beetje gemist .
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')