Nee, de helft. Maar da's nog aardig watquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:09 schreef Lois het volgende:
Kolere Rewimo, gaat de hele erfenis daarheen?
Alles goed en wel Jessie, maar het is uiteindelijk niet wat hij wilde. Anders had hij dat handgeschreven maar helaas ongeldige testament niet geschreven. En ik vind het nogal een verschil of ik een halve of een hele ton krijg (waar hij zijn hele leven voor gewerkt heeft, toen hij dat testament tekende bezat hij niks en zag het er niet naar uit dat hij ooit iets zou bezitten), al is het dan maar geld...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:38 schreef jessie het volgende:
Rewimo misschien moet je maar denken dat het ook een stukje is geweest van het leven van je vader. En dat hij daar toen wel bij volle verstand (neem ik aan) bij getekend heeft. En het is de helft, niet alles.
Misschien een hele erge doodoener maar het is maar geld!
Dat briefje zegt nu juist alles...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:35 schreef jessie het volgende:
Een handgeschreven briefje zegt toch helemaal niks.
Oh bahquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:34 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Trouwens Anitra Dino was ondeugend vandaag.... en hij stonk...![]()
Liet Dino uit en dus lekker laten rennen, besloot Dino ineens maar heerlijk in de stront te gaan rollenbollen.....![]()
Thuis gekomen en hem gelijk gedoucht, en nu kruip ik onder de douche![]()
![]()
en dan met een vriendin naar de bios en daarna wat drinken![]()
Ik was een keertje met mijn ouders op vakantie in Frankrijk toen Bobby ( het cockertje van mijn ouders ) besloot om in de hertenschijt te gaan rollebollen. En die geur was je er niet snel uit, de halsband konden we weggooien. Dat is een jachtinstinct... dat hebben ze er nou nog niet uitgefokt!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:34 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Trouwens Anitra Dino was ondeugend vandaag.... en hij stonk...![]()
Liet Dino uit en dus lekker laten rennen, besloot Dino ineens maar heerlijk in de stront te gaan rollenbollen.....![]()
Thuis gekomen en hem gelijk gedoucht, en nu kruip ik onder de douche![]()
![]()
en dan met een vriendin naar de bios en daarna wat drinken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |